Persoonlijk denk ik dat het voor hun onmogelijk is om ooit een slechte cd te maken. zegt genoeg.
quote:jup, alhoewel ik na 20 minuten MDB vaak toch wel genoeg heb, het is zo traag en langdradig soms
Op zaterdag 03 november 2001 16:56 schreef Toffe_Ellende het volgende:
De nieuwe cd van deze Engelse doommetalmeesters is net uit. Wat vinden jullie ervan?Persoonlijk denk ik dat het voor hun onmogelijk is om ooit een slechte cd te maken. zegt genoeg.
Is die eigenlijk al uit, vorige week had de lokale cdboer hem nog niet.
quote:Ja, ik vind het niet hun beste, maar vond het wel een geslaagd experiment. Het album bevat wel een paar hele goede songs. Heroin Chic is best gewaagd ja voor een doom-metal band.. (ze hebben ook eens Roads van Portishead gecovered, klinkt precies hetzelfde als het origineel alleen met Aaron op zang)
Grappig om te lezen dat er ook mensen zijn die 34.788% ..complete goed vinden. Zelf vind ik het gewaagd.
Vooral Herion Chic.
Maar over het algemeen is de cd wel te pruimen.
quote:Wat, na 2 nummertjes al?
Op zaterdag 03 november 2001 16:58 schreef Wisp het volgende:[..]
jup, alhoewel ik na 20 minuten MDB vaak toch wel genoeg heb,
quote:Nee, dat heb ik niet meer met die band, daar ken ik ze iets te lang voor..
Ik word altijd zovan My Dying Bride
quote:Dan moet je eens naar Esoteric luisteren; extreem trage doom, boordevol ambient...
Op zaterdag 03 november 2001 17:34 schreef Xhorder het volgende:
Hij is wel okay.. beter dan de vorige. Jammer dat ze niet een klein beetje experimenteren zoals op ..% complete, wat ik echt hun laatste goede cd vond.
quote:Ja, die moet ik weer eens uit de kast halen, afstoffen en luisteren
Dan moet je eens naar Esoteric luisteren; extreem trage doom, boordevol ambient...
Ik vind het meer een combinatie van Flower/Swans/Light en het bevalt me wel. My Dying Bride heeft mij zelfs weten te verbazen met een heuse blastbeat!
Heerlijke plaat, al mis ik een nummer van de geniale kwaliteit van als een Cry of Mankind of Edenbeast...
quote:Ja, die zat ook naar een hele andere cd te luisteren toen ie de recensie schreef...
Heb 'em nu enkele dagen in huis -- Dreadful Hours is om the smulle!!!! Ik was een beetje misleid door Aardschoks Roman Hodl, die in zijn recensie melde dat er geen grunts op de plaat voorkwamen.
quote:Niet alles hee... het zegt alleen maar dat je van My Dying Bride houdt!
Op maandag 23 december 2002 21:02 schreef My_Dying_Bride het volgende:
Tja mijn nickname zegt alles hee..
quote:Ja, iets van 5 maanden geleden.
Op dinsdag 24 december 2002 08:33 schreef Stormblast het volgende:
is er al een release datum bekend dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |