Klopt Roel heeft wel een echt Rotterdams accent en dat waardeer ik ook ( waarschijnlijk omdat ze tegen mij ook altijd zeggen je komt zeker uit R)quote:Op zondag 25 september 2005 02:56 schreef ilona-scuderia het volgende:De keren dat ik er was kwamen ze grappig op me over, ik kwam zelfs Bert van Leeuwen tegen in de koopgoot, en ik heb ook familie in Krimpen en Capelle, ik hou wel van dat taaltje, net als Roel...
Eerlijk, spontaan, lief, ontwapenend, heel mooi. Dat zijn de 5 belangrijkste punten denk ik.quote:Op zondag 25 september 2005 02:57 schreef Lkw het volgende:
Scanman, wat precies is er nu zo leuk aan Lieske?
Ik gun het een ander gewoon om te winnen en laat m'n eigen persoonlijke frustraties er dan buiten. May the best one win, iemand met de meeste stemmen verdient het om te winnen, simpel toch.quote:
Daar is idd geen twijfel over mogelijk. De eerste keer dat Dido op de bank zit is ze exit.quote:Op zondag 25 september 2005 02:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk absoluut dat Lieske het gaat winnen van Dido! Ik ken helemaal niemand die op Dido zou stemmen, wel heel veel die op Lieske zouden stemmen.
Ik heb m'n twijfels bij die einduitslag, er zit gewoon 1 mannetje die de uitslag op het laatste moment met een druk op de knop kan veranderen, Hummie's wil is wetquote:Op zondag 25 september 2005 02:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb altijd de indruk dat de einduitslag wel soort van echt zal zijn [anders krijgen ze vast gezeik], al is dat misschien wat naief... heb wel het idee dat de tussenstanden gelul zijn, da's echt bedoeld om nog stemmen te krijgen oftewel geld te verdienen. als het bij de eerste tussenstand al volkomen helder is, belt/smst er natuurlijk niemand meer
Voor leuke tv? Hm, heb dan zeker altijd nét gemistquote:Op zondag 25 september 2005 02:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Lieske zorgt voor leuke tv. Dido alleen voor gebazel en prinsessegedrag.
Ik ken niemand die op Lieske stemt, dus zo kunnen we nog lang een verhaaltje breiën.quote:Op zondag 25 september 2005 02:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk absoluut dat Lieske het gaat winnen van Dido! Ik ken helemaal niemand die op Dido zou stemmen, wel heel veel die op Lieske zouden stemmen.
Iets anders kon je ook haast niet zeggen na de polls op fok en op de BB site te hebben bekekenquote:
We zullen het wel zien als Dido en Liekse samen op de bank zittenquote:
Ok, thnx. De eerste 2 ben ik denk ik wel met je eens, de 3e weet ik niet, de laatste 2 volkomen niet.quote:Op zondag 25 september 2005 02:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Eerlijk, spontaan, lief, ontwapenend, heel mooi. Dat zijn de 5 belangrijkste punten denk ik.
Geloof me, samen zijn ze erg irritant!quote:Op zondag 25 september 2005 03:01 schreef babette21 het volgende:
ik vind Dido wel grappig in combi met Nathalie, maar sta daar volgens mij alleen in
misschien ook omdat ik er geen overkill van krijg, en de streamkijkers wel?!
Dan moet je even de topics doorlezen... Daar barst het van de Lieske fans. Dido wordt vooral door iedereen uitgekotst. Beetje lezen kan geen kwaadquote:Op zondag 25 september 2005 03:01 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik ken niemand die op Lieske stemt, dus zo kunnen we nog lang een verhaaltje breiën.
We zullen het zien, leuk om te kijken hoe iedereen straks eindigt.
Ik kan al niet wachtenquote:Op zondag 25 september 2005 03:01 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
We zullen het wel zien als Dido en Liekse samen op de bank zitten
Ik heb ze niet eens bekekenquote:Op zondag 25 september 2005 03:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iets anders kon je ook haast niet zeggen na de polls op fok en op de BB site te hebben bekeken
Ze zei wie ze KENT, dan neem ik aan vrienden/kennissenkring.quote:Op zondag 25 september 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan moet je even de topics doorlezen... Daar barst het van de Lieske fans. Dido wordt vooral door iedereen uitgekotst. Beetje lezen kan geen kwaad
[POLL] Wat is de leeftijd van de BB-fanquote:Op zondag 25 september 2005 03:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb ze niet eens bekeken![]()
Ik hoor toch al wat er geroepen wordt, wie er op 1,2 en 3 staan.
Elke koe kan bedenken dat dit peilingen zijn, en hier is alles gemiddeld 18 - 20 jaar, dus duh dat Lieske bovenaan staat, idem Roel met z'n popi-jopi gedrag die al die knulletjes aanspreekt met z'n stoere drugs verhaaltjes en "wreed man" uitspraken.
quote:Op zondag 25 september 2005 03:01 schreef babette21 het volgende:
ik vind Dido wel grappig in combi met Nathalie, maar sta daar volgens mij alleen in
Ik vind jou wel interessant, maar daar zal dit topic wel niet voor uitgevonden zijn...quote:Op zondag 25 september 2005 03:01 schreef babette21 het volgende:
misschien ook omdat ik er geen overkill van krijg, en de streamkijkers wel?!
Ik denk dat je het bij het rechte eind hebt, maar je weet het nooit.quote:Op zondag 25 september 2005 02:53 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb altijd de indruk dat de einduitslag wel soort van echt zal zijn [anders krijgen ze vast gezeik], al is dat misschien wat naief... heb wel het idee dat de tussenstanden gelul zijn, da's echt bedoeld om nog stemmen te krijgen oftewel geld te verdienen. als het bij de eerste tussenstand al volkomen helder is, belt/smst er natuurlijk niemand meer
dat bedoel ik, ik vind ze samen juist wel te pruimen [zal wel iets van herkenbaarheid zijn ofzo]quote:Op zondag 25 september 2005 03:02 schreef Day het volgende:
Geloof me, samen zijn ze erg irritant!
Al lijkt het de laatste dagen er wel op dat ze elkaar, overdag tenminste, minder opzoeken.
[POLL] Wat is de leeftijd van de BB-fanquote:Op zondag 25 september 2005 03:03 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ik heb ze niet eens bekeken![]()
Ik hoor toch al wat er geroepen wordt, wie er op 1,2 en 3 staan.
Elke koe kan bedenken dat dit peilingen zijn, en hier is alles gemiddeld 18 - 20 jaar, dus duh dat Lieske bovenaan staat, idem Roel met z'n popi-jopi gedrag die al die knulletjes aanspreekt met z'n stoere drugs verhaaltjes en "wreed man" uitspraken.
Tja....quote:Op zondag 25 september 2005 03:03 schreef scanman01 het volgende:
Dan moet je even de topics doorlezen... Daar barst het van de Lieske fans. Dido wordt vooral door iedereen uitgekotst. Beetje lezen kan geen kwaad
Klinkt betrekkelijk dodelijk voor de persoon in kwestiequote:Op zondag 25 september 2005 03:07 schreef babette21 het volgende:
Nathalie vind ik wel amusant, in al haar domheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |