Ik ga niet gezellig winkelen als ik mijn oma net haar laatste afscheid heb gegeven. Ik zeg ook niet dat je fout bent, maar dat ik er hele andere gewoontes op na hou en ik het onbegrijpelijk vind in zo'n situatie.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:18 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Vava, laat maar PeRi en Skaai hebben gewoon andere behoeftes om een overleden persoon te verwerken.
Zie boven... en in Brabant en Limburg is het volkomen normaal om na een begravenis wat gezelligs te gaan doen. Verder hou ik er over op.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:22 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik quote jezelf even Vava. Wat is er hier niet bot aan?
Dat doe je dan omdat je oma dat waarschijnlijk zo gewild zou hebben is heel anders. Zo, en nu zal ik er ook over op houden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Na de begrafenis van mijn oma zijn we met een groep de kroeg ingedoken en hebben we een flinke borrel gedronken op haar. Ze lustte zelf ook graag een Beerenburgertje en hebben herinneringen opgehaald en een hoop lol gehad... Sinds wanneer is dat dan verkeerd?
Wat is er allemaal aan de hand Anitra?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:37 schreef Anitra het volgende:
Ik heb mezelf gister verwent maar voel me vandaag dood ongelukkig en dan kan ik beter onder een douche gaan staan of in bad gaan zitten dan voor me uit zitten staren en zitten janken.
Ik ook nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:39 schreef debby1973 het volgende:
Oke, dan nog 1 ding. Ik heb er ook neergezet dat het heel persoonlijk is en dat ik niemand wil aanvallen. Het ging me meer om dit zinnetje:
verdrietige begravenis VERGETEN door te gaan shoppen.
Dat snapte ik niet goed.
Nee nog niet maar de post komt hier wel vaker een dag later aan, vooral als het niet uit een grote stad komt. Dus ik verwacht het maandagquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:37 schreef Anitra het volgende:
OT
Vava heb jij je envelopje al gehad?
Ik heb zelfs nog naar huis gebeld vandaagquote:Op zaterdag 24 september 2005 23:07 schreef Anitra het volgende:
Ik ben zo benieuwd wat je er van vind.
Kan ik misschien baby kijkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:37 schreef _evenstar_ het volgende:
Vava ik woon in den buurt van maastricht![]()
alhoewel misschien ben ik tegen die tijd wel al aan het bevallen
als je er bent
![]()
Ik heb nog niets geprobeerd, de smitten ruikt heerlijk. de Bare Naked Lady ruik ik (nog) niet vanwege de verstopte neus.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:51 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Sinkwanee: Hoe vind je de proefjes, heb je ze al geprobeerd?
Ik kan het niet zo goed omschrijven, vind het ver iets weg hebben van Mirror Mirror. Verder ruik je amandelen.quote:Op zondag 25 september 2005 01:31 schreef morgaine21 het volgende:
Waar rukt potion nu eigenlijk naar?
Da's best moeilijk te omschrijven. Een licht kruidige, bloemige geur. Ik ruik anjers en amandelen.quote:Op zondag 25 september 2005 01:31 schreef morgaine21 het volgende:
Waar rukt potion nu eigenlijk naar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |