Opruiming bij de Pacers ![]()
Ze zijn zeker ruimte aan het maken in de salary cap zodat ze volgend jaar een dure jongen kunnen binnenhalen.
Rose en Best waren vorig jaar volgens mij bepalende spelers, maar doordat die jonge gasten (Tinsley etc.) zo goed spelen overbodig geworden.
Toch wel verrassend!
Komen er nog meer trades aan?
Ik verwacht nog wel wat bij de Knicks, en ook Houston heeft nodig wat vers bloed nodig, want als ze zo door gaan halen ze zeker de play-offs niet.
Leuk is wel dat de Bulls weer eens wonnen gisteren ![]()
Van de Knicks...dankzij Jalen Rose die 36 punten scoorde...
Hij was zeker erg pissed dat ie bij de Pacers niet zoveel speeltijd kreeg, dus hij moest zich even bewijzen.
Komt er binnenkort nog een wedstrijd CHI-IND aan?
quote:Nee,de Pacers hebben dit seizoen al 4x van de Bulls gewonnen.
Op donderdag 21 februari 2002 15:25 schreef Magicfrankie het volgende:Komt er binnenkort nog een wedstrijd CHI-IND aan?
Hmmm... Delk scoort 10 pts per game en Rogers 12. Goede versterkingen dus voor Boston.
Johnson 6ppg, Palacio 4ppg en Brown out for the season, daarnaast nog een draft pick.
Op eerste gezicht heeft Boston het meeste aan deze deal, ze maken hiermee hun kansen op de play-offs alleen maar groter. Phoenix is echter aan het bouwen, en deze jongens drukten zwaar op de begroting.
Op zich een goede deal dus voor beide teams, hoewel de toekomst dat natuurlijk nog maar moet uitwijzen.
Keon Clark en Alvin Williams samen 5 op 22... hmmpzz..
Dat gaat weer lekker!!
Hehe... het is eindelijk gebeurd... Marc Jackson weg bij de Warriors. Zoals gewoonlijk weer eens een lousy deal voor GSW, maar ja, ze hebben een reputatie hoog te houden.
Wow! wat een mega-deal voor Dallas!
En Denver... ze doen gewoon hun nr 1 en 2 scorer weg ![]()
Ik hoop voor Denver dat het behoorlijk wat cash is geweest!
quote:Denver moet ruimte maken onder de salary-cap omdat ze anders Francisco Elson volgend seizoen niet kunnen contracteren.
Op vrijdag 22 februari 2002 10:53 schreef Magicfrankie het volgende:Wow! wat een mega-deal voor Dallas!
En Denver... ze doen gewoon hun nr 1 en 2 scorer wegIk hoop voor Denver dat het behoorlijk wat cash is geweest!
quote:Geweldige deal voor Dallas natuurlijk, maar waarom Van Exel?? Ze hebben een geweldige Steve Nash op die postitie...
Op vrijdag 22 februari 2002 10:53 schreef Magicfrankie het volgende:
En nog wat: The Dallas Mavericks announced that they have acquired guards Nick Van Exel and Avery Johnson, forward/guard Tariq Abdul-Wahad and forward/center Raef LaFrentz from Denver in exchange for Juwan Howard, Tim Hardaway and Donnell Harvey, a 2002 first round draft pick and cash.Wow! wat een mega-deal voor Dallas!
En Denver... ze doen gewoon hun nr 1 en 2 scorer wegIk hoop voor Denver dat het behoorlijk wat cash is geweest!
Kun je van die saaie Knicks niet zeggen.
Als the Nets zo door blijven gaan, zijn ze voor mij de grote favoriet in het oosten, duidelijk boven Bucks en Celtics.
quote:ik las dat Jordan waarschijnlijk op de injured list gaat, weer vloeistof uit z'n knie laten halen, gaat niet goed zo
Op maandag 25 februari 2002 19:09 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Nou Vannacht was het weer kut met peren wat de Knicks betreft en dat zal de rest van het seizoen ook niet meer veranderen.
Maar nu ff wat anders:de 8e nederlaag op rij voor de RaptorsVince man where are you ?
en de Wizards staan ook al op 5 verliespartijen op een rij,als dat zo doorgaat ook geen PO voor Jordan
quote:
Op maandag 25 februari 2002 19:11 schreef JollyBlaze het volgende:[..]
ik las dat Jordan waarschijnlijk op de injured list gaat, weer vloeistof uit z'n knie laten halen, gaat niet goed zo
quote:das dan mooi klote voor de Wizards
Jordan sat out the final six minutes, 27 seconds of the Washington Wizards' 92-80 loss to Miami Sunday night with a bruised right knee and said he might go on the injured list, which would force him to miss at least five games."This needs more than just two days' rest," he said. "I'm going to take the necessary time to get better. I may have to sit out a few games."
quote:Nou daar gingen de kansen op een PO-spott voor de Wizards,terug richting de kelder van de NBA
WASHINGTON (AP) -- Michael Jordan will have surgery on his injured right knee and his status for the rest of the season is uncertain, Washington Wizards coach Doug Collins said Tuesday.Jordan will be placed on the injured list for only the second time in his career, meaning he will miss at least five games, starting with Wednesday night's home game against Portland.
"Michael has decided to have an arthroscopic procedure. It will done in the next couple of days," Collins said. "Michael is very disappointed."
As Collins spoke, Jordan was meeting with team physician Stephen Haas, who will perform the surgery.
"He's got to go in there and just find out what's causing the irritation and why his knee is continuing to swell," Collins said. "And depending on how much work he has to do, that will be the deciding factor in how long Michael will be out."
quote:DAmn...was net zo gaaf met jordan....nu sucksen ze weer
Op dinsdag 26 februari 2002 20:56 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
Nou daar gingen de kansen op een PO-spott voor de Wizards,terug richting de kelder van de NBA
Could he now get done in by Arthur Itis? ![]()
Hard as it might be to believe, that's the reality of the situation, according to Wizards team officials.
In announcing Tuesday that Jordan will undergo arthroscopic surgery on his arthritic right knee, Washington head coach Doug Collins admitted it is possible No. 23 might have to shut it down for the rest of the season.
En vannacht jaaaa gaat Vince weer meedoen met de Raptorshoop ik
“Michael will rest over the next few days, then begin therapy, “ said Wizards General Manager Wes Unseld. “At that point, we will have an idea of the time frame for his return to action.”
Toch goed nieuws, we zullen zien, in ieder geval hebben ze iets gevonden, ik moet dat ook maar gaan doen, op de rontgen en botscan zien ze namelijk niks, iemand ervaring mee toevallig, en ja, ik bball
En NBC heeft ook meteen maatregelen genomen nu MJ niet speelt bij de Wizards 2 wedstrijden van de Wizards die door NBC nationwide zouden worden uitgezonden zijn geschrapt,ja Wizards zonder MJ is ook niet zo interresant.
Vrijdagnacht bij C+ The Big Ticket met zijn Timberwolves tegen de San Antonio Spurs en Zondagnacht de Raptors vs Iverson en zijn Sixers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |