quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:21 schreef BMH het volgende:
Prutser
Prutser
veronica gidsquote:SPEL ZONDER GRENZEN
Op www.ogame.nl kun je zelf een intergalactische koninrijkje bestieren.
Dit online spel is al razend populair in verschillende buitelanden, en rukt nu ook binnen onze grenzen op. Het is heel eenvoudig:bouw met grondstoffen op je thuisplaneet een economische en militaire infrastructuur op, doe onderzoek naar technieken om je wapensystemen te verbeteren en koloniseer andere planeten.
Gezellig bij de buren op de koffie!
intergalactische koninrijkjes bestieren gaat op den duur erg vervelenquote:
lol nee, dat dacht k ook. Maar je kan dus gewoon helemaal gesloopt worden, je moet dus op blijven letten. Is juist erg verslavend daardoor. Je kan wel door allerlei technieken je grondstoffen en vloot saven, maar dat is ook niet 100% veilig.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:32 schreef daReaper het volgende:
[..]
intergalactische koninrijkjes bestieren gaat op den duur erg vervelen
idd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:35 schreef BMH het volgende:
Ik ben begonnen: Nick= BMH
Planeet = Testikel
grappemakerquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik las Orgasm, nieuw spel
Ik ook.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik las Orgasm, nieuw spel
is t ook, stuur me maar ff n ingame bericht.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:18 schreef Bean. het volgende:
[..]
Ik ook.![]()
Maar het lijkt me best een leuk spel.
dat ziet er niet echt uit.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:02 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
Screenshotje gevonden. (Duitse versie)
prima. Stuur ff n berichtje naar bizarre of meld aan robbypijnenborg@hotmail.com, k help je wel n beetje op wegquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:10 schreef poehej het volgende:
na ah.. ik had verkeerde usernamemaak je geen zorgen, die Yella heb ik al gedelete.. duurt ff volgens mij
Prutser
netjesquote:Op zondag 25 september 2005 09:15 schreef Bot13 het volgende:
Ik sta momenteel op plaats 873 van 8934, met 5215 punten
Met 4 kolonies, en alle inkomsten boven de level 18.
33 kruizers, 12 slagschepen, en nog wel meer.
* Bot13 opschept, maargoed dat mag ook wel eens hoor
Dit soort games waar je cijfertjes en tabellen moet managen kunnen me niet zo boeien eigenlijk.. en op de screenshots pagina is ook vrij weinig te zien overigensquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:02 schreef DemonRage het volgende:
[afbeelding]
Screenshotje gevonden. (Duitse versie)
als je ervan uit gaat dat er zich de laatste 10 dagen zo'n 4000 mensen hebben ingeschreven is dat ook wel te verklaren he. K speel ongeveer 2.5 maand en sta nu 300e, maar speel ook erg actief. Wacht maar, nu zit je nog tussen noobs, maar dalijk word t steeds serieuzer.quote:Op zondag 25 september 2005 21:00 schreef Roquefort het volgende:
Binnen 6 uur al gestegen van 9200 naar 7200e plek.
Over een dag of drie ben ik eerste.![]()
Score: 0![]()
Er zit zeker een bug in het scoresysteem.![]()
klopt, k heb wel n andere pagina. Kijk op www.ogame.de bij screenshots, staat wel t 1 en ander. Njah t werkt zwaar verslavend, als je n dagje niet oplet dan kan je al helemaal gesloopt zijn als je wat verder in t spel zit. Er zijn ook vele tacktieken te gebruiken, is echt tof.quote:Op zondag 25 september 2005 21:28 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Dit soort games waar je cijfertjes en tabellen moet managen kunnen me niet zo boeien eigenlijk.. en op de screenshots pagina is ook vrij weinig te zien overigens
Ja, opbouwen duurt idd wel even. T is verstandig eerst je mijnen op te bouwen, en dan je vloot uit te breiden. In het begin zou ik nog niet aan verdediging bouwen. Kijk anders op t forum, en stel daar evt je vragen. Of voeg mij ff toe: robbypijnenborg@hotmail.com (k heb er zelf ook zeker 2 weken over gedaan om een beetje te kunnen spelen, sta nu op plaats 300, begon bij 6000 ofzo.quote:Op zondag 25 september 2005 22:03 schreef Ancient het volgende:
Ik heb me ingeschreven in het spel, en ben begonnen met wat bouwen enzo, maar als er staat production 56; betekent dat dan per uur ofzo? gaat langzaam
Ik zal het nog even blijven spelen tot ik er een oordeel over vel, misschien wordt het wat leuker als ik meer "into" het spel ben
Jup, maar 1 gebouw per x, in t begin gaat dit wel snel, maar straks duren je gebouwen minimaal 12 uur en kosten ze een vermogen. Het levert ook een vermogen op na een tijdjequote:Op zondag 25 september 2005 22:09 schreef Brentmeister het volgende:
Nou ik heb me ingeschreven. Nog niet gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |