Verdomd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:25 schreef BrauN het volgende:
Zit er een excuusneger in Bassie & Adriaan? Neen? Juist.
Bassie schijnt een neger te zijn, maar dat zien wij als lieve kijkertjes niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:25 schreef BrauN het volgende:
Maar dat programma heeft dan ook een racistische insteek.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:25 schreef BrauN het volgende:
en rascisme is NIET GRAPPIG! nep-clown!quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:29 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Maar dat programma heeft dan ook een racistische insteek.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:31 schreef Fok_you het volgende:
[..]
en rascisme is NIET GRAPPIG! nep-clown!![]()
ik ken geen rascismequote:Op zaterdag 24 september 2005 21:31 schreef Fok_you het volgende:
[..]
Heb je het nu over Bassie?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:31 schreef Fok_you het volgende:
[..]
Jawel, hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:36 schreef BrauN het volgende:
In Lingo zat ook nooit een excuusneger trouwens.
Al gaat het gerucht dat François De Boulanger's dochter zwart was.
Oh ja. Heul vergeten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:37 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel, hoor.
Wie denk je dat altijd de ballen moest oppoetsen?
Dankzij hem lijken van Dorp en Barend een stuk slimmer.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:43 schreef Intxaurraga het volgende:
Overigens vraag ik me nog altijd af of Jan Mulder als excuusneger bedoeld is.
Jouw naam erin gooien was m'n eerste ingeving toen ik de titel zag, maar ik vond het zo afgezaagd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ctrl+F topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |