Ach je kunt het ook zo bekijken de linkse partijen staan nu samen op 80 zetels volgens de recente peiling van Maurice de Hond..quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:20 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ondanks het mooie weer zijn er maar 3000 betogers op komen draven, gezien vele linkse organisaties verbonden waren aan deze (ludieke) actie, zou het aantal waarschijnelijk voornamelijk uit beroepsdemonstranten bestaan. Het falen van deze actie maakt maar weer eens duidelijk hoe breed Keer Het Tij door de samenleving wordt gedragen.
Stop de hetze tegen de hetze!, om maar eens iemand te citeren.
Maurice de Hond met zijn representatieve emailbestand.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:25 schreef Stratos het volgende:
[..]
Ach je kunt het ook zo bekijken de linkse partijen staan nu samen op 80 zetels volgens de recente peiling van Maurice de Hond..
Maurice de Hond (Peil.nl) peilt links op 75 zetels. Interview/NSS (Politieke Barometer) op 80. Als vervolgens blijkt dat Keer het Tij maar een paar duizend demonstranten op de been krijgt dan zegt dat volgens mij dat het radicalisme van KHT zelfs 'links' en de regering-critici nauwelijks aanspreekt. En dat is m.i. ook niet zo gek, gezien de radicale figuren die er de leiding hebben.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:25 schreef Stratos het volgende:
[..]
Ach je kunt het ook zo bekijken de linkse partijen staan nu samen op 80 zetels volgens de recente peiling van Maurice de Hond..
En toch schaart een partij als de PvdA zich onder de zogenaamd meer dan 500 maatschappelijke organisaties die het platform steunt. Stukje Bos-marketing?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:36 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Maurice de Hond (Peil.nl) peilt links op 75 zetels. Interview/NSS (Politieke Barometer) op 80. Als vervolgens blijkt dat Keer het Tij maar een paar duizend demonstranten op de been krijgt dan zegt dat volgens mij dat het radicalisme van KHT zelfs 'links' en de regering-critici nauwelijks aanspreekt. En dat is m.i. ook niet zo gek, gezien de radicale figuren die er de leiding hebben.
Als de PvdA links is, is het CDA dat ookquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:25 schreef Stratos het volgende:
[..]
Als dat volk ooit aan de macht komt emigreer ik directquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:25 schreef Stratos het volgende:
[..]
Waar ben je bang voor?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 17:50 schreef kollie het volgende:
[..]
Als dat volk ooit aan de macht komt emigreer ik direct
4k is nog geen 10k .... links gezwamquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:29 schreef Feniks1980 het volgende:
Kwalitatieve berichtgeving is geen vereiste meer of bewust opzij gezet wegens dubieuze motieven.
Er waren minimaal 3000 demonstranten aanwezig en als mijn schatting klopt dan zou 4000 ook heel aannemelijk kunnen zijn.
Zeg eens, Gaelicfan, hoeveel mensen krijgt rechts dan op de been?quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:17 schreef desiredbard het volgende:
[..]
4k is nog geen 10k .... links gezwam
Waarom zou rechts moeten demonstreren? Maar je hebt wel gelijk dat rechts minder mensen op de been zal brengen, omdat onder rechtse mensen zover ik weet ook veel minder demonstranten zitten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zeg eens, Gaelicfan, hoeveel mensen krijgt rechts dan op de been?
Nee, maar om nou gelijk te gaan roepen dat links dood is...quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:54 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Waarom zou rechts moeten demonstreren? Maar je hebt wel gelijk dat rechts minder mensen op de been zal brengen, omdat onder rechtse mensen zover ik weet ook veel minder demonstranten zitten.
Echter doet dit niks af aan de teleurstellende opkomst bij deze demonstratie.
Wouter Bos moet volgens mij niet zoveel van Keer het Tij hebben. De PvdA doet mee onder druk van haar jongeren in de JS en de linkse stroming in fractie en bestuur. Erg veel hebben ze er denk ik niet mee te winnen, de demonstranten die hierop afkomen is nu niet bepaald PvdA-achterban. Ik zie liever dat de partij zich hiervan distantieert.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 13:40 schreef Sickie het volgende:
[..]
En toch schaart een partij als de PvdA zich onder de zogenaamd meer dan 500 maatschappelijke organisaties die het platform steunt. Stukje Bos-marketing?
Ondanks hun naam reken ik NR niet onder rechts.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, maar om nou gelijk te gaan roepen dat links dood is...
Wat is een "demonstrant"? Is dat een genetische afwijking?
Rechts demonstreert wel, maar dan komt er maar een man of 120.
Een organisatie die 120 mensen trekt voor een demo doet het altijd nog beter dan Keerhetttij die met 528 organisaties relatief gezien nog niet eens het tiende daarvan haalt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, maar om nou gelijk te gaan roepen dat links dood is...
Wat is een "demonstrant"? Is dat een genetische afwijking?
Rechts demonstreert wel, maar dan komt er maar een man of 120.
Dat kunnen ze niet maken. Dat scheelt misschien wel 20 a 30 participerende organisaties wanneer ze dat doen!quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:21 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Wouter Bos moet volgens mij niet zoveel van Keer het Tij hebben. De PvdA doet mee onder druk van haar jongeren in de JS en de linkse stroming in fractie en bestuur. Erg veel hebben ze er denk ik niet mee te winnen, de demonstranten die hierop afkomen is nu niet bepaald PvdA-achterban. Ik zie liever dat de partij zich hiervan distantieert.
Zeg goser, het feit dat ik me niet bij het pseudocimmunistisch geneuzel van de 5e collone aansluit bepaald mijn politieke denkrichting nietquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
Oh die zijn ook wel rechts hoor... een beetje te rechts naar mijn mening .... maar gelukkig minder geweldadig dan bepaalde linkse groeperingen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:23 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ondanks hun naam reken ik NR niet onder rechts.
Doet dat er uberhaupt iets toe? Het is een feit dat de opkomst ver beneden de maat was. Leer ermee leven zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 22:46 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zelfs met zo'n avatar noemt zo'n gassie me nog gozerquote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:29 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Zeg goser, het feit dat ik me niet bij het pseudocimmunistisch geneuzel van de 5e collone aansluit bepaald mijn politieke denkrichting niet
Maar 10.000 roepen als het nog niet eens de helft is .......
Zeg eens, ik ben niet degene die er al 5 pagina's over volkeutelt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:30 schreef Sickie het volgende:
[..]
Doet dat er uberhaupt iets toe? Het is een feit dat de opkomst ver beneden de maat was. Leer ermee leven zou ik zeggen.
Relatief gezien ben jij natuurlijk ook een stofje op de lens van de geschiedenis.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:27 schreef Sickie het volgende:
[..]
Een organisatie die 120 mensen trekt voor een demo doet het altijd nog beter dan Keerhetttij die met 528 organisaties relatief gezien nog niet eens het tiende daarvan haalt.
Kwestie van de instellingen die je hebt gekozen. Jij hebt blijkbaar 50 post per pagina, Floripas 25. Je kan ook zeggen dat je op pagina 1 bent: Keer het Tij! 10 maal minder betogers dan verwacht.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:36 schreef desiredbard het volgende:
Linkse sukkel 5 roepen terwijl het er 3 zijn ....
zou het genetisch zijnjongens???
Het was een voorbeeld.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:36 schreef desiredbard het volgende:
Linkse sukkel 5 roepen terwijl het er 3 zijn ....
zou het genetisch zijnjongens???
Nou, een aardig portie van de drol staat op jouw conto als ik het zo bekijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 23:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zeg eens, ik ben niet degene die er al 5 pagina's over volkeutelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |