Als je gewoon had gezorgd dat de ketting niet te lang was, was dat niet gebeurd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:33 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
dat zij een ander had had ik niet in handen een gebrek aan respect voor mij kun je niet bedwingen! aub een beetje respect
En ze zou niet een ander kunnen hebben, omdat bleek dat jij toch niet zo heel goed wist wat goed voor haar was en die ander wel?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:33 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
dat zij een ander had had ik niet in handen een gebrek aan respect voor mij kun je niet bedwingen! aub een beetje respect
Niet alleen komen zowel de juiste mannen als vrouwen meer aan hun trekken, er zijn zelfs nog mensen thuis om zaterdagavond het huishouden te doen. Geniaalquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:33 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Iedereen zou gewoon dubbele relaties moeten hebben: 1 mietje 1 hengst, 1 huisvrouw 1 slet. Simpel.
Niet te ver op de zaken vooruitlopen... ik weet nog niet hoe ze in bed is.quote:
ik had al gezegd dat ze niet teveel het huis uit mocht dat vond ik genoeg een ketting is te beestachtig ik weet dat je een grapje maakt maar ik ben geen beest. Maar een echte man als dat nodig is en een vriend als dat nodig is dat maakt me nog geen beest.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:35 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als je gewoon had gezorgd dat de ketting niet te lang was, was dat niet gebeurd.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:37 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
ik had al gezegd dat ze niet teveel het huis uit mocht dat vond ik genoeg een ketting is te beestachtig ik weet dat je een grapje maakt maar ik ben geen beest. Maar een echte man als dat nodig is en een vriend als dat nodig is dat maakt me nog geen beest.
Soms wel, en soms niet.. Ik ben daar nogal wisselvallig in. Maar je zult als man wel geduld, begrip en ruggengraat nodig hebben om beide uitersten in me te kunnen bedwingen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Ligt aan de vrouw in kwestie. Zo iemand als jij zou nog een hele strijd zijn.
Het is mogelijk om dat in één persoon te vinden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:33 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Iedereen zou gewoon dubbele relaties moeten hebben: 1 mietje 1 hengst, 1 huisvrouw 1 slet. Simpel.
Veel succes met zoeken dan.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Het is mogelijk om dat in één persoon te vinden.
Je hebt zin in sex begrijp ik?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Waarom zou die ene persoon dan nog een relatie willen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet alle vier.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarom zou die ene persoon dan nog een relatie willen?.
In WFL kwam je anders behoorlijk androgyn over.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk altijd, weet je toch?
Dat ik het nog vraag ja.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk altijd, weet je toch?
Ohja niet geheel onbelangrijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:37 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Niet te ver op de zaken vooruitlopen... ik weet nog niet hoe ze in bed is.![]()
Hoe bedoel je dat?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:41 schreef Nickthedick het volgende:
In WFL kwam je anders behoorlijk androgyn over.
Nee het was onderandere jaloesie maar dit is te persoonlijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En ze zou niet een ander kunnen hebben, omdat bleek dat jij toch niet zo heel goed wist wat goed voor haar was en die ander wel?
Nou, het ene moment ken ik je alleen van atheisme vs. geloof topics in WFL en vervolgens lees ik (weken later) over dingen die je wel eens vaginaal bij jezelf hebt ingebracht.quote:
Zij had een ander omdat ze jaloers was?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:45 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
Nee het was onderandere jaloesie maar dit is te persoonlijk
Zeldzaam slap gezwets....quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:55 schreef RobbieRicardo het volgende:
vrouiwen willen te veel ze willen een baan een carriere kinderen een goed huwelijk leuke vrienden hobby's leuk werk en noem maar op. volgens mij komt het door de televisie tv heeft teveel invloed op de vrouw als je kijkt naar sex in the city gaat het aleen maar over vrouwen met een goede baan die praten over smerige details van sex en hup opeens praten alle vrouwen in nederland ook zo als een kip zonder kop doen hun het na.
Hetzelfde geld voor opra
vroeger was het duidelijker toen waren vrouwen er voor de kinderen en het gezin de taken waren duidelijk verdeelt maar nu zijn alle vrouwen diep ongelukkig doodrdat ze het niet meer weten
ik vindtdus:
a. Minder rechten voor vrouwen maar wel met respect voor de vrouw
b een verbod op tvprogrammas voor vrouwen
c nog meer.
begrijp me niet verkeerd ik hou van vrouwen en mijn moeder is ook een vrouw maar dit gaat te ver.
Uiteindelijk zal de vrouw hier ook gelukkiger door worden
Als ze niet pijpt, ben ik vertrokken.quote:
Dat wordt nogal vaak gedacht... Blijkbaar geeft mijn communicatie daar aanleiding toe. Ik heb ook zeker wel wat mannelijke kenmerken, op psychisch gebied. Maar lichamelijk ben ik heel erg vrouw hoor.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:45 schreef Nickthedick het volgende:
Nou, het ene moment ken ik je alleen van atheisme vs. geloof topics in WFL en vervolgens lees ik (weken later) over dingen die je wel eens vaginaal bij jezelf hebt ingebracht.
Ik dacht voor lange tijd dat je een kerel was.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |