quote:
waar gáát dit over?!quote:Op zondag 25 september 2005 03:53 schreef Wup het volgende:
tsss....nietus
Dus je kopt wel vaker koffiekoppen...quote:Op zondag 25 september 2005 03:55 schreef koffiekoppen het volgende:
[..]
haha een kenner, heerlijk
ja dus![]()
als kind was ik er al dol opquote:Op zondag 25 september 2005 03:56 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dus je kopt wel vaker koffiekoppen...![]()
hoezo weer eens:)quote:Op zondag 25 september 2005 03:53 schreef babette21 het volgende:
kan het zijn dat die zin weer eens niet klopt? of snap ik 't niet meer???
neuh dat klopt ik ben allemaal ruzie aan het maken daarover... as we speak....quote:mja dat is wel wederzijds enzo... zal ik mezelf dan nog maar eens inschenken en nog even blijven hangen?!
btw: had je laatst gemaild over dat uploaden, maar kreeg m'n mail weer terug...
Slaap zacht marrijequote:Op zondag 25 september 2005 03:56 schreef Marrije het volgende:
Roel houdt het vast nog wel even vol om te doen alsof ie slaapt.
Welterusten![]()
da's een retorische vraag he?!quote:Op zondag 25 september 2005 03:58 schreef Wup het volgende:
hoezo weer eens:)
nee het is een pracht zin
zonder deze topics zijn de streams niet de moeite waard ....
oke nog geen nieuws dus... dat was ook mijn enige vraag, ben ik weer bijquote:neuh dat klopt ik ben allemaal ruzie aan het maken daarover... as we speak....
Dit was anders een aardig droge opmerkingquote:
quote:[Die droge pindakaas uit het BB huis heeft totaal geen overeenkomst met mij
Bedankt hequote:Op zondag 25 september 2005 04:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gisternacht was het ook na 6'en, dus zal nu niet anders zijn denk ik.
Tussentijds ga ik dit maar ff spelen uit tijdverdrijf.
Geinig zegquote:Op zondag 25 september 2005 04:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Gisternacht was het ook na 6'en, dus zal nu niet anders zijn denk ik.
Tussentijds ga ik dit maar ff spelen uit tijdverdrijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |