Hierbij HULDE AAN Ester
quote:* Gerdy stuurt officiële aanklacht van het TwarresForum door naar Ester...
Op zaterdag 03 november 2001 15:21 schreef -R-a-v-e-n- het volgende:
Go Ester!
Is inderdaad erg leuk geworden!
Vooral het twarres gedoe zal men nog wel een tijdje onthouden. Dat was echt lachen!
quote:
Op zaterdag 03 november 2001 15:22 schreef Gerdy het volgende:[..]
* Gerdy stuurt officiële aanklacht van het TwarresForum door naar Ester...
En ik wilde bij mijn Dare opdracht die niet is gelukt (de enige tot nu toe!!) bij de platenkast van de arbeidsvitaminen van Gereard Ekdom nog wel een plaatje van Twarres aanvragen om het goed te maken.
quote:aaaaaah wat liev
Op zaterdag 03 november 2001 15:31 schreef Pjederdy het volgende:
Hulde, Hulde, Hulde !!En ik wilde bij mijn Dare opdracht die niet is gelukt (de enige tot nu toe!!) bij de platenkast van de arbeidsvitaminen van Gereard Ekdom nog wel een plaatje van Twarres aanvragen om het goed te maken.
quote:ik denk dat we ook een meeting moeten gaan houden en met zun allen een keer biechten ofzo in de kerk en een bijbel kopen ofzo
Op zaterdag 03 november 2001 15:34 schreef NaRRaToR het volgende:[..]
aaaaaah wat liev
![]()
Mirjam en Johan Roeleren!!!
quote:wehehehehehehehe
Op zaterdag 03 november 2001 17:14 schreef DarkElf het volgende:
Uitstekend bedacht! Werelds id, heb me tot nu toe prima vermaakt!Mirjam en Johan Roeleren!!!
quote:eeeh.. Ik wil niet veel zeggen hoor en ik heb helemaal niets tegen ester, maar er was al wel een Fok!alike variant van truth or dare. Ik kan nu op dit moment door het niet werken van de search de oude versie opzoeken.
Op zaterdag 03 november 2001 15:14 schreef NaRRaToR het volgende:
graag wil ik hier zoveel mogelijk reacties van mensen om Ester te feliciteren met het succes van ToD. ze is namelijk de originele bedenker van de Fok! variant en ik vind dat ze wel een leuke reactie voor ester om haar een goed gevoel te gevenHierbij HULDE AAN Ester
Maar het succes van de nieuwe serie is daardoor niet minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |