erg flauw allemaalquote:Op zondag 25 september 2005 01:12 schreef bemeall het volgende:
[..]
Het is hardstikke gezellig daar in bed
Nee, hij zit nu op 8quote:Op zondag 25 september 2005 01:14 schreef b0ng het volgende:
roel heeft toch allang 10 peuken op?
Ik ken jou toch ook van de lotgenoten dagen??quote:
Dat waren nog eens tijden.quote:Op zondag 25 september 2005 01:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ken jou toch ook van de lotgenoten dagen??![]()
wordt zo lieske, die ligt anders dan de rest.quote:Op zondag 25 september 2005 01:15 schreef Kinga het volgende:
En Roel weer bij Dido in bed..
Ik bewaar hem voor straks voor het slapen gaanquote:
Ja, en nummer 9 schijnbaar in de dagboekkamer (Volgend Tanja stonk het daar naar rook) en nummer 10 in de jacuzzi.... dus iig 9 al..quote:
Ligt het nou aan mij, dat ik het een te makkelijke opdracht vind?quote:Op zondag 25 september 2005 01:16 schreef Coraatje het volgende:
[..]
heb ergens gelezen dat hij al aan de 10/11 zat hoor weet alleen ff niet meer waar
White widow anonymousquote:Op zondag 25 september 2005 01:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik ken jou toch ook van de lotgenoten dagen??![]()
Heb jij nostalgische geoelens daar over?quote:
Nummer tien?quote:
Dikke winst voor Roel, en dat gun je m nietquote:Op zondag 25 september 2005 01:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij, dat ik het een te makkelijke opdracht vind?![]()
Weet ik niet. Ik vind dat Roel wel risico's neemt, bijvoorbeeld roken onder de douche terwijl iedereen wakker door het huis loopt.quote:Op zondag 25 september 2005 01:16 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij, dat ik het een te makkelijke opdracht vind?![]()
Groningen zero points!!quote:Op zondag 25 september 2005 01:16 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik bewaar hem voor straks voor het slapen gaan![]()
![]()
Te makkelijk, dat ligt eraan, je moet het maar durven zo overdag te roken.... denk dat iemand anders er veel langer over zou doenquote:Op zondag 25 september 2005 01:18 schreef bemeall het volgende:
[..]
Dikke winst voor Roel, en dat gun je m niet
Ik ook niet trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |