Ja, leuk Youp !quote:Op zondag 11 december 2005 23:38 schreef WAT het volgende:
Youp van 't Hek
Hij reageert grappig op Pauw en Witteman.
Wat voor relatieproblemen heeft Witteman eigenlijk allemaal gehad?
Was mooi !!quote:Op zondag 11 december 2005 23:43 schreef Toad het volgende:
Ik kijk het van de week terug op uitzendinggemist....
Sjit, helemaal vergetenquote:Op zondag 8 januari 2006 21:10 schreef Toad het volgende:
Na de reclame, om 21:15 Woestijnruiters, terug van de kerstvakantie!
O ja, ik merkte het toen het over de playboy ging. Hoe ken jij haar dan?quote:Op zondag 8 januari 2006 21:39 schreef Domenica het volgende:
Dat is Tessa spijkerman! Groot fan van Marco!
Omdat ik ook groot fan ben, maar had geen kaarten meer kunnen krijgen voor vanavondquote:Op zondag 8 januari 2006 21:57 schreef Toad het volgende:
[..]
O ja, ik merkte het toen het over de playboy ging. Hoe ken jij haar dan?
Ook toevallig dat jij d'r dan weer kent en ook nog in dit topic kijkt. Overigens al lang geleden dat Marco in de Kuip of het Sportpaleis heeft gestaan hè? (buitenom het feit dat hij wel 'ns optreed voor War Child en paar maanden terug voor Talpa) Laatste keer dat ik hem live heb gezien was samen met een symfonieorkest in Antwerpen. Dat was wel geslaagd concept volgens mij.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:06 schreef Domenica het volgende:
[..]
Omdat ik ook groot fan ben, maar had geen kaarten meer kunnen krijgen voor vanavond![]()
Daar was je zeker als die-hard fan wel bij?quote:Op zondag 8 januari 2006 22:51 schreef Domenica het volgende:
Klopt dat was idd zijn laatste concertreeks. Heeft tussentijds nog wel een concert met Friends gegevens bij de opening van Talpa. En warchild dan.
www.woestijnruiters.nlquote:Op 15 januari (21.15 uur !) te gast in Woestijnruiters:
Laetitia Griffith & Hannah Belliot
In de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen elke week een politicus over zijn of haar dromen en idealen vroeger en nu. Deze week zelfs twee: Hannah Belliot (PvdA) en Laetitia Griffith (VVD), de eerste en de tweede zwarte vrouwelijke wethouder van Amsterdam. Belliot verlaat na de verkiezingen de politiek, van Griffith wordt veel verwacht. Griffith en Belliot zijn beide geboren in Suriname en kwamen naar Nederland om te studeren. Allebei werden ze gevraagd om de politiek in te gaan. Belliot begon als stadsdeelvoorzitter in Amsterdam Zuid-Oost en verwierf daar de eretitel 'koningin van de Bijlmer', Griffith kwam in 2002 in de Tweede Kamer en werd in 2004 uitgeroepen tot meest veelbelovende kamerlid. Was dit de toekomst die ze voor zich zagen toen ze Suriname verlieten?
Dirk Scheringa
Was een blauwe maandag politieman, maar maakte naam en kapitaal door geld te lenen aan Nederlanders die een nieuwe keuken of een nieuwe auto wilden (en daar Frits Bom reclame voor te laten maken). Staat dus hoog in de Quote 500, maar doet naar eigen zeggen iets terug voor de samenleving door ons schaatsen, voetbal en kunst te geven: hij sponsort schaatsploegen, is eigenaar/voorzitter van AZ en bekostigt het Frisia Museum voor magisch-realistische kunst. En toch wil hij een 'gewone jongen' blijven. Maar kan dat?
Brigitte Kaandorp
Cabaretière Brigitte Kaandorp kreeg deze week een Gouden Harp. De prijs van Stichting Conamus wordt uitgereikt aan personen 'die zich gedurende hun carrière op bijzondere wijze verdienstelijk hebben gemaakt voor de Nederlandse lichte muziek'. Kaandorp won in 1983 het Camaretten Festival, maakte daarna onder meer de solo-voorstellingen Waar gaat zij helemaal alleen heen, Laat mij maar even, Kouwe drukte en Kunst. Ze speelde verder in een toneelstuk van Paul Haenen en de film Babs. Ze staat nu in het theater met haar programma 1000 & 1 Dag, haar eerste show met 'een verhaal'.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |