Ik denk niet dat ze daarvan wakker liggen. Ze winnen het wereldkampioenschap toch welquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:47 schreef erikh het volgende:
Wat heb ik toch een pleurishekel aan renault, Alonso en helemaal aan Flavio
Alonso waarschijnlijk wel maar ik weet niet of renault de constructeurstitel wel gaat binnen halenquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:51 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze daarvan wakker liggen. Ze winnen het wereldkampioenschap toch wel
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:49 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Kimi kan het vergeten.. hopenlijk volgend jaar!![]()
Zal ook te maken hebben met het verhaal rond Race Report (het F1-blad wat volgens mij deels van Olav Mol is). Die schreven in hun laatste nummer een stuk over de kansen voor de Nederlanders volgend jaar in de Formule 1 en schatten die kansen laag in.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:17 schreef -Hans- het volgende:
Mol schijnt niet al te positief over Albers te hebben gesproken, en toen ging Albers roepen dat Mol moest zeggen dat Albers wel een aardige jongen was etc etc... Vervolgens was het interview met Plooij afgelopen en toen kreeg Mol weer het woord. Die begon direct zo van "...nou goed... Albers aardige jongen, goede coureur ook..... " en echt het was zo duidelijk sarcastisch.![]()
Alsof Albers bepaald wat Mol wel en niet mag zeggen.![]()
Plooij ging na de uitspraak van Albers ook snel over op een ander onderwerp.![]()
Dat lijkt mij eerlijk gezegd een reële inschatting van de mensen bij Race Report.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:12 schreef mbn het volgende:
[..]
Zal ook te maken hebben met het verhaal rond Race Report (het F1-blad wat volgens mij deels van Olav Mol is). Die schreven in hun laatste nummer een stuk over de kansen voor de Nederlanders volgend jaar in de Formule 1 en schatten die kansen laag in.
omg dat is wel heel triest! het doet mij een beetje denken aan de persoon Kluivert...quote:Het management van Albers heeft boos op dat stuk gereageerd en heeft geroepen dat er altijd negatief over Albers wordt gedaan en dat ze nu pers gaan weigeren die nog negatief over Albers spreekt.
quote:Damon Hill schreef:
Albers had dit keer een lang verhaal over zn rondje dat hij die wel goed vond. En dat dat gerace op vrijdag niets voorsteld. Wat Doornbos dus deed. Het gaat om kwali en race. Toen zei hij: "Olav Mol zal wel Doornbos een peptalkje moeten geven na dit resultaat van Doornbos, want was niet echt top van Robert" (Mol prijst Doornbos vaak de hemel in en vergeet de dingen in het juiste licht te zien). En hij ging verder met: "Want ik hoor dat Olav op de hand van Doornbos is". Dat zei hij opeens behoorlijk duidelijk tegen Jack zijn de microfoon. Toen kwamen ze weer terug bij Mol en die voelde zich op zn teentjes getrapt en zei: "Ja en Albers is de aardigste en beste coureur van Nederland en de allerbeste..." (met zeer veel sarcasme)
Daarvoor vroeg Jack nog aan Mol na die opmerking van Albers hoeveel het scheelde tussen Monteiro en Albers en toenz ei Mol ook zo van: oo dat was maaaarrr 1,4 seconde (ook met veel sarcasme).
Het was dus allemaal beetje zielig van Mol die zich duidleijk leit kennen door die scherpe opmerking van Albers
Sato is dubbel gestraft, want hij heeft zijn motor verwisseld en hij had al een 10 plekken naar achter straf open staan n.a.v. het incident met Schumacher tijdens de grandprix van Belgie. P20 dus voor Sato.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:13 schreef TeazNutz het volgende:
Morgen om 19:00!
Sato lekker 10 plekken naar achteren, oprotten met die spleetoog!
Ik zet mijn geld op Kimi. Ik weiger n te switchen zoals velen tijdens het kampioenschap al gedaan vinden. Mijn vriendin is voor Alons... Waarom?? ik citeer:" Tis een lekker ventje"
Zucht....
Frentzen moest oprotten voor Sato hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sato is dubbel gestraft, want hij heeft zijn motor verwisseld en hij had al een 10 plekken naar achter straf open staan n.a.v. het incident met Schumacher tijdens de grandprix van Belgie. P20 dus voor Sato.![]()
Ik baal er nog steeds van dat dankzij Sato de coureur Alesi met vervroegd pensioen kon.. Alesi deed het bij Jordan zeker niet onaardig. Maar jah, de Jordan bolide werd toen nog aangedreven door Honda motoren, en ja dan is de link naar Sato (incl. veel poen) snel gelegd.
Olav schijnt een soort van mental coach te zijn voor Doornbos. Albers reageerde door in de mike van Jack te zeggen dat Olav weer een drukke avond tegemoet gaat.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:11 schreef erikh het volgende:
[..]
Alonso waarschijnlijk wel maar ik weet niet of renault de constructeurstitel wel gaat binnen halen
En wat is er gebeurd tussen Albers en Olav Mol?
Nope, hij moest toch oprotten vanwege een conflict met Jordan in 2001? Alesi was zijn vervanger, maar een jaar later moest Alesi plaats maken voor Sato. Trulli ging naar Renault, en zo kreeg Jordan een nieuwe drivers line-up met Sato en Fisico.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:59 schreef HPoi het volgende:
[..]
Frentzen moest oprotten voor Sato hoor.![]()
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/12164quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nope, hij moest toch oprotten vanwege een conflict met Jordan in 2001? Alesi was zijn vervanger, maar een jaar later moest Alesi plaats maken voor Sato. Trulli ging naar Renault, en zo kreeg Jordan een nieuwe drivers line-up met Sato en Fisico.
Okay dan, dat maakt het e.e.a. een stuk duidelijker. Schijnbaar stond Fisico al onder contract, want anders had hij HHF nooit laten gaan. Al met al blijf ik Sato geen geweldige coureur vinden..quote:Op zaterdag 24 september 2005 23:10 schreef HPoi het volgende:
[..]
http://sport.fok.nl/f1/nieuws/12164
http://www.f1total.com/news/05022008.shtml
Heb ik notobene nog zelf herschreven en gepost in nwsposter tijd.
(alesi moest even het gat opvulllen omdat Frentzen zijn contract dus niet verlengd werd)
quote:Op zondag 25 september 2005 01:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
tvp...zo zat als een kanarie dus ik zal morgen wel ff wat filmpjes posten
quote:Op zondag 25 september 2005 11:50 schreef mic_forever het volgende:
gaat het regene?
bron: racefreaks.nlquote:Op het weerfront is het de afgelopen dagen erg druk geweest: voor de tweede keer in twee races zouden de coureurs te maken kunnen krijgen met regen gedurende het weekeinde. Toch bleek deze verwachting mede gebaseerd op de passage van een active storing over São Paulo. De timing van deze passage is door de computers erg moeilijk ondervangen de afgelopen week.
Werd de storing eerst zoor zaterdagavond verwacht, nu lijkt dat toch zeker een halve dag later te worden. Dat betekent dat zondag in de loop van de middag de regenkansen flink zullen stijgen. De echte plensregens komen echter pas in de daaropvolgende nacht en ochtend.
Tijdens de race is de neerslagkans echter duidelijk aanwezig. Verspreide buien ontwikkelen zich langzaam maar zeker boven het circuuit en deze kunnen neerslag geven.Tegen het eind van de race neemt de neerslagkans steeds verder toe. De wind is verder matig en vlagerig. De temperatuur zal richting de 28 tot 30 graden stijgen, en ruimte voor de zon is er nauwelijks.
Volgens seizoen echt kampioen.quote:Op zondag 25 september 2005 13:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Volgend seizoen weer een kans(je).
En bedankt voor filmpjesquote:Op zondag 25 september 2005 12:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
QLF Alonso
QLF JPM
QLF Fisico
QLF Button
QLF Kimi
QLF Klien
QLF Schumacher
QLF Rubens
QLF Doornbos
![]()
Ik denk het nietquote:
Mooi.quote:Op zondag 25 september 2005 12:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik vond nog iets moois uit het verleden; de persconferentie van Estoril 1992, waar Senna zijn ongezouten mening geeft over Prost en het jaar 1993. Het charisma van Senna blijft iets onovertroffen in F1 imho.
linkje
Naja, dat zien we dan wel weer. Laat ik het zo zeggen dat ik het Kimi echt gun, dus ik hoop dat hij het komende seizoen wel kampioen gaat worden.quote:Op zondag 25 september 2005 13:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Als ze die auto betrouwbaar moeten krijgen, zal dat ten koste gaan van de snelheid.
Wanneer heb jij een mclaren voor het laatst stuk zien gaan? En ze zijn nog steeds stukken sneller dan de renaults..quote:Op zondag 25 september 2005 13:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Als ze die auto betrouwbaar moeten krijgen, zal dat ten koste gaan van de snelheid.
Er zijn er toch wel een aantal stuk gegaan dit seizoen.quote:Op zondag 25 september 2005 16:03 schreef Giem het volgende:
[..]
Wanneer heb jij een mclaren voor het laatst stuk zien gaan? En ze zijn nog steeds stukken sneller dan de renaults..
Op botsingen na dan..
Oke dankuquote:Op zondag 25 september 2005 17:20 schreef sportfreak het volgende:
[..]
voorbeschouwing om 6 uur, de race om 7 uur.
Ik vind dit toch een beetje een non-argument. McLaren geeft Kimi een kans op het WK met hun auto. Zonder zo'n goede auto zou hij niet zo snel zijn, maar snelheid kost betrouwbaarheid. En toen met platte vlak op de rechtervoorband was zijn eigen schuld. Niemand zou weten wat er was gebeurd als de McLaren minder snel was maar een hogere betrouwbaarheid zou hebben. Ik gun het Kimi dit seizoen wel (aangezien m'n teampje Ferrari het enigszins laat afwetenquote:Op zondag 25 september 2005 16:52 schreef TeazNutz het volgende:
Alonso word vanavond wereld kampioen.
Punt is dat ik het Kimi meer gun, vanwege zijn drivingability. Hij heeft the balls en is een racer puur sang. Durft op het randje te gaan. Helaas door derden (McLaren) dit jaar geen wereld kampioen.
[F1] Grande Premio Do Brasil 2005 deel2 Go KIMIquote:Op zondag 25 september 2005 17:26 schreef mic_forever het volgende:
komt er regen??
Idd! mede daarom ben ik ook pro-Kimi.quote:Op zondag 25 september 2005 17:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iedereen die nu RTL zit te kijken heeft kennis mogen maken met Arrogante Alonso. Regent nog niet overigens..
Wat was er dan precies? Aangezien ik geen Duitse RTL heb.quote:Op zondag 25 september 2005 17:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Iedereen die nu RTL zit te kijken heeft kennis mogen maken met Arrogante Alonso. Regent nog niet overigens..
Hij liep iedereen die wat wilde vragen straal voorbij.quote:Op zondag 25 september 2005 18:12 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Wat was er dan precies? Aangezien ik geen Duitse RTL heb.
Heb hem altijd al een kwal gevonden.. het is niet de eerste keer dat hij dat doetquote:Op zondag 25 september 2005 18:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hij liep iedereen die wat wilde vragen straal voorbij.
Het wordt overigens wel wat donkerder in Brazilie
Hoop wel op wat regen...
Beetje jammer inderdaadquote:Op zondag 25 september 2005 18:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hij liep iedereen die wat wilde vragen straal voorbij.
Het wordt overigens wel wat donkerder in Brazilie
Hoop wel op wat regen...
Iedereen mag van mij op zo'n moment een kwal zijn maar als Schumacher-fan moest ik dit ff zeggenquote:Op zondag 25 september 2005 18:26 schreef Giem het volgende:
[..]
Heb hem altijd al een kwal gevonden.. het is niet de eerste keer dat hij dat doet![]()
Hier is mijn situatiequote:Op zondag 25 september 2005 18:45 schreef Speedski het volgende:
Okay .. de situatie is als volgt:
* Bier staat koud.
* Chips staan op tafel
* Vriendin is dr niet
* De eerste druppels vallen op het circuit
* Speedski is dr helemaal klaar voor !!!!!
quote:Op zondag 25 september 2005 18:48 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Hier is mijn situatie
- De laptop is opgeladen en staat op de tafel voor de laatste info van www.formula1.com
- Patat is gehaald
- Mexicano met sate saus ook
- DVD recorder staat ingesteld
- Fris en bier staat koud
- Vriendin is er ook niet
Game on
![]()
Dr kwamen 2 Schumachertjes aan .... en vielen op hun gatquote:Op zondag 25 september 2005 18:53 schreef Atreidez het volgende:
Het regent, het regent, de autootjes worden nat
Trulli heeft zijn motor gewisseld dus vandaar dat hij 10 plekken lager staat.quote:Op zondag 25 september 2005 18:59 schreef multatuli het volgende:
Hmm, ik geloof dat ik Olav verkeerd begrepen heb, want die penalty schijnt voor Trulli te zijn?
Dat was heel snel ja, lekker zeg die Williamsenquote:
Ach, hij is straks wel wereldkampioen,quote:Op zondag 25 september 2005 19:07 schreef Giem het volgende:
Doei Alonso.. zwaai zwaai
Idd het hoogtepunt van de laatste racerondenquote:Op zondag 25 september 2005 19:22 schreef -Hans- het volgende:
How was jouwn version?
Ik vrees het ook.quote:Op zondag 25 september 2005 19:23 schreef Speedski het volgende:
[..]
Idd het hoogtepunt van de laatste raceronden
Dan gaan we de volgende race met allemaal FOK'ers naar de race toe en met bekertjes water gooienquote:Op zondag 25 september 2005 19:30 schreef superhaagie het volgende:
als t niet gauw gaat regenen pis ik zelf over t circuit heen
Yupquote:Op zondag 25 september 2005 19:33 schreef -Hans- het volgende:
Fisico ook al naar binnen, en Ferrari idem.
McLaren weer aardig zwaar gekwalificeerd.
Ik weet het niet, maar ik hoop het wel.quote:Op zondag 25 september 2005 19:34 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Yup
Hopen dat die banden het houden.
Waarschijnlijk toch nietquote:Op zondag 25 september 2005 19:38 schreef Giem het volgende:
[..]
Denk het.. waren de renaults toch niet zo goed..![]()
![]()
Sowieso is regen welkom op dit circuit..quote:Op zondag 25 september 2005 19:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Die band ziet er inderdaad niet goed uit; die gaat het niet volhouden.
Regen is dus nog meer welkom
Nou kimi kan nog maar denk het nietquote:Op zondag 25 september 2005 19:39 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk toch niet
Monty nu binnen en weg 8.2
Op elk circuit dit jaar lijkt mijquote:Op zondag 25 september 2005 19:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Sowieso is regen welkom op dit circuit...
Gelukkig. En bij Kimi ziet het er ook al wat beter uit.quote:Op zondag 25 september 2005 19:39 schreef -Hans- het volgende:
uuhhm de banden bij Montoya zien er nu helemaal niet zo slecht uit.
Een juiste en heldere zelfdiagnosequote:Op zondag 25 september 2005 19:41 schreef Bonobo11 het volgende:
Eindelijk,
Olav vindt zichzelf een dom rund
Zelfkennis is oke ole olequote:Op zondag 25 september 2005 19:41 schreef Bonobo11 het volgende:
Eindelijk,
Olav vindt zichzelf een dom rund
Wel een hele opluchting om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 25 september 2005 19:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Gelukkig. En bij Kimi ziet het er ook al wat beter uit.
Rijd inderdaad goede tijden. Heeft er alleen niet zoveel aan met 25 ronden achterstandquote:Op zondag 25 september 2005 19:44 schreef Speedski het volgende:
Al opgevallen dat meneer Webber, top 5 tijden aan t rijden is ???
Nee niet echt.. jouw?quote:Op zondag 25 september 2005 19:44 schreef Speedski het volgende:
Al opgevallen dat meneer Webber, top 5 tijden aan t rijden is ???
Ach ... maar 25quote:Op zondag 25 september 2005 19:45 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Rijd inderdaad goede tijden. Heeft er alleen niet zoveel aan met 25 ronden achterstand
Hebben last van achterliggers zo te zien.quote:Op zondag 25 september 2005 19:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
montoya en raikonnen ineens van 13.6 naar 14.1 en alonso naar 13.5
Ach gut, frust.quote:Op zondag 25 september 2005 19:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Alonso rijdt weer als Alonso: derde, rustig rijden en wachten tot er weer iemand uitvalt.
Ik heb die kerel echt helemaal niks zien doen de laatste 10 races: wat een nepkampioen gaat dat worden.
Ja.. dat weet ik wel zeker..quote:Op zondag 25 september 2005 19:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach gut, frust.
Je denkt dat een Raikkonen in die positie risico's had genomen?.
Ik denk dat McLaren zijn pijlen eerder richt op de constructeurs.quote:Op zondag 25 september 2005 19:57 schreef Foo_niks het volgende:
Als Raikonnen nu voor Montoya komt ,kan Montoya die Alonso toch een brake-test geven
Raikonnen 10 >Alonso 0
Gelukkig rijdt Fisci ook nog op de baan.quote:Op zondag 25 september 2005 19:57 schreef Foo_niks het volgende:
Als Raikonnen nu voor Montoya komt ,kan Montoya die Alonso toch een brake-test geven
Raikonnen 10 >Alonso 0
Wheel banging all the way!quote:Op zondag 25 september 2005 19:59 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Gelukkig rijdt Fisci ook nog op de baan.
Payback is a bitch.
Ach gut..iemand die blij is van een kerel die zijn overwinning veelal cadeau krijgt en die feest viert op de Nurnburgring als Raikkonen uitvalt. Ik zou wat verder de F1 geschiedenis induiken dan zie je dat erquote:Op zondag 25 september 2005 19:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ach gut, frust.
Je denkt dat een Raikkonen in die positie risico's had genomen?.
WHhehehequote:Op zondag 25 september 2005 20:01 schreef Foo_niks het volgende:
[..]
Wheel banging all the way!
Waar zijn ze gebleven![]()
helemaal mee eens!quote:Op zondag 25 september 2005 20:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ach gut..iemand die blij is van een kerel die zijn overwinning veelal cadeau krijgt en die feest viert op de Nurnburgring als Raikkonen uitvalt. Ik zou wat verder de F1 geschiedenis induiken dan zie je dat er
- rijders zijn die niet hoeven te winnen om WDC te worden maar het toch doen
- rijders zijn die, als ze een overwinning in de laatste ronde cadeau krijgen, niet gaan wuiven en weer wat vingertjes uit de cockpit steken maar naar die coureur toe gaan en/of ze een lift geven.
Alonso heeft praatjes (Zie Monza) maar als puntje bij paaltje komt kiest ie eieren voor zijn geld: ik ben blij dat ik zo'n rijder niet bewonder![]()
Niet echt.quote:Op zondag 25 september 2005 20:04 schreef mitt het volgende:
Er gebeurt niet echt veel of wel?
Hij wordt het toch echt hoorquote:Op zondag 25 september 2005 20:04 schreef cpcpb het volgende:
best aardige coureur.. maar geen wereld kampioen..
Hij was dus echt de constantstequote:Op zondag 25 september 2005 20:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hij wordt het toch echt hoor!
Renault!
Sja, dat de rest zo vaak uitvalt is gewoon omdat ze de zaakjes niet goed op orde hebben.quote:Op zondag 25 september 2005 20:09 schreef cpcpb het volgende:
[..]
ja.. ik vind dat altijd nogal frustrerend..
als het allemaal van mazzel aan elkaar hangt..
![]()
In de sportwereld hoor je mensen heel vaak zeggen: Geluk moet je afdwingenquote:Op zondag 25 september 2005 20:09 schreef cpcpb het volgende:
[..]
ja.. ik vind dat altijd nogal frustrerend..
als het allemaal van mazzel aan elkaar hangt..
Dat meeliften mag volgens mij niet meer vanwege sponsorbelangen en dergelijke. Het is ook nogal gevaarlijk voor de coureur die meerijdt.quote:Op zondag 25 september 2005 20:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ach gut..iemand die blij is van een kerel die zijn overwinning veelal cadeau krijgt en die feest viert op de Nurnburgring als Raikkonen uitvalt. Ik zou wat verder de F1 geschiedenis induiken dan zie je dat er
- rijders zijn die niet hoeven te winnen om WDC te worden maar het toch doen
- rijders zijn die, als ze een overwinning in de laatste ronde cadeau krijgen, niet gaan wuiven en weer wat vingertjes uit de cockpit steken maar naar die coureur toe gaan en/of ze een lift geven.
Alonso heeft praatjes (Zie Monza) maar als puntje bij paaltje komt kiest ie eieren voor zijn geld: ik ben blij dat ik zo'n rijder niet bewonder![]()
Licht kwalificeren op pole helpt een boelquote:Op zondag 25 september 2005 20:12 schreef Giem het volgende:
En alonso heeft weer eens geen reed gedaan voor zijn p3
quote:Op zondag 25 september 2005 20:12 schreef Giem het volgende:
Reedquote:Op zondag 25 september 2005 20:12 schreef Giem het volgende:
Hij heeft een snelle auto op de baan weten te houden. Das voldoende in zijn positie atmquote:Op zondag 25 september 2005 20:12 schreef Giem het volgende:
Zelfs nog korter geleden; de duels tussen Schumacher en Hakkinen. Heerlijke duels, wederzijds respect en als Hakkinen uitvalt in de laatste ronde in Barcelona en zo de overwinning aan MS geeft is die laatste iig sportman genoeg om naar Hakkinen toe te gaan in de pits en schouderophalend 'hier kan ik ook niets aan doen' zegt.quote:Op zondag 25 september 2005 20:12 schreef PirE het volgende:
[..]
Dat meeliften mag volgens mij niet meer vanwege sponsorbelangen en dergelijke. Het is ook nogal gevaarlijk voor de coureur die meerijdt.
Tuurlijk win je een race pas als je als je ook na de laatste ronde 1e ligt, maar er is ook nog een morele winnaar en dat moet je niet uit het oog verliezen. Een echte topcoureur voelt dit aan, Alonso heeft dit niet of hij is gewoon nog te jong om dit aan te voelen.
Ik mis nog steeds de duels tussen Prost en Senna, 2 uitersten qua karakter en rijstijl maar beide heren hadden wel ontzettend veel respect voor elkaar.
2 stopper, ik verwacht hem binnen nu en 3 ronden binnen.quote:Op zondag 25 september 2005 20:14 schreef Giem het volgende:
moet je nagaan.. alleen maar wat verloren..
Zou kimi nou een 1 of 2 stop hebben
Ja dat was een geweldig racemoment..quote:Op zondag 25 september 2005 20:15 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Zelfs nog korter geleden; de duels tussen Schumacher en Hakkinen. Heerlijke duels, wederzijds respect en als Hakkinen uitvalt in de laatste ronde in Barcelona en zo de overwinning aan MS geeft is die laatste iig sportman genoeg om naar Hakkinen toe te gaan in de pits en schouderophalend 'hier kan ik ook niets aan doen' zegt.
Tis triest om WDC te worden met 'net voldoende doen'; meer doet Alonso de laatste races niet. Geef mij maar 's een noemenswaardig iets van Alonso, na het afhouden van MS in Imola.quote:Op zondag 25 september 2005 20:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Reed.
En hoezo heeft hij er niets voor gedaan? Hij rijdt een prima constante race..
Waarom dat eeuwige trieste gezeik toch?.
quote:Op zondag 25 september 2005 20:15 schreef -Hans- het volgende:
[..]
2 stopper, ik verwacht hem binnen nu en 3 ronden binnen.
kijk jij niet graag naar een spannende race?quote:Op zondag 25 september 2005 20:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hij heeft gewoon geen overbodige risico's genomen, en ik vind dat alleen maar verstandig.
Hoe hij wint boeit mij vrij weinig.
uhhuquote:Op zondag 25 september 2005 20:18 schreef Kleffe_Dop het volgende:
"Waaaah! Wat gaaf!!!"
huh..
is dat al gaaf tegenwoordig in de f1![]()
Jawel hoor, maar als dat ten koste zou gaan van zijn kampioenschap dan liever nietquote:Op zondag 25 september 2005 20:19 schreef cpcpb het volgende:
[..]
kijk jij niet graag naar een spannende race?
1e=10quote:Op zondag 25 september 2005 20:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Huh, dus zoals het nu is, kan dus Alonso kampioen worden?
1 F. Alonso (Renault) 111
2 K. Räikkönen (McLaren) 86
3 M. Schumacher (Ferrari) 55
Maar 1e = 10 pt
2e =9pt
3e = 8pt
Toch?
Nee ... 1e = 10 pt, 2e = 8 ptquote:Op zondag 25 september 2005 20:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar 1e = 10 pt
2e =9pt
3e = 8pt
Toch?
kijk dat heb ik nou weer niet..quote:Op zondag 25 september 2005 20:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar als dat ten koste zou gaan van zijn kampioenschap dan liever niet.
10quote:Op zondag 25 september 2005 20:22 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Maar 1e = 10 pt
2e =9pt
3e = 8pt
Toch?
Alonso?quote:[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/758397/6/50#30925131]zondag 25 september 2005 20:24
Tegen wie kan JPM allemaal nog aanknallen deze laatste paar ronden?
Yupquote:Op zondag 25 september 2005 20:24 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Damn dus het maakt maar 1 puntje uit. (mocht kimi 2 keer winnen en alonso totaal geen punten halen)
Dit is triest, want je weet dus geen noemenswaardig moment van Alonso sinds Imola op te noemen. Mooie WDC hebben we dit jaarquote:Op zondag 25 september 2005 20:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Hij heeft gewoon geen overbodige risico's genomen, en ik vind dat alleen maar verstandig.
Hoe hij wint boeit mij vrij weinig.
Qua constructeurs is dat nog maar afwachten. Als het zo blijft staat McLaren 2 punten voor op Renault.quote:Op zondag 25 september 2005 20:30 schreef Leatherface het volgende:
Alonso en Renault waren gewoon het hele seizoen de meest degelijke en betrouwbare combinatie. Terechte wereldtitel zit er dus aan te komen.
Ow, dus je bent alleen een mooie kampioen als je met mooi racen wint?quote:Op zondag 25 september 2005 20:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Dit is triest, want je weet dus geen noemenswaardig moment van Alonso sinds Imola op te noemen. Mooie WDC hebben we dit jaar![]()
![]()
Soit, het heeft in ieder geval de individuele wereldtitel voor Alonso opgeleverd.quote:Op zondag 25 september 2005 20:31 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Qua constructeurs is dat nog maar afwachten. Als het zo blijft staat McLaren 2 punten voor op Renault.
mooie races horen bij een wereldkampioen..quote:Op zondag 25 september 2005 20:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ow, dus je bent alleen een mooie kampioen als je met mooi racen wint?,
,
!
Ik ook. En Ferrari loopt weer uit op Toyotaquote:Op zondag 25 september 2005 20:32 schreef Speedski het volgende:
Eigenlijk vind ik de 1-2 van McLaren een stuk leuker dan de WK-titel van Alonso
Alonso heeft erg weinig laten zien.. hij had gewoon een te snelle auto.. die gewoon te weinig stuk ging..quote:Op zondag 25 september 2005 20:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ow, dus je bent alleen een mooie kampioen als je met mooi racen wint?,
,
!
Op de baan blijven ook.quote:Op zondag 25 september 2005 20:32 schreef cpcpb het volgende:
[..]
mooie races horen bij een wereldkampioen..
Ik niet, er is maar 1 wereldkampioen! FERNANDO!!!!!!quote:Op zondag 25 september 2005 20:32 schreef Speedski het volgende:
Eigenlijk vind ik de 1-2 van McLaren een stuk leuker dan de WK-titel van Alonso
quote:Op zondag 25 september 2005 20:33 schreef bork het volgende:
[..]
Ik niet, er is maar 1 wereldkampioen! FERNANDO!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
gefeliciteerd!quote:Op zondag 25 september 2005 20:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
CAMPIONE!!! CAMPIONE!! OLE OLE OLEEE OLEEEEEEEEEEE!!!
JAJAJAJAJAJJA!!! HEERLIJK DIT!!!!
!
!
!
!
Troostprijsje.quote:Op zondag 25 september 2005 20:34 schreef Giem het volgende:
Yes..
![]()
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Voor op Renault... in het WCC![]()
En wat is dan de essentie van de racesport?quote:Op zondag 25 september 2005 20:33 schreef Giem het volgende:
[..]
Alonso heeft erg weinig laten zien.. hij had gewoon een te snelle auto.. die gewoon te weinig stuk ging..
Dat is wel een boude bewering. Montoya heeft twee onvergeeflijke fouten gemaakt, daaraan dankt Alonso zijn verschil. Ik hoop wel dat Alonso nog wat weet te winnen dit seizoen, dat zou de kampioen goed staan. Wel goed gepresteerd uiteraardquote:Op zondag 25 september 2005 20:30 schreef Leatherface het volgende:
Alonso en Renault waren gewoon het hele seizoen de meest degelijke en betrouwbare combinatie. Terechte wereldtitel zit er dus aan te komen.
quote:Op zondag 25 september 2005 20:35 schreef HostiMeister het volgende:
mooie race...
Idd, maar dat willen ze maar niet begrijpenquote:Op zondag 25 september 2005 20:35 schreef Leatherface het volgende:
[..]
En wat is dan de essentie van de racesport?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |