hij wordt oomquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:39 schreef Yildiz het volgende:
[..]
kop op, schaterlach die paperopzet uit
die oom kan vrijdag ook nog lanskomen (vinden ze misschien relaxder?)
essay kost niet alles, presentatie, ah dat wordt even afvragen of je door gaat halen of nu pitten
wat, je kent hem? en, als je oom wordt gaat er 1 geboren worden, ik dacht dat het dan redelijk normaal was om toch even beschuitje te eten, of niequote:
Bofkont!quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 01:08 schreef I.R.Baboon het volgende:
En ik word oom.
Joh!quote:Op zondag 16 oktober 2005 04:53 schreef Ole het volgende:
IK ga heel trots mijn laatste post hier plaatsen//![]()
![]()
![]()
![]()
Sommigen lopen liever niet te koop met hun bejaardheid.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 03:06 schreef Ole het volgende:
Nou nee.. mijn leeftijd staat gewoon in mijn profiel hoor!![]()
In tegenstelling tot sommige anderen hier op Fok!![]()
Leuk kleurtjequote:
De laatste keer dat ze jou nog naar je ID vroegen in de plaatselijke slijterboer is ook al een verre herinnering, geef het maar toe.quote:
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 03:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
De laatste keer dat ze jou nog naar je ID vroegen in de plaatselijke slijterboer is ook al een verre herinnering, geef het maar toe.
Haha, ik besef me net pas, dat ik m'n leeftijd eruit had gehaald.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 03:18 schreef Lamon het volgende:
[..]
De laatste keer dat ze jou nog naar je ID vroegen in de plaatselijke slijterboer is ook al een verre herinnering, geef het maar toe.
Nou moet je niet redelijk en rationeel gaan doen. Dat maakt het pesten minder leuk.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 03:14 schreef Ole het volgende:
Ik ben bejaard, ik weet het Lamon. Er mee te koop lopen is nog wat anders dan het 'gewoon' in je profiel laten staan..
Maarrehhh.. de bejaarden slapen toch al???
Oh, geen erg in gehad. Ik zie die nick niet eens. Is voor mij gewoon zwart. Verschil is heel klein.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 03:18 schreef Ole het volgende:
Van je nick. maar bijna hetzelfde als je plaatje...
Oh ja.. ik zal weer even flippenquote:Op woensdag 19 oktober 2005 03:19 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nou moet je niet redelijk en rationeel gaan doen. Dat maakt het pesten minder leuk.
Nou, ik loop over van genot, maar toch bedankt.quote:
Ik ben naief.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:37 schreef Tijn het volgende:
Maar zo gaat het toch met alles wat mensen doen, Lamon.
Ik zit eigenlijk ook niet echt te wachten totdat iemand opnieuw het wiel uitvindt, maar meer op composities die goed aanslaan. Het meeste werk wat die bandjes voortbrengen kabbelt op dezelfde manier voort. Het zijn vaak kopieën van grotere bands, alleen dan slechter en met minder aansprekende songs.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 01:51 schreef broer het volgende:
Originaliteit in muziek is zó ontzettend moeilijk. Die hufters in de jaren zestig hebben werkelijk alles al gedaan. De enige mogelijkheid is elektronica maken, maar dat is weer zo vervelend om naar te kijken.
Ik heb bij bandjes de behoefte aan originaliteit losgelaten. Dan wordt het opeens weer leuk om naar te kijken. Ik sta dan ook eigenlijk wel wekelijks nieuwe bandjes te checken.
Ik heb toch even wat nummers van Sleepytime Gorilla Museum geluisterd.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:06 schreef Seborik het volgende:
Dat ligt er maar net aan waar je van houdt, Lamon. Als het om popmuziek gaat, is er altijd een band waar je mee vergeleken kunt worden, maar in bijvoorbeeld de (Joodse) downtown New York-scene is veel originaliteit te vinden en bijvoorbeeld het label Mimicry Records heeft ook veel nieuws te bieden.
Och, commentaar is ook aandacht.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:27 schreef Tijn het volgende:
Ik ben wel blij dat ik me meer met opnametechniek bezig ben gaan houden, daar is altijd wat minder commentaar op
Wat leuk is is dat de kwaliteit van muziek veel minder grijpbaar lijkt te zijn dan bijvoorbeeld films.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 02:37 schreef Tijn het volgende:
Jawel. Maar kheb ook wel een beetje het idee dat een bandje het nooit goed kan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |