als wij hier Hoi Doei berichtjes tussen doen dan is het net de PUB chat, en dan zijn we ook even snelquote:
Wat heb je dat weer mooi verwoord modra, mijn dank daarvoorquote:Op woensdag 28 september 2005 17:18 schreef mordradead het volgende:
de pub chat is een slechte rip off van de gam sc in hoogtijdagen, dat kun je vergelijken als een pop station (als pub chat) en een kwaliteitsapparaat de psp (gam sc)
Wat een mooie dag had jijquote:Op woensdag 28 september 2005 17:27 schreef mordradead het volgende:
gewoon, verschrikkelijk vroeg naar school, kuturen... kranten lopen o nee, er was vertraging, genikst, kranten gelopen en toen ging ik kwalitatief fokken
Ja, en waar ben jijquote:Op dinsdag 27 september 2005 18:29 schreef MMaRsu het volgende:
Roï msn!
Jaaaahhhh, roi en MmarSu gaan datenquote:Op donderdag 29 september 2005 12:00 schreef mordradead het volgende:
oooeh, een date
M'n internet doet het niet, ik zit nu ff op school. Bel me vanavond maar over morgen!quote:
* eens is met MMaRsu's signaturequote:Op donderdag 29 september 2005 14:40 schreef MMaRsu het volgende:
quote:Op donderdag 29 september 2005 15:43 schreef capibar het volgende:
oeh! ik heb morgen gewoon vrij !!
ik moet gofterdomme 8 uur beginnen om 20 voro 3 uit te zijn, zonder een enkel tussenuur!!!quote:Op donderdag 29 september 2005 17:07 schreef peristilius het volgende:
Ik heb morgen gewoon het eerste uur les en ben om 3 uur uit.
Ja maar de schoolleiders haaien er opeens op dit jaarquote:Op donderdag 29 september 2005 17:03 schreef MMaRsu het volgende:
Dan ga je toch niet? Als de reistijd langer is dan de tijd die je op school zit hoef je toch niet hehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |