quote:ff serieus...Jordan is zeker nog nuttig, en hij heeft zelf toe gegeven dat zijn prestatie lachwekkend was, iedereen verwacht natuurlijk dat hij de oude is, zoals we hem allemaal kennen, maar dat is onmogelijk. Maar 1 ding is zeker, de Wizzards zijn beter met, dan zonder Jordan.
Op dinsdag 13 november 2001 21:15 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
wat is dit nou weer voor een Belgisch zin???
En Jordan kicked op dit moment weinig ass,was Zondag behoorlijk lachwekkend wat die Ouwe presteerde.
quote:Dat zijn nou NBA-spelers, de jonkies die op dit moment een enorme verbetering in hun spel meemaken. Net als Tracy McGrady een aantal jaar geleden, en Jermaine O'Neal afgelopen jaren. Spelers die op het punt staan om min of meer door te breken (op Todd MacCulloch na dan). Soort van kandidaten voor de MIP-award. Maar het seizoen is nog jong, dus er kan nog van alles gebeuren. Nog zo'n naam is trouwens Danny Fortson van GS. Heeft vorig jaar maar 6 wedstrijden gespeeld, maar blijkt (vorig jaar die 6 wedstrijden ook al) een echte reboundmachine te zijn. Het nadeel van deze spelers is alleen dat ze bij redelijk slechte teams spelen. Aan het eind van het seizoen zal hun marktwaarde een stuk hoger liggen en dan kunnen ze eventueel door de betere teams worden aangetrokken. Het zijn dus niet de supersterren als Payton Jordan Carter O'Neal of Bryant, maar ze zitten er net onder. Een enkeling misschien wel soliciterend naar een debuut in de All-star game, als ze zo doorgaan....of wordt ik nu een btje TE enthousiast?
Op dinsdag 13 november 2001 20:53 schreef BobRooney het volgende:
Wie zijn al die gasten... Jordan kicked nog steeds ass...ondanks zijn slechte prestatie ....
quote:1 Ding is zeker,zonder Jordan had ik dit seizoen niet nu al 2 wedstrijden van de Wizards gezien.
Op dinsdag 13 november 2001 21:25 schreef BobRooney het volgende:[..]
ff serieus...Jordan is zeker nog nuttig, en hij heeft zelf toe gegeven dat zijn prestatie lachwekkend was, iedereen verwacht natuurlijk dat hij de oude is, zoals we hem allemaal kennen, maar dat is onmogelijk. Maar 1 ding is zeker, de Wizzards zijn beter met, dan zonder Jordan.
En Garnett,Vrijdagnacht Pacers vs Timberwolves
Zondagavond Clippers vs Knicks,haalt Van Gundy het eind van het seizoen bij N.Y.? Of ligt het allemaal aan het gemis van Camby
quote:Ik denk dat het gemis van Camby wel degelijk een grote factor is. Vorig seizoen was hij de derde scorer van de Knicks, de toprebounder en topschotblokker. Het grootste probleem van de Knicks dit seizoen is hun verdediging. De tegenstander scoort gemiddeld 5 punten meer per wedstrijd dan vorig seizoen, de tegenstander krijgt meer blocks(2.4-5.6), meer steals(7.6-8.7) en meer rebounds(40-44). De verhouding in schotpercentage tussen de Knicks en hun tegenstander is 43,4% tegenover 40,0% in het nadeel van de Knicks dit seizoen ten opzichte van 44,4% tegenover 41,7% in het voordeel van de Knicks vorig seizoen.
Op dinsdag 13 november 2001 23:27 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
1 Ding is zeker,zonder Jordan had ik dit seizoen niet nu al 2 wedstrijden van de Wizards gezien.
En Garnett,Vrijdagnacht Pacers vs Timberwolves
Zondagavond Clippers vs Knicks,haalt Van Gundy het eind van het seizoen bij N.Y.? Of ligt het allemaal aan het gemis van Camby
quote:Ik ken al die rookies niet...alleen Bryant, als je hem al een rookie mag noemen, hij is nog maar 20 ofzo toch?
Op dinsdag 13 november 2001 23:12 schreef the.big.ticket het volgende:[..]
Dat zijn nou NBA-spelers, de jonkies die op dit moment een enorme verbetering in hun spel meemaken. Net als Tracy McGrady een aantal jaar geleden, en Jermaine O'Neal afgelopen jaren. Spelers die op het punt staan om min of meer door te breken (op Todd MacCulloch na dan). Soort van kandidaten voor de MIP-award. Maar het seizoen is nog jong, dus er kan nog van alles gebeuren. Nog zo'n naam is trouwens Danny Fortson van GS. Heeft vorig jaar maar 6 wedstrijden gespeeld, maar blijkt (vorig jaar die 6 wedstrijden ook al) een echte reboundmachine te zijn. Het nadeel van deze spelers is alleen dat ze bij redelijk slechte teams spelen. Aan het eind van het seizoen zal hun marktwaarde een stuk hoger liggen en dan kunnen ze eventueel door de betere teams worden aangetrokken. Het zijn dus niet de supersterren als Payton Jordan Carter O'Neal of Bryant, maar ze zitten er net onder. Een enkeling misschien wel soliciterend naar een debuut in de All-star game, als ze zo doorgaan....of wordt ik nu een btje TE enthousiast?
[Dit bericht is gewijzigd door BobRooney op 14-11-2001 10:31]
quote:Bryant kan je zeker geen rookie meer noemen, hij is al 6dejaars, is samen met O'Neal leider van de LA Lakers en heeft al 2 kampioensschapsringen. Daarnaast staat hij 2de in punten per wedstrijd in de NBA en leidt hij de NBA in steals per wedstrijd. Hij is trouwens 23, wat een vrij normale leeftijd is in de NBA.
Op woensdag 14 november 2001 10:09 schreef BobRooney het volgende:[..]
Ik ken al die rookies niet...alleen Bryant, als je hem al een rookie mag noemen, hij is nog maar 20 ofzo toch?
quote:zesde jaars...wtf...ik heb echt al heel lang niet meer gekeken, 23...en 6de jaars...dat meen je niet...vanaf ze 17de NBA speler?? rechtstreeks uit High School ofzo??
Op woensdag 14 november 2001 12:35 schreef the.big.ticket het volgende:[..]
Bryant kan je zeker geen rookie meer noemen, hij is al 6dejaars, is samen met O'Neal leider van de LA Lakers en heeft al 2 kampioensschapsringen. Daarnaast staat hij 2de in punten per wedstrijd in de NBA en leidt hij de NBA in steals per wedstrijd. Hij is trouwens 23, wat een vrij normale leeftijd is in de NBA.
Die spelers die ik noemde zijn allemaal 2de 3de of 4de jaars, op Lorenzen Wright na, die is net als Bryant 6de jaars
quote:Ja
Op woensdag 14 november 2001 16:45 schreef BobRooney het volgende:[..]
zesde jaars...wtf...ik heb echt al heel lang niet meer gekeken, 23...en 6de jaars...dat meen je niet...vanaf ze 17de NBA speler?? rechtstreeks uit High School ofzo??
quote:veth...en las ik net...hij spreekt vloeiend italiaans, omdat ze pa in italie basketbalde, en zijn idool was toen van Basten!! ...kewl..
Op woensdag 14 november 2001 16:52 schreef Citroentje het volgende:[..]
Ja
Chris Mihm van de Caveliers. Speelt op de power forward positie dit jaar wat hem beter ligt.
Nick van Exel; Al een wat oudere speler maar is voor het eerst in zijn loopbaan al 8 wedstrijden constant erg goed. ipv de up and down die we gewend zijn.
Anfernee "penny" Hardaway; lijkt zijn eerdere niveau te benaderen.
Tony Parker; Niet spectaculair maar hij speelt erg goed samen met Tim duncan (bij San Antonio dus)
Bij de teams is natuurlijk het opvallendst de New Jersey Nets (6-1), maar ook Minnesota (6-1, afgelopen nacht eerste nederlaag), Golden State (5-3).
Tegenvallend tot nu toe zijn toch wel; Atlanta (1-6) Orlando (3-5) en Miami (2-5).
Philadelphia staat ook wel op 2-5 maar de 5 nederlagen waren zonder Iverson en op één na zonder McKie. Washington heeft gewoon te weinig in huis (al hadden de Bulls dat vroeger ook maar toen kon Jordan wel het hele team dragen).

Sinds dit mannetje weer in het veld staat zijn de Sixers ook weer aan de winnende hand,niet voor niets dus last years MVP.
Zal het de Grizzlies lukken vannacht te winnen van de Trailblazers of wordt het daar in Memphis keihard 0 uit 8?
En Omega:Doet Olajuwon zijn werk in Toronto waarvoor die gehaald is?
[Dit bericht is gewijzigd door SpankSpankeronie op 15-11-2001 23:57]
quote:Zeker als Webber weer terug is
Op donderdag 15 november 2001 18:21 schreef Royal_Assasin het volgende:
Sacramento Kings is gewoon 'het' team! (naar mijn mening)
Olajuwon bij de Raptors i toch een beetje vreemd. Maar hij doet zijn werk. Er is nog geen uper chemistry in het team. Maar ik denk wel dat de Raptors hoge ogen gaan gooien. Ze zijnalleen slecht begonnen. Vorig jaar begonnen the Bucks met een 3-9 het seizoen. Later gingen ze hel goed spelen en wonnen de Central Division en kwamen erg dicht bij de Finals. Dus de Raptors kunnen nog wel wat worden.
quote:
Op donderdag 15 november 2001 23:47 schreef SpankSpankeronie het volgende:
Lakers 6-0
Pacers 6-4
het lijkt de eredivisie in NL wel.Eerder ijshockey. Voetbal is vaak 1-0
[afbeelding]
Sinds dit mannetje weer in het veld staat zijn de Sixers ook weer aan de winnende hand,niet voor niets dus last years MVP.Ivy doet het inderdad erg goed. Of eigenlijk speelt zijn team goed sinds hij terug is, en dat komt wel door hem.
En Omega:Doet Olajuwon zijn werk in Toronto waarvoor die gehaald is?
Zie mijn vorige post, toevoeging is dat ervaring ook meetelt. Een speler kan zeer belangrijk zijn zonder dat hij een minuut speelt in een wedstrijd. In de kleedkamer en tijdens al die vluchten kan iemand echt "the glue of a team" zijn. Chemistry is voor die NBA teams erg belangrijk. Kijk maar naar de Blazers, die hebben namelijk wel het meeste talent in huis maar niet de chemistry.
Olajuwon kan wel het verschil gaan maken in wedstrijden. Zeker als het er strks echt op aan komt (play offs). Hij heeft wel 2 steals per wedtrijd en 1.9 blocks per westrijd. Ook de rebounds zijn goed. Nu nog de scores (SHAKE-N-BAKE)
quote:Games: 9, Points per Game: 27.1
Op dinsdag 13 november 2001 21:15 schreef SpankSpankeronie het volgende:Wat is dit nou weer voor een Belgisch zin???
En Jordan kicked op dit moment weinig ass,was Zondag behoorlijk lachwekkend wat die Ouwe presteerde.
Ranks 4th in PPG
Mwoah ...
quote:Helaas raakte Lorenzen Wright geblesseerd in die wedstrijd, hopelijk is het van korte duur.
Op zondag 18 november 2001 12:30 schreef SpankSpankeronie het volgende:
En na 9 wedstrijden eindelijk de 1e overwinning voor de Grizzlies tgen de Cavaliers,eindelijk valt er wat te juichen in Memphis.
quote:kUWn ,als je nou C+ had aangeschaft dan had je die pot Vrijdagnacht al kunnen zien
Op maandag 19 november 2001 11:04 schreef kUWn het volgende:
Zag gister de pacers bij NOS.

Vannacht de Knicks weer zien prutsen tegen de Clippers,Het einde voor VanGundy daar in NY komt zo dichtbij.Sprewell kan het ook niet in z'n eentje en Houston gaf in het 4e kwart al helemaal niet thuis.
quote:Dat wordt geloof ik elk jaar wel geroepen, om vervolgens de Knicks toch weer minstens in de tweede ronde van de Playoffs te zien komen. Ik vind dat Van Gundy sowieso niet ontslagen mag worden voor Camby terug is. Als ie het na de return van Camby nog zo slecht doet met een sterke frontcourt, dan nadert zn einde zeker wel. Maar ik denk nog altijd dat het dan wel mee zal vallen en de Knicks een ander team zullen zijn. Ik zie eerder een einde van Jerry Sloan bij Utah komen. Die doen het helemaal slecht, hoewel ze dacht ik toch niet zon ander team hebben dan vorig seizoen. (of zie ik nu iets over het hoofd) Maar ja, Jerry Sloan die zit daar al zo lang, die ontslaan ze niet zo snel, net als Rudy T bij Houston.
Op maandag 19 november 2001 20:53 schreef SpankSpankeronie het volgende:[..]
Vannacht de Knicks weer zien prutsen tegen de Clippers,Het einde voor VanGundy daar in NY komt zo dichtbij.Sprewell kan het ook niet in z'n eentje en Houston gaf in het 4e kwart al helemaal niet thuis.
quote:NY heeft vorig jaar ook niet de 2e ronde van de play-offs gehaald. Ze werden in de 1e ronde uitgeschakeld door de Raptors. NY is veel te afhankelijk van 1 speler nl. Marcus Camby. Dit team heeft gewoon versterking nodig. Sprewell doet het aardig, maar kan het inderdaad niet alleen. Over Allen Houston kunnen we beter maar helemaal niet praten.
Op dinsdag 20 november 2001 00:45 schreef the.big.ticket het volgende:
Nou, we zullen zien...
quote:Alleen zijn Mourning en Grant beiden geblesseerd. En Jones vind ik sinds ie bij de heat is aanvallend niet echt sterk, verdedigend is ie wel top. De Heat zijn trouwens wel aardig wat goede spelers kwijtgeraakt.
Op dinsdag 20 november 2001 10:47 schreef DjMark het volgende:[..]
NY heeft vorig jaar ook niet de 2e ronde van de play-offs gehaald. Ze werden in de 1e ronde uitgeschakeld door de Raptors. NY is veel te afhankelijk van 1 speler nl. Marcus Camby. Dit team heeft gewoon versterking nodig. Sprewell doet het aardig, maar kan het inderdaad niet alleen. Over Allen Houston kunnen we beter maar helemaal niet praten.
Ik denk trouwens niet van VanGundy erg snel ontslagen zal worden.
Jerry Sloan kan gewoon heel weinig met dat team van de Jazz, ze zijn simpelweg te oud en over hun top heen.
Ik denk dat de 1e coach die ontslagen wordt Pat Riley is. Ondank zijn hele goede resultaten in zijn gehele carriere, het gaat nl. niet goed met een team wat zoveel toppers heeft. Ik noem: Jones, Mourning, Grant.Nou, we zullen zien...
quote:Ja, Mourning is nu geblesseerd en Grant nu ook, maar dat is ook pas sinds kort. Vorig seizoen was Mourning bijna het hele seizoen gebleseerd. En Eddie ook erg lang. Ze zijn inderdaad wel Anthony Mason kwijtgeraakt, maar daarvoor is dus wel Mourning teruggekomen. En Hardaway is ook weg, maar die speelde vorig seizoen ook slecht. Ik vind de Heat tot nu toe gewoon zwaar tegenvallen dit seizoen. Maar zo zijn er wel meer verassingen.
Op dinsdag 20 november 2001 15:33 schreef the.big.ticket het volgende:[..]
Alleen zijn Mourning en Grant beiden geblesseerd. En Jones vind ik sinds ie bij de heat is aanvallend niet echt sterk, verdedigend is ie wel top. De Heat zijn trouwens wel aardig wat goede spelers kwijtgeraakt.
Gelukkig doet mijn favo team, de Bucks, het wel goed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |