dat risico is er wel idd, maar er is ook een goede kans dat het goed gaat in een pleeggezin/internet.. kindje heeft in elk geval meer kans op een succesvol leven..quote:Op zondag 25 september 2005 14:50 schreef FlowKey het volgende:
[..]
vroeg of laat is het zo ver ... en dan kan dat kind lekker van pleeggezin naar pleeggezin, van internaat naar internaat en dan op zijn/haar 18e meteen de psychiatrische inrichting in. Ik zet hem/haar maar vast op de wachtlijst![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 14:52 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
Ach ja, de verveling slaat toe
en als het een jongetje wordt aan BB20: de extra beveiligde inrichting ... 13 psychopatische moordenaars samen in een huis, maar ze weten het niet van elkaar ...quote:Op zondag 25 september 2005 14:53 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
dit kind wordt op haar 15e zwanger en doet dan mee aan BB20: de tienermoeder![]()
Of BB20: De moeder van het kindje dat het kindje was van de vadervanhetkindjequote:Op zondag 25 september 2005 14:53 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
dit kind wordt op haar 15e zwanger en doet dan mee aan BB20: de tienermoeder![]()
quote:Op zondag 25 september 2005 15:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die 19-jarige kleuter heeft een nog dikkere kont als een zwangere Tanja.
[afbeelding]
Bril nodigquote:Op zondag 25 september 2005 15:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Liekse is heet sociaal kind, kan tanja nog heel van haar lerenquote:Op zondag 25 september 2005 15:02 schreef Peter6000 het volgende:
stream aan: gezellig
Lieske vraagt Rob wat over zijn kunstbenen
quote:Op zondag 25 september 2005 15:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
Hij had er ook voor kunnen kiezen om niet tegen haar te liegen en haar te bedriegen.quote:Op zondag 25 september 2005 14:44 schreef FlowKey het volgende:
[..]
aan de andere kant ... ik wil niet weten hoe het voelt om te zien dat jouw vlees en bloed moet opgroeien bij zo'n getikte moeder ...![]()
Ze heeft inderdaad een dikkere kont dan Tanja. Die heeft namelijk helemaal geen kont.quote:Op zondag 25 september 2005 15:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
[afbeelding]
En dat is de ene kant van het verhaal .....quote:Op zondag 25 september 2005 15:05 schreef style het volgende:
[..]
Hij had er ook voor kunnen kiezen om niet tegen haar te liegen en haar te bedriegen.
Tanja zag een relatie met hem best zitten volgens mij. Dan had hij gewoon vader kunnen spelen.
Als je zo omgaat met de moeder van je kind ben je volgens mij ook niet een al te beste vader.
Precies. Maar goed, Tanja zal dus idd wel over een tijdje in een sexboerderij op haar rug belanden. Gelukkig zegt ze nooit 'tiefen', want dat is niet iets wat een dame doet.quote:Op zondag 25 september 2005 15:06 schreef Speedski het volgende:
[..]
En dat is de ene kant van het verhaal .....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |