totdat je net als bij windows een printer installeert die nog niet bekend was bij Apple en heb je hetzelfde probleemquote:Op vrijdag 30 september 2005 17:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik krijg een ethernet-modem. Als ik dan beide computers wil aansluiten, moet ik een switch kopen. Zo vertelde die mijnheer.
Dit is pas echt plug & play. Niks niet nieuwe hardware installeren. Ik douw de printer erin en hij doet het meteen.
Deze printer is wel bekend.quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:38 schreef het_fokschaap het volgende:
totdat je net als bij windows een printer installeert die nog niet bekend was bij Apple en heb je hetzelfde probleem
Ik weet natuurlijk niet waarvoor je je comp gebruikt, behalve Fok!, maar het is over het algemeen wel verstandig om zo nu en dan een backup te maken.quote:Op vrijdag 30 september 2005 16:15 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb dat ding al heel lang niet meer gebruikt en volgens mij doet 'ie het gewoon niet meer...
mja, wees toch blij dat windows niet alle drivers geinstalleerd heeft als je die printer ook niet hebtquote:Op vrijdag 30 september 2005 17:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Deze printer is wel bekend.Maar bij Windows moet er ook als het apparaat wel bekend is, een installatie worden doorlopen. Hier hoef je helemaal niets te doen.
Voornamelijk privégebruik. Belangrijke dingen voor school enzo zet ik vaak ergens online als backup.quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:41 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik weet natuurlijk niet waarvoor je je comp gebruikt, behalve Fok!, maar het is over het algemeen wel verstandig om zo nu en dan een backup te maken.
Ik heb alleen even geen geld. Als ik weer geld heb, zal ik eens zo'n USB-stick kopen. OOk handig voor datatransport van hier naar mijn school e.d.quote:Kun je niet bij die vriendin een cd-tje branden? of leen een USB stick. Zo'n USB stick is trouwens niet duur, veel duurzamer als een floppy, en er gaat natuurlijk veel meer op, toch echt heel handig om te hebbenof anders een mp3-spelertje. Ook erg prettig in de trein/bus en je kunt er ook data mee trasporteren/opslaan.
Laat mij even blij zijn, ja?quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:43 schreef het_fokschaap het volgende:
mja, wees toch blij dat windows niet alle drivers geinstalleerd heeft als je die printer ook niet hebt
je bedoelt dat je daar nooit een backup moet maken ?quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:41 schreef Asmooh het volgende:
nah dat valt eg wel mee onder osx
cker nooit op mac gewerkt?
Wat valt 'eg' wel mee?quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:41 schreef Asmooh het volgende:
nah dat valt eg wel mee onder osx
cker nooit op mac gewerkt?
o ja, we zitten hier niet in WFL...hier mag je ongefundeerd blij zijnquote:Op vrijdag 30 september 2005 17:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Laat mij even blij zijn, ja?![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb ook gratis Apple-stickertjes erbij gekregen.![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Een echte maximaliseerfunctie kent Mac OS niet. Maar het nut ervan ontgaat me ook altijd een beetje. Je kunt gewoon met de hand je venster zo groot maken als je zelf wil en fullscreen is meestal niet de nuttigste optie.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ik heb al wat zitten klooien met het tekstverwerkingsprogramma. Ik kom er alleen niet achter hoe je dat venster kunt maximaliseren. Of kan dat niet?
Zit er een DVD-brander in je Mac? maar goed, het hangt er ook vanaf wat je allemaal wil opslaan. Een frequent gebruiker van eMule zal niet genoeg hebben aan eeen online-backup. Die koopt met enige regelmaat hardisc's en grote hoeveelheden lege dvd'squote:Op vrijdag 30 september 2005 17:43 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Voornamelijk privégebruik. Belangrijke dingen voor school enzo zet ik vaak ergens online als backup.
Geld heb je nooit genoeg vanquote:Ik heb alleen even geen geld. Als ik weer geld heb, zal ik eens zo'n USB-stick kopen. OOk handig voor datatransport van hier naar mijn school e.d.
Die moet je op je voorhoofd plakken, dat doen Apple-nerdsquote:Op vrijdag 30 september 2005 17:45 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het groter maken lukt me ook niet... Ik zie zeker iets over het hoofd... Verplaatsen lukt me wel, groter maken niet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:13 schreef Tijn het volgende:
Een echte maximaliseerfunctie kent Mac OS niet. Maar het nut ervan ontgaat me ook altijd een beetje. Je kunt gewoon met de hand je venster zo groot maken als je zelf wil en fullscreen is meestal niet de nuttigste optie.
Rechtsonderin zit een speciaal blokje en daar kun je het venster zo groot trekken als je wil.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het groter maken lukt me ook niet... Ik zie zeker iets over het hoofd... Verplaatsen lukt me wel, groter maken niet.
Ik download nooit materiaal. Daar ben ik nogal braaf in. Mede omdat ik gewoon geen echte muziekliefhebber ben. Ik heb 100 nummers op mijn PC staan en die staan er al weetikveel hoe lang. Komt zelden iets bij en wat erbij komt, haal ik van een betaalde site.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:15 schreef Godslasteraar het volgende:
Zit er een DVD-brander in je Mac? maar goed, het hangt er ook vanaf wat je allemaal wil opslaan. Een frequent gebruiker van eMule zal niet genoeg hebben aan eeen online-backup. Die koopt met enige regelmaat hardisc's en grote hoeveelheden lege dvd's![]()
Ik luister graag naar gesprekken in de trein.quote:Geld heb je nooit genoeg van![]()
Ik bedoelde eigenlijk alleen dat je er even één moet lenen om die driver over te zetten. Maar een USB stik is inderdaad bijzonder praktisch, óf dus een mp3 speler. Daar kun je vaak ook data opzetten, en is bijzonder prettig om je oren (en humeur) te beschermen tegen het gekakel in treinen en bussen
quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:25 schreef Tijn het volgende:
[..]
Rechtsonderin zit een speciaal blokje en daar kun je het venster zo groot trekken als je wil.
en ik 100 gbquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
....... Ik heb 100 nummers op mijn PC staan...
waarom verbaast me dat nou nietquote:Ik luister graag naar gesprekken in de trein.
Ook goed, genoeg te experimenteren voorlopig.quote:Maar ik laat dus die nieuwe modem gewoon komen.
Voor makkelijk en snel ga je naar Dell.quote:Op vrijdag 30 september 2005 18:49 schreef Dementor het volgende:
Een laptop had ik al een tijdje in de planning staan echter kan geen enkele x86 bedrijf mij bekoren qua kwaliteit,looks en garantie afhandeling.
Ik heb een sterke desktop thuis staan, de powerbook is voor op school.quote:Op vrijdag 30 september 2005 20:44 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Voor makkelijk en snel ga je naar Dell.
Moet je zelf weten natuurlijk. Windows blijft mijn primaire systeem en in de toekomst doe ik er een Mac bij.
Te commercieel? Kan ik me voorstellen. Zelf stel ik mijn eigen systeem samen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb een sterke desktop thuis staan, de powerbook is voor op school.
Aan dell heb ik een gigantische hekel sorry.
Ik geef liever wat meer uit aan een systeem dat geheel uit goede componenten bestaat ja.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:20 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Te commercieel? Kan ik me voorstellen. Zelf stel ik mijn eigen systeem samen.
Dat kan ook afhangen van de cd. Ik heb zelf een tijdje geleden een Plextor dvd speler in mijn comp. gezet. Maar die verslikt zich ook in sommige muziek cd's, die het vervolgens wél doen in mijn Pioneer dvd brander. Probeer andere cd's, als je last blijft houden, ja, dan heb je vermoedelijk een probleem.quote:Op vrijdag 30 september 2005 21:29 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Volgens mij is er dus echt iets mis met die CD-drive. Er bleef net een muziek-CD 'hangen' en ik moest de hele zooi uit- en weer aandoen voordat 'ie 'm wilde uitspugen.
Ik wacht het eventjes af om te kijken hoe het gaat. Heb toch wel garantie. En er is al een notitie van gemaakt bij Apple. Als 'ie te vaak moeilijk doet, dan bel ik wel weer.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:04 schreef Godslasteraar het volgende:
Dat kan ook afhangen van de cd. Ik heb zelf een tijdje geleden een Plextor dvd speler in mijn comp. gezet. Maar die verslikt zich ook in sommige muziek cd's, die het vervolgens wél doen in mijn Pioneer dvd brander. Probeer andere cd's, als je last blijft houden, ja, dan heb je vermoedelijk een probleem.
Tja, die Plextor van mij is nu een jaar oud, en heeft problemen met sommige cd's en dvd's. Ook dvd's die ik zelf heb gebrand, en wel met RW's. Mijn Pioneer DVD brander heeft daarentegen bijna nooit problemen, behalve met één vrij nieuwe cd, een cd die het wel probleemloos doet in mijn 18 jaar oude cd-speler. Die deed het dus ook niet in m'n plextor, toen heb ik die cd maar gedownload om hem toch in mp3 te hebben. En dat terwijl Plextor zo'n naam heeft, doet het verder prima, maar soms dus niet.quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nu met het afspelen van Lord of the Rings geen enkel probleem. Die muziek-CD was nogal oud (zeker tien jaar oud), misschien dat het daaraan lag. Maar de DVD waar 'ie vanmiddag op haperde, was níet oud.
Dat doet Windows tegenwoordig toch ook? Volgens mij staan alle drivers al ergens in een hoekje, het verschil is dat ze op MacOS gebruiksklaar zijn en op Windows het systeem eerst nog heel trots moet melden dat 'ie je hardware gedetecteerd heeft en dat je een paar keer op Next moet drukken om de drivers op de goede plek te zetten en het apparaat aan de praat te krijgen.quote:Op vrijdag 30 september 2005 17:43 schreef het_fokschaap het volgende:
mja, wees toch blij dat windows niet alle drivers geinstalleerd heeft als je die printer ook niet hebt
Voor Tiscali via KPN moet je invullen:quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, openen is gelukt. Maar nu... Hij geeft een hele lijst met PPPoA, PPPoE en RFC-types. Er is er eentje standaard aangemerkt (PPPoA VCMux 8/35). Die kiezen?
Daar heb ik allang geen doos meer van. Kreng is 7 jaar oud.quote:Op vrijdag 7 oktober 2005 17:42 schreef Tijn het volgende:
Nou kan die PC van je wel terug in de doos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |