Wat is dat voor raarsquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 01:34 schreef Brennie het volgende:
Deze speciale aflevering ( part I en II) zullen beide niet in november op tv komen.
Deel I zal vertoond worden, maar deel 2 zul je de volgende dag op dvd moeten kopen.

Gelukkig welquote:Op vrijdag 28 oktober 2005 13:54 schreef Merkie het volgende:
Nee, zesde seizoen is bezig in Amerika geloof ik.

quote:Op vrijdag 28 oktober 2005 23:36 schreef SunChaser het volgende:
Dus er is nog een kans dat Grissom gaat trouwen met Lady Heather

quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:33 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik heb een paar dagen geleden CSI: grave danger gezien, die door tarantino geregisseerd is en volgens mij klopt er iets niet.mensen die 'm nu wel hebben gezien, dit is gewoon een foutje toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:08 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
mensen die 'm nu wel hebben gezien, dit is gewoon een foutje toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door The_S op 29-10-2005 17:32:00 ]

tja dat kan, maar vind het wel erg ver gezocht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 13:23 schreef The_S het volgende:
[..]
In die kist waar nick inlag zaten ook speakers, misschien werden die geluiden van het geschep bij hem afgespeeld zodat hij begon te flippen/hallucineren.

haha sorryquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 14:00 schreef rena het volgende:
Houd eens op met die spoilersof zet spoilertags

Haha! Ik heb die laatste game wel uitgespeeld. Zo moeilijk was die toch niet? Je ziet vast iets over het hoofd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:36 schreef gekke_sandra het volgende:
CSI rulessshet spel suckt wel trouwens. Loopt telkens vast en ik kom er niet uit
Hopelijk gaan ze er wel mee door op RTL 4.. van mij mogen ze met alle CSI's stoppen behalve LV.Ik ben super nieuwsgierig naar de Tarantino aflevering. Voorstukjes beloofden veel goeds.

quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 17:36 schreef gekke_sandra het volgende:
CSI rulessshet spel suckt wel trouwens. Loopt telkens vast en ik kom er niet uit
Hopelijk gaan ze er wel mee door op RTL 4.. van mij mogen ze met alle CSI's stoppen behalve LV.Ik ben super nieuwsgierig naar de Tarantino aflevering. Voorstukjes beloofden veel goeds.

Hmm.. ik heb wel een aanvulling van het spel, maar kweenie of het de laatste is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:03 schreef Nuna het volgende:
Haha! Ik heb die laatste game wel uitgespeeld. Zo moeilijk was die toch niet? Je ziet vast iets over het hoofd.

Oh! Ik niet hoor.. vooral NY is soms te overdreven. Over het algemeen vind ik vooral de acteurs in LV leuker dan die in de andere CSI's.quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:13 schreef Merkie het volgende:
Ik vind CSI NY en CSI Miami minstens zo leuk als LV.

quote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:34 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb wel een aanvulling van het spel, maar kweenie of het de laatste is.
Ik ben nu met warrick een moord aan het oplossen. ik kan alleen niet twee halve fingerprints op elkaar leggen. Ook een rolstoel uit Seattle waar ze het adres niet van geven. Die greg doet echt te weinig. Ik heb al bijna 10 keer boos de computer uit het raam gesmeten, omdat hij weer vastliep. Zitten teveel fouten in het spel

Jep, Dark Motivesquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 19:41 schreef Nuna het volgende:Heb ik helemaal niet gehad. Heb je CSI: Dark motives? Die heb ik namelijk ook. Bij die rolstoel kun je 2 dingen krijgen. Een vingerafdruk en moet die UV-lamp moet je ergens op de rugleuning klikken. Krijg je een nummer.

Die met die paardensmoel bedoel je..quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:17 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind in CSI M horatio erg cool, die anderen erger ik me soms aan, zoals die negerin pathaloog anathoom die er altijd tiptop uitziet aan de snijtafel en die blonde met dat irritante accent. Speedle was wel ok, laten ze die doodgaan

Oooh, de P-A van NY is megacool! Hij gaat binnenkort ook veldwerk doen.quote:Op zondag 30 oktober 2005 13:35 schreef gekke_sandra het volgende:
Die met die paardensmoel bedoel je..
In NY vind ik die pathaloog anathoom ook niks.. loopt maar een beetje de chick uit te hangen. Ook apart trouwens dat ze altijd gewoon los haar hebben..

Heb even gegoogled en hier heb je een Walkthrough. Nu moet het lukken dacht ik zo.quote:Op zondag 30 oktober 2005 12:23 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Jep, Dark Motivesen ik heb allebei de dingen gevonden. Dus ik snap er niets van

Cheaten... chillllquote:Op zondag 30 oktober 2005 18:30 schreef Nuna het volgende:
Heb even gegoogled en hier heb je een Walkthrough. Nu moet het lukken dacht ik zo.

Maar? Is toch best veel voor 1 aflevering van 90 min, als je m straks in een box met 13 afleveringen voor 35 eurroquote:Op maandag 31 oktober 2005 14:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Grave Danger gaat trouwens maar 16¤ kosten bij de Media Markt

Er staan ook 2 pilot aflevering opquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Maar? Is toch best veel voor 1 aflevering van 90 min, als je m straks in een box met 13 afleveringen voor 35 eurro

Oke, dan ga ik hem zeker kijkenquote:Op maandag 31 oktober 2005 19:27 schreef BlueCurl het volgende:
die van vanaaf is zo goed en leuk! ik ga hem eens bekijken op de nederlandse tv!

Mee eensch, het hoesjequote:Op maandag 31 oktober 2005 16:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Er staan ook 2 pilot aflevering op
En t hoesje is gaaf

Hij staat in het nieuwe krantje van MM nu maar voor 14.99..quote:Op maandag 31 oktober 2005 14:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Grave Danger gaat trouwens maar 16¤ kosten bij de Media Markt

Welke is het ook alweer?quote:Op maandag 31 oktober 2005 19:27 schreef BlueCurl het volgende:
die van vanaaf is zo goed en leuk! ik ga hem eens bekijken op de nederlandse tv!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |