SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik had het naar mn hotmail gestuurd maar dat werkt hier niet op school..thanks
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
quote:Op maandag 26 september 2005 12:47 schreef MMaRsu het volgende:
nlboy stuur je adresgegevens nog even hier naar toe :Done.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want ik had het naar mn hotmail gestuurd maar dat werkt hier niet op school..thanks![]()
Ziet er über vet uit!quote:Op maandag 26 september 2005 13:49 schreef Onsokumaru het volgende:
http://www.playstation.jp/scej/title/talkman/
Let`s go to ... Coffee !!
Je hebt binnen de garantieperiode altijd eerst contact met de winkel en dan pas met de fabrikant.quote:Op maandag 26 september 2005 14:18 schreef User_Name het volgende:
Net naar de winkel teruggeweest voor een nieuwe en voor de zekerheid even maar het papier van kassa uitgeprint over de nieuwe garantie voorwaarden. Maar die vent bleef volhouden dat ik het via Sony moest regelen en dat hun een nieuwe komen brengen...
Ik weet niet meer wie ik nu moet geloven...
Wie zei je dat? Zo'n duffe mini-verkoopmedewerker? Vraag naar de bedrijfsleider. En zeg dat je anders contact opneemt met Kassa (en zonodig ook echt doen!)quote:Op maandag 26 september 2005 14:18 schreef User_Name het volgende:
Net naar de winkel teruggeweest voor een nieuwe en voor de zekerheid even maar het papier van kassa uitgeprint over de nieuwe garantie voorwaarden. Maar die vent bleef volhouden dat ik het via Sony moest regelen en dat hun een nieuwe komen brengen...
Ik weet niet meer wie ik nu moet geloven...
Het is de Ben van Dijk...quote:Op maandag 26 september 2005 15:37 schreef err het volgende:
welke winkel gaat het om? Gewoon hoofdfiliaal aanschrijven anders dreig je hun naam zwart te maken op internet
Die gasten weten van niks. Vraag naar de hoofdverkoper of bedrijfsleider.quote:Wat moet je toch met zulke verkopers :S
Dit is bij mij ook gebeurd, heb hem maar opgestuurd. Was wel voor de uitzending van Kassa.quote:Op maandag 26 september 2005 16:46 schreef User_Name het volgende:
Net sony gebeld. Simpel gezegd zeggen ze: als de winkel het niet wil inruilen voor een nieuwe dan hoeft het niet, waar zijn dan in godsnaam die nieuwe garantievoorwaarden goed voor :S.
Ik moet hem dus op eigen kosten opsturen naar Sony en dan krijg ik binnen 2 weken een nieuwe...
Slecht geregeld allemaal...
Niet op eigen kosten.....antwoordnummer 1114quote:Op maandag 26 september 2005 16:46 schreef User_Name het volgende:
Net sony gebeld. Simpel gezegd zeggen ze: als de winkel het niet wil inruilen voor een nieuwe dan hoeft het niet, waar zijn dan in godsnaam die nieuwe garantievoorwaarden goed voor :S.
Ik moet hem dus op eigen kosten opsturen naar Sony en dan krijg ik binnen 2 weken een nieuwe...
Slecht geregeld allemaal...
Tegen mij zeiden ze overigens 3 weken dus ga niet bij de voordeur zitten wachten na precies 14 dagen.quote:Op maandag 26 september 2005 17:45 schreef __Saviour__ het volgende:
oe, dus toch. Wel jammer dat je er nu langer op moet wachten.
quote:Op maandag 26 september 2005 17:47 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
[..]
Tegen mij zeiden ze overigens 3 weken dus ga niet bij de voordeur zitten wachten na precies 14 dagen.
Hmm had geen zin meer, moest naar de lesquote:
quote:Op maandag 26 september 2005 18:52 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hmm had geen zin meer, moest naar de les. Nouja, hij gaat zo op de post dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |