abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 december 2005 @ 23:39:58 #76
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_33003219
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:38 schreef WAT het volgende:
Youp van 't Hek

Hij reageert grappig op Pauw en Witteman.

Wat voor relatieproblemen heeft Witteman eigenlijk allemaal gehad?
Ja, leuk Youp !
Dat geldt voor allebei Paul en Jeroen
pi_33003329
Ik kijk het van de week terug op uitzendinggemist....
  zondag 11 december 2005 @ 23:50:08 #78
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_33003500
quote:
Op zondag 11 december 2005 23:43 schreef Toad het volgende:
Ik kijk het van de week terug op uitzendinggemist....
Was mooi !!
pi_33003523
Heb Youp een stukje gezien, aardig, niet bijzonder.
sig verwijderd door FA
pi_33845070
Na de reclame, om 21:15 Woestijnruiters, terug van de kerstvakantie!
pi_33845298
MARCO Weken op deze uitzending gewacht
pi_33845595
Leuke man, die Pechtold.
Dat meisje linksachter Pechtold is trouwens ook leuk!
pi_33845801
Hoe ze lacht!
pi_33846330
Dat is Tessa spijkerman! Groot fan van Marco!
  zondag 8 januari 2006 @ 21:45:50 #85
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_33846627
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:10 schreef Toad het volgende:
Na de reclame, om 21:15 Woestijnruiters, terug van de kerstvakantie!
Sjit, helemaal vergeten Wie waren vanavond
pi_33847060
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:39 schreef Domenica het volgende:
Dat is Tessa spijkerman! Groot fan van Marco!
O ja, ik merkte het toen het over de playboy ging. Hoe ken jij haar dan?

Vanavond waren Pechtold, CEO van Scarlett iets met een meditatieadvertentie en Marco B.
pi_33847360
Leuke uitzending.
pi_33847436
quote:
Op zondag 8 januari 2006 21:57 schreef Toad het volgende:

[..]

O ja, ik merkte het toen het over de playboy ging. Hoe ken jij haar dan?
Omdat ik ook groot fan ben, maar had geen kaarten meer kunnen krijgen voor vanavond
pi_33847957
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:06 schreef Domenica het volgende:

[..]

Omdat ik ook groot fan ben, maar had geen kaarten meer kunnen krijgen voor vanavond
Ook toevallig dat jij d'r dan weer kent en ook nog in dit topic kijkt. Overigens al lang geleden dat Marco in de Kuip of het Sportpaleis heeft gestaan hè? (buitenom het feit dat hij wel 'ns optreed voor War Child en paar maanden terug voor Talpa) Laatste keer dat ik hem live heb gezien was samen met een symfonieorkest in Antwerpen. Dat was wel geslaagd concept volgens mij.
pi_33849499
Klopt dat was idd zijn laatste concertreeks. Heeft tussentijds nog wel een concert met Friends gegevens bij de opening van Talpa. En warchild dan.
pi_33853514
quote:
Op zondag 8 januari 2006 22:51 schreef Domenica het volgende:
Klopt dat was idd zijn laatste concertreeks. Heeft tussentijds nog wel een concert met Friends gegevens bij de opening van Talpa. En warchild dan.
Daar was je zeker als die-hard fan wel bij? Nou ik ga richting bed, als je Tessa nog 'ns tegen komt moet je maar de groeten doen van Toad.
pi_33857040
Jaaa! Ben ik zeker heen geweest ja. Heel toevallig weer maar Tessa daar nog tegen gekomen

Ik zal haar de groeten doen
pi_34034590
quote:
Op 15 januari (21.15 uur !) te gast in Woestijnruiters:

Laetitia Griffith & Hannah Belliot
In de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen elke week een politicus over zijn of haar dromen en idealen vroeger en nu. Deze week zelfs twee: Hannah Belliot (PvdA) en Laetitia Griffith (VVD), de eerste en de tweede zwarte vrouwelijke wethouder van Amsterdam. Belliot verlaat na de verkiezingen de politiek, van Griffith wordt veel verwacht. Griffith en Belliot zijn beide geboren in Suriname en kwamen naar Nederland om te studeren. Allebei werden ze gevraagd om de politiek in te gaan. Belliot begon als stadsdeelvoorzitter in Amsterdam Zuid-Oost en verwierf daar de eretitel 'koningin van de Bijlmer', Griffith kwam in 2002 in de Tweede Kamer en werd in 2004 uitgeroepen tot meest veelbelovende kamerlid. Was dit de toekomst die ze voor zich zagen toen ze Suriname verlieten?

Dirk Scheringa
Was een blauwe maandag politieman, maar maakte naam en kapitaal door geld te lenen aan Nederlanders die een nieuwe keuken of een nieuwe auto wilden (en daar Frits Bom reclame voor te laten maken). Staat dus hoog in de Quote 500, maar doet naar eigen zeggen iets terug voor de samenleving door ons schaatsen, voetbal en kunst te geven: hij sponsort schaatsploegen, is eigenaar/voorzitter van AZ en bekostigt het Frisia Museum voor magisch-realistische kunst. En toch wil hij een 'gewone jongen' blijven. Maar kan dat?

Brigitte Kaandorp
Cabaretière Brigitte Kaandorp kreeg deze week een Gouden Harp. De prijs van Stichting Conamus wordt uitgereikt aan personen 'die zich gedurende hun carrière op bijzondere wijze verdienstelijk hebben gemaakt voor de Nederlandse lichte muziek'. Kaandorp won in 1983 het Camaretten Festival, maakte daarna onder meer de solo-voorstellingen Waar gaat zij helemaal alleen heen, Laat mij maar even, Kouwe drukte en Kunst. Ze speelde verder in een toneelstuk van Paul Haenen en de film Babs. Ze staat nu in het theater met haar programma 1000 & 1 Dag, haar eerste show met 'een verhaal'.
www.woestijnruiters.nl
  zaterdag 14 januari 2006 @ 10:37:40 #94
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  zondag 15 januari 2006 @ 19:23:26 #95
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_34094407
* gaat zeker kijken strakkies
Ik zit nu de aflevering van vorige week te kijken.
Marco Borsato
pi_34100365
Wat een geleuter met die foto's. Wel leuk verder hoor.
pi_34102102
Mwhoa, naast de technische problemen waren de interviews ook niet erg interessant.
pi_34760582
Vanavond (21:20 uur) in Woestijnruiters:

‘Bach bewonder ik het meest, van Schubert houd ik het meest en Mozart aanbid ik.’ Aldus schrijver Maarten ’t Hart over zijn liefde voor de, ook volgens hem, meest geniale componist aller tijden. Sinds hij als kind de ‘Turkse Mars’ van Mozart hoorde, heeft de componist hem niet meer losgelaten. Hij beluisterde alle werken van de componist, verslond al zijn brieven, las vrijwel alle publicaties óver hem en schreef nu zelf een boek over de man, dat net in de winkel ligt. In Woestijnruiters vertelt ’t Hart hoe hij Mozart ontdekte en welke rol Eduard Bomhoff daarin speelde, waarom hij alles van Mozart wil weten én waarom hij zo’n hekel heeft aan de film Amadeus.

Ze mocht even fractievoorzitter zijn na het vertrek van Melkert, maar moest haar plaats al snel afstaan aan Wouter Bos. Niet lang daarna verruilde Jeltje van Nieuwenhoven het Binnenhof voor een tamelijk onzichtbare functie als gedeputeerde in Zuid-Holland. Maar ze is weer terug in de Haagse arena. Als voorzitter van de kandidaatstellingscommissie van de PvdA mag zij straks beoordelen welk (aspirant-)kamerlid waar op de lijst komt te staan bij de verkiezingen van 2007. Een gesprek over het verschil tussen provinciehuis en Tweede Kamer, over haar ambities en over het profiel van het ideale PvdA-kamerlid.

Advocaat van wellicht Nederlands bekendste crimineel, Heineken-ontvoerder Willem Holleeder, die deze week werd opgepakt op verdenking van afpersing, mishandeling en bedreiging. Strafpleiter Abraham Moszkowicz treedt daarmee in de voetsporen van zijn vader Max die Holleeder in de jaren tachtig verdedigde na de ontvoering van Heineken. Een gesprek over de omgang met (vermeende) zware jongens, over de verstrengeling van onder- en bovenwereld, de glamour van het advocatenvak en de lessen die hij van zijn vader kreeg.

TV Gids.nl
  † In Memoriam † zondag 12 februari 2006 @ 14:07:10 #99
128220 Peter6000
pi_34997310
Vanavond begint Woestijnruiters om 2230

GASTEN:

Theo Maassen

De superlatieven zijn niet van de lucht voor Theo Maassen nieuwste show Tegen beter weten in die deze week in première ging. ‘Grappen Maassen superieur’, aldus de Volkskrant, het AD noemt Maassen ‘ adembenemend’ en zijn grappen ’18 karaats’.

Jozias van Aartsen

Jozias van Aartsen is, zo niet uitvinder, dan toch op z’n minst veelgebruiker van de uitdrukking ‘Haags gedoe’. Maar wat bedoelt de fractievoorzitter van de VVD daar eigenlijk mee? In Woestijnruiters komt hij het uitleggen. En is hij, geboren en getogen in Den Haag, zoon van een minister, zijn hele werkzame leven actief in Den Haag, juist niet de vleesgeworden Haagse politicus?

Hanneke Groenteman

Hanneke Groenteman was als klein meisje al gefascineerd door de Dikke Dame als rariteit op de kermis. Ze raakte diep onder de indruk van twee Dikke Dames, een moeder en dochter, als ‘De dikste dames ter wereld’. Jaren later ging ze op zoek naar deze Dikke Dames uit haar jeugd, waarbij ze voor een grote verrasing kwam te staan. Welke dat was beschrijft ze in haar boekje Dikke Dame en ze vertelt het natuurlijk in Woestijnruiters.

bron: http://omroep.vara.nl/tvradiointernet_detail.jsp?maintopic=424&subtopic=219241

Ik ga maar weer eens kijken, Theo Maassen komt zijn voorstelling promoten, Hanneke Groenteman komt een boekje promoten. Maar Maassen is wel goed, en ik herken de eetobsessie van Hanneke. Alleen Van Aartsen interesseert me eigenlijk niet
  † In Memoriam † zondag 12 februari 2006 @ 21:40:13 #100
128220 Peter6000
pi_35015987
Hebben we er al zin in?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')