Een man die dat doet komt er bij mij in ieder geval niet in.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:57 schreef kingmob het volgende:
Komop, NIEMAND schrijft "ik vind" met dt. Toch?
wellustttttttttttquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:04 schreef deedeetee het volgende:
Welnee....
Leuk topic, lachen is gezond.![]()
waarin?quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:01 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een man die dat doet komt er bij mij in ieder geval niet in.
Dat vroeg ik mij ook afquote:
haha, geloof je dit echt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:55 schreef RobbieRicardo het volgende:
...
ik vindtdus:
a. Minder rechten voor vrouwen maar wel met respect voor de vrouw
b een verbod op tvprogrammas voor vrouwen
c nog meer.
Potverdulleme, hoe durf je dat zo voor mij in te vullen? Ik weet zelf wel waar ik al dan niet gelukkig van word, hoor!quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:01 schreef Nickthedick het volgende:
Een vrouw is pas tevreden als er wat te klagen valt; daarom zullen ze ook nooit gelukkig zijn totdat een man hun reden geeft om te klagen.![]()
Teamwork.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Potverdulleme, hoe durf je dat zo voor mij in te vullen? Ik weet zelf wel waar ik al dan niet gelukkig van word, hoor!
Mannen... altijd gezeik mee.
Zo, nu een lekker bakkie troost.
Niet alle vrouwen zijn zo hoor !!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:55 schreef RobbieRicardo het volgende:
vrouiwen willen te veel ze willen een baan een carriere kinderen een goed huwelijk leuke vrienden hobby's leuk werk en noem maar op. volgens mij komt het door de televisie tv heeft teveel invloed op de vrouw als je kijkt naar sex in the city gaat het aleen maar over vrouwen met een goede baan die praten over smerige details van sex en hup opeens praten alle vrouwen in nederland ook zo als een kip zonder kop doen hun het na.
Hetzelfde geld voor opra
vroeger was het duidelijker toen waren vrouwen er voor de kinderen en het gezin de taken waren duidelijk verdeelt maar nu zijn alle vrouwen diep ongelukkig doodrdat ze het niet meer weten
ik vindtdus:
a. Minder rechten voor vrouwen maar wel met respect voor de vrouw
b een verbod op tvprogrammas voor vrouwen
c nog meer.
begrijp me niet verkeerd ik hou van vrouwen en mijn moeder is ook een vrouw maar dit gaat te ver.
Uiteindelijk zal de vrouw hier ook gelukkiger door worden
Heb je het tegen mij?quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:12 schreef Copycat het volgende:
Ga jij lekker televisie kijken, dan doe ik de afwas en lig ik over een half uurtje voor je klaar. Tijdens de seks bedenk ik gelijk even wat we morgen gaan eten en lees ik de Libelle uit.
Als het je vanavond weer niet zo snel lukt, kan ik misschien ook die trui nog voor je af breien.
En je bent niet homo?quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:21 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij?
Ik verwacht namelijk van een vrouw dat ze haar zaakjes goed op orde heeft, wat interessante gesprekstof kan produceren en niet de hele tijd klaagt.
Klinkt aantrekkelijk behalve die haat tegen gebreide truien.....quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:21 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Heb je het tegen mij?
Ik verwacht namelijk van een vrouw dat ze haar zaakjes goed op orde heeft, wat interessante gesprekstof kan produceren en niet de hele tijd klaagt. Wat seks betreft... take it or leave it; ik vind wel iemand anders om seks mee te hebben (don't worry). Die afwas doen we samen wel.
Koken kan ik zelf wel; televisie kijk ik bijna nooit en ik haat gebreide truien. Ik hoop dat je genoeg geld hebt om alimentatie voor mij te betalen als we gaan scheiden.![]()
Ik heb misschien geen respect voor vrouwen, maar ik weet wel wat ze willen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
En je bent niet homo?
Maar fijn om bevestigd te zien dat niet iedereen op zoek is naar een blonde doos die de hele tijd door klaagt.
Heb je geen respect doordat je weet wat we willen, of staat dat los van elkaar?quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:28 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik heb misschien geen respect voor vrouwen, maar ik weet wel wat ze willen.![]()
Dat scheelt dan weer. Ik vind het zelf best opvallend hoeveel er soms aan gehangen wordt..quote:Bovendien hou ik er niet van tradities, gewoontes en rituelen.![]()
Ik vind dat partners elkaar vaak verstikken doordat ze elkaar te veel claimen en vervallen in een rollenpatroon. Fuck that, als je zo gek bent op elkaar moet je elkaar ook vrijlaten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:26 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Klinkt aantrekkelijk behalve die haat tegen gebreide truien.....
Dat zou alimentatie betalen worden.
maar goed dat je 't niet tegen mij hebt![]()
Hij heeft wel een punt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Echt mijn favoriete relkloon aan het worden, die Robbie.![]()
Jij hebt het door. Veel vrouwen hebben totaal geen gevoel van eigenwaarde maar creeeren die waarde door oppervlakkigheden zoals: wie is hun vriend, wat voor kleren ze hebben, (en hun favoriet) wat voor problemen ze hebben.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Heb je geen respect doordat je weet wat we willen, of staat dat los van elkaar?
Mezelf herken ik eigenlijk maar beperkt in dit beeld.. Ik zie inderdaad wel veel vrouwen die aan dat beeld voldoen..quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:40 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Jij hebt het door. Veel vrouwen hebben totaal geen gevoel van eigenwaarde maar creeeren die waarde door oppervlakkigheden zoals: wie is hun vriend, wat voor kleren ze hebben, (en hun favoriet) wat voor problemen ze hebben.
Veel vrouwen zijn borderline Munchhausers die hun identiteit lenen aan zaken die voor iedereen extern herkenbaar zijn. Het is gewoon een kwestie van de 'fragiele' identiteit breken en vervangen door een nieuwe.
Vrouwen doen alles voor aandacht (helaas voor hun is negatieve aandacht vaak makkelijker te bereiken) alleen de vrouwen waar ik wel respect voor heb hebben een intrinsieke eigenwaarde.
Daar zit wel wat inquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:40 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Jij hebt het door. Veel vrouwen hebben totaal geen gevoel van eigenwaarde maar creeeren die waarde door oppervlakkigheden zoals: wie is hun vriend, wat voor kleren ze hebben, (en hun favoriet) wat voor problemen ze hebben.
Veel vrouwen zijn borderline Munchhausers die hun identiteit lenen aan zaken die voor iedereen extern herkenbaar zijn. Het is gewoon een kwestie van de 'fragiele' identiteit breken en vervangen door een nieuwe.
Vrouwen doen alles voor aandacht (helaas voor hun is negatieve aandacht vaak makkelijker te bereiken) alleen de vrouwen waar ik wel respect voor heb hebben een intrinsieke eigenwaarde.
I won't correct you.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:41 schreef SlimShady het volgende:
Alicey is volgens mij een onderdanig typje.
Correct me if I'm wrong.
Ik corrigeer je ook niet. In prive-situaties ben ik behoorlijk onderdanig.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:41 schreef SlimShady het volgende:
[..]
Alicey is volgens mij een onderdanig typje.
Correct me if I'm wrong.
Niet wat 'problemen' betreft. Mannen lossen problemen liever op dan dat ze het onderdeel van hun identiteit laten worden. Plus: mannen hebben de bonus om door met veel vrouwen naar bed te gaan hun indentiteitspositie op te krikken (vrouwen niet).quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:43 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Daar zit wel wat in![]()
Maarre gaat dat dan niet voor mannen vaak óók op ?
Wat dus echt heel erg nergens op slaat.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:51 schreef Nickthedick het volgende:
Plus: mannen hebben de bonus om door met veel vrouwen naar bed te gaan hun indentiteitspositie op te krikken (vrouwen niet).
Oplossen of onder de tafel vegenquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:51 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Niet wat 'problemen' betreft. Mannen lossen problemen liever op dan dat ze het onderdeel van hun identiteit laten worden.
O, nee ??? dat zou je wel willen wouwenquote:Plus: mannen hebben de bonus om door met veel vrouwen naar bed te gaan hun indentiteitspositie op te krikken (vrouwen niet).
emancipatie rulesquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:57 schreef deedeetee het volgende:
[..]
O, nee ??? dat zou je wel willen wouwen![]()
!
Nou... laten we dat eens analyseren:quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:52 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Wat dus echt heel erg nergens op slaat.Achterlijke dubbele moraal.
De sociale status van een vrouw maakt voor de man praktisch niets uit. Vrouwen hebben daarentegen liever een man die succesvol is of zich op 1 of andere manier onderscheidt van de rest zodat ze zelf ook meer aandacht trekken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:00 schreef Copycat het volgende:
Ik los problemen liever op door ze onder ogen te komen, ermee aan de slag te gaan en er vervolgens geen probleem meer mee te hebben.
Mij identiteit ontleen ik daarnaast ook niet aan mijn seksualiteit. Tuurlijk maakt dat wel deel uit van mijn identiteit, maar dat lijkt me niet seksegebonden.
Laat ik je dit vertellen: veel vrouwen vinden het heeeerlijk om problemen te hebben; dan kunnen ze weer ergens over zeuren.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:04 schreef Alicey het volgende:
Problemen oplossen is iets dat ik vaak extreem rationeel en doelgericht doe, en wat CC eik ook zegt.. Als ik weet dat ik doe/heb gedaan wat ik kan/kon, is iets al veel minder een probleem.Nadeel is misschien dan weer dat ik weinig naar buiten treed met problemen zolang ik ze zelf kan oplossen..
Dat vind ik niet echt een argument. Het komt namelijk zeer zelden voor. En een vrouw kan ook de pik van een man eraf snijden of hem afschieten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:04 schreef Nickthedick het volgende:
- Vrouwen zijn fysiek gezien zwakker en kunnen door promiscue gedrag een 'foute' kerel tegen het lijf lopen die hun mishandelt, vermoordt, onthoofd en in een vuilnisemmer gooit (voorbeeldje)
Nooit van anticonceptie en abortus gehoord? Als ik zwanger zou worden, dan zal het me aan mijn reet roesten wie de vader is. Dan volgt er z.s.m. een tripje naar de abortuskliniek. Maar gelukkig gebruik ik pil én condoom, dus dat zal niet zo gauw gebeuren.quote:- Vrouwen kunnen zwanger worden en zitten daardoor met een baby opgescheept (we kunnen pas sinds een paar jaar de indentiteit van de vader vaststellen mocht hij niet mee willen werken)
Mag ik dat bewijs even zien?quote:- Vrouwen hebben (bewezen) een lager libido (wat veelvuldige partners dus niet verklaart)
quote:- Vrouwen staan erom bekend mannen d.m.v. seks te strikken voor een langdurige relatie.
En voor een man die in de rondte neukt geldt dat niet?quote:Hmmmm... ik sta hier nogal ambivalent tegenover, maar ik durf wel te zeggen dat een vrouw die veel in de rondte neukt in mijn ogen een minder betrouwbare vaste partner is.![]()
Is dat in alle gevallen zo? Ik heb wel mannen gekend die veel waarde hechten aan "uiterlijke status" bij hun vrouw..quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:07 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
De sociale status van een vrouw maakt voor de man praktisch niets uit.
Voor mezelf sprekend hoef ik geen aandacht te trekken, en mijn man ook niet. Ik heb wel graag een echte vent, en die zijn tegenwoordig zeldzaam.quote:Vrouwen hebben daarentegen liever een man die succesvol is of zich op 1 of andere manier onderscheidt van de rest zodat ze zelf ook meer aandacht trekken.
Welnee. Als ik ergens over wil zeuren is er altijd wel iets voorhanden waar ik een probleem van kan maken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:09 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Laat ik je dit vertellen: veel vrouwen vinden het heeeerlijk om problemen te hebben; dan kunnen ze weer ergens over zeuren.![]()
aandachtwezensquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Welnee. Als ik ergens over wil zeuren is er altijd wel iets voorhanden waar ik een probleem van kan maken.
Kssst ga eens terug naar ONZ.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:12 schreef Bupatih het volgende:
SATC
Charlotte York
Of ging het daar niet over?
Wat komt vaker voor denk jij?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Dat vind ik niet echt een argument. Het komt namelijk zeer zelden voor. En een vrouw kan ook de pik van een man eraf snijden of hem afschieten.
En 40.000 jaar intuitie zomaar overboord zetten vanwege uitvindingen die de laatste 50 jaar zijn gedaan?quote:Nooit van anticonceptie en abortus gehoord? Als ik zwanger zou worden, dan zal het me aan mijn reet roesten wie de vader is. Dan volgt er z.s.m. een tripje naar de abortuskliniek. Maar gelukkig gebruik ik pil én condoom, dus dat zal niet zo gauw gebeuren.
Dan ben je een uitzondering.quote:Mag ik dat bewijs even zien?Ik heb een hoger libido dan veel mannen die ik ken.
Wat? Je bent toch niet naief hoop ik?quote:
Zeker wel, alleen vinden vrouwen mannen die weinig ervaring hebben vaak niet interessant. (Ironisch genoeg).quote:En voor een man die in de rondte neukt geldt dat niet?
Het is dan ook een oeroud principe waar je niet zomaar omheen kunt. Mannen stellen graag hun eigen DNA veilig; de enige garantie die ze daarvoor hebben is een betrouwbare partner. Vrouwen hebben dit probleem niet, ze weten altijd zeker dat het kind dat uit hun baarmoeder getrokken wordt van hun is.quote:Het is ook in tegenspraak met je laatse 'argument'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |