quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:05 schreef LOLBOY het volgende:
Hoe kan een band nou van metaal zijn?
Ome Henkquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:06 schreef 2dope het volgende:
Als ze zeggen, wij komen u vrede en geluk brengen, zeg ik, MOOI ZET MAAR IN DE GANG AAAAHAHAHAHA.
Toen benz in 1886 de eerste auto bouwde, was rubber nofg niet zo bekend in Europa. Vandaar dat hij houten wielen, bekleed met metaal gebruikte net als de koetsen van toen. Pas zo rond 1900 kwam de rubberen band in zwang, en sinds de jaren '30 de luchtband. Metalen banden bestaan dus wel degelijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:05 schreef LOLBOY het volgende:
De naam is LOLBOYquote:
Legendequote:
Ik moes ech lachequote:
Heb ik vroeger ook een tijdje naar geluiserdquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:04 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
ik trek mijn Deicide shirt aan.
daarop staat jezus in een ongekeerd kruis af te branden![]()
op de achterkant staat 666
ja, het is een satanische death metal band![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb er eens een emmer water overheen gegooit, het vroor een graad of 15, op nieuwjaarsmorgen.
Ik had de hele nacht op een feest gewerkt en om 7 uur thuis gekomen, om 9 uur belde ze aan, met een felheid of er brand was.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:53 schreef whosvegas het volgende:
[..]
![]()
Dat zou ik ook wel eens willen doen
Op mijn huidige adres heb ik ze ooit bedreigt met een serieus pak slaag als ze weer kwamen, en sindsdien is het rustig, en bij mijn ouders thuis heb ik de hond achter ze aangestuurd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:08 schreef boertie het volgende:
Ze willen bij mij nog wel eens op zondagmorgen aan de deur komen. Meestal bellen ze mij dan uit bed. Aangzien ik de meeste zaterdagen wel ga stappen en na de tijd ff bij de shoarma turk aan ga, zal ze misschien wel weten hoe ik dan aan de deur kom.![]()
Juist.
Met een slaapdonken kop, een kegel en een knoflookwalm uit me muil waar je U tegen zegt, en een onderbroek onderaan mijn kont hangend![]()
dan zijn ze meestal snel weer weg![]()
Toen ik de topictitel zag, dacht ik al, zou deze er ook weer in staan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:06 schreef 2dope het volgende:
Als ze zeggen, wij komen u vrede en geluk brengen, zeg ik, MOOI ZET MAAR IN DE GANG AAAAHAHAHAHA.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:05 schreef LOLBOY het volgende:
Hier komen ze juist op zondagquote:Op zondag 25 september 2005 02:03 schreef Flem het volgende:
Beweren dat het zondag is?
Nee, dan moet ik dus iets anders gaan proberen.quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik had de hele nacht op een feest gewerkt en om 7 uur thuis gekomen, om 9 uur belde ze aan, met een felheid of er brand was.
Ik me bed uit en raam open, en zag al gelijk wat het was.
Heb toen gezegt, jaja momentje.
Een 20 liter emmer gepakt (zo een ding waar bakkerijen hun abrikozengelei in aangeleverd krijgen) en vol laten lopen, en met emmer en al naar beneden geflikkerd, trof er eentje vol, en de ander werd goed nat.
20 minuten later de politie aan de deur, die met grijnzen van oor tot oor me bestraffend toespraken.
Dat heeft waarschijnlijk meer met jouw uiterlijk, waar ze enorm van schrikken, te maken.quote:Op zondag 25 september 2005 21:22 schreef sararaats het volgende:
ik zeg heel vriendelijk: sorry, ben niet geïnteresseerd
dan druipen ze af met het schaamrood op hun kaken
Ze doet nakend open.quote:Op zondag 25 september 2005 21:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat heeft waarschijnlijk meer met jouw uiterlijk, waar ze enorm van schrikken, te maken.
hehehehequote:Op zondag 25 september 2005 21:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat heeft waarschijnlijk meer met jouw uiterlijk, waar ze enorm van schrikken, te maken.
dat is nergens voor nodig hoor.quote:Op zondag 25 september 2005 21:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Toen ik dat las, kreeg ik al een oprisping.
Wij hebben met een lettertang ooit gewoon een stripje gemaakt waarom stond dat Jehova's niet aan de deur mochten komen. Nooit meer wat gehoord.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Op mijn huidige adres heb ik ze ooit bedreigt met een serieus pak slaag als ze weer kwamen, en sindsdien is het rustig, en bij mijn ouders thuis heb ik de hond achter ze aangestuurd.
Vragen of ze niet naar de kerk moetenquote:Op zondag 25 september 2005 16:17 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Nee, dan moet ik dus iets anders gaan proberen.
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 11:34 schreef King_of_Kool het volgende:
Stickertje op de deur:
Jehova getuigen trek niet aan de bel, als de wereld vergaat dan zien we het wel
http://www.darksideclothing.com/quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:04 schreef Uw_Aller_Teun het volgende:
ik trek mijn Deicide shirt aan.
daarop staat jezus in een ongekeerd kruis af te branden![]()
op de achterkant staat 666
ja, het is een satanische death metal band![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:02 schreef De_Handelaar het volgende:
labrador![]()
wist je dat een mens meer bijtkracht heeft dan een labrador?
Dude, een labradorquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wis je dat ik je nog wel een zo hard zou willen horen lachen als dat beest vals rommend 3 cm voor je kruis staat... fucking internet gangster
![]()
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:08 schreef De_Handelaar het volgende:
[..]
Dude, een labrador
Wat wilde hij me doen, dreigend aan mn kruis ruiken en intimiderend aan mn hand likken?
oke oke. fair enough.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:10 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee je net zolang onder kwijlen tot je verdrinkt
maar hij kan heel goed doen alsof![]()
ben je jehova?quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:11 schreef De_Handelaar het volgende:
[..]
oke oke. fair enough.
als ik ooit word bedreigd door een gozert met een labrador, dan ren ik wel gewoon weg om diegene een goed gevoel te geven.
eerlijk is eerlijk .
Rij hem hendig sjiek omver met je spartamedquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:21 schreef Maikuuul het volgende:
Ik zou zeggen: kom jong hier heb ik geen zin in
Als het goedkoper is dan de Nuon, sluit maar aan.quote:wij brengen U het licht van God
[schreeuw]Mam, we krijgen er een eter bij[/schreeuw]quote:Wij brengen U God
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 14:51 schreef Spooky4u het volgende:
Ze hebben aan mijn vader wel eens gevraagd of ze alsjeblieft mochten gaan.
Zij mochten eerst hun verhaal doen, als mijn vader nadien zijn verhaal mocht doen.
heeft een kleine 3 uur geduurt en we hebben ze nooit meer teruggezien
Als jouw labrador 50kg weegt, vraag ik me af hij uberhaubt nog hard genoeg vooruit kan komen om bij de jehova's te komenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 12:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
gewoon mijn hond op ze loslaten en zeggen dat kleine lieve Igor (50 kg wegende labrador) het niet heeft op radicale geloofs extremisten
i know.. hij is ook niet zuiver ras... hij is een tikkie groter en breeder....en hijs idd dikquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:36 schreef morgaine21 het volgende:
[..]
Als jouw labrador 50kg weegt, vraag ik me af hij uberhaubt nog hard genoeg vooruit kan komen om bij de jehova's te komen, (t gewicht hoort tussen de 25 en 35kg te liggen)
Dat klopt niet. De eerste benz had al rubber banden. Stoomautos hebben echter wel houten wielen met metalen banden eromheen gehad.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Toen benz in 1886 de eerste auto bouwde, was rubber nofg niet zo bekend in Europa. Vandaar dat hij houten wielen, bekleed met metaal gebruikte net als de koetsen van toen. Pas zo rond 1900 kwam de rubberen band in zwang, en sinds de jaren '30 de luchtband. Metalen banden bestaan dus wel degelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |