Je maakt me zo nieuwsgierig dat ik er kriebels van in mijn buik krijgquote:Op maandag 7 november 2005 10:40 schreef BlueCurl het volgende:
[..]zekers, ik heb behoorlijk wat van zijn films gezien... maar het is zeker te herkennen. vooral een hele toffe scene aan het einde van deeltje 2! echt typisch QT. Het is voor de rest wel de CSI formule die voorop staat. het is dus niet 100% QT. maar zeker wel te merken als je normaal altijd CSI kijkt. mss als je geen csi kijkt dat het wat tegenvalt.
van Rtl4.nlquote:20:32 Win 't & in 't
21:29 Crime Scene Investigation
Zou leuk zijn, als lijkquote:Op maandag 7 november 2005 17:11 schreef BlueCurl het volgende:
geen idee of QT een cameo gaat doen. ik ben niet echt super op de hoogte van csi: lv... Misschien iemand anders die het ergens heeft gelezen?
spanning en sensatie!! geweldig!quote:Op maandag 7 november 2005 22:10 schreef Remidepemi het volgende:
Vind m erg beklemmend tot nu toe.. Maar wel gaaf!!![]()
Over 2 weken de rest, eerst komt ie op dvdquote:Op maandag 7 november 2005 22:31 schreef LeonH het volgende:
Holy crap, ik wou dat het volgende week maandag was!!!
en volgende week?quote:Op maandag 7 november 2005 22:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Over 2 weken de rest, eerst komt ie op dvd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |