niet dus want RR is zuiver nederlands maar dat wist je al.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Die gedachte was bij mij ook al eens opgekomen.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:17 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik heb voor woensdag een date.Maar deze ga ik langzaam opbouwen, zou wel eens voor langere tijd kunnen worden.
![]()
Erg teder, inderdaadquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:23 schreef Alicey het volgende:
[..]
Of alleen slaan op plekken die normaal met kleding bedekt zijn, zodat de buurt zich geen zorgen gaat maken.
Brennie kent mijn 'gevoelige' kant.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:23 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ik heb nergens gezegd dat ik hem stupide vind. Maar alles zo letterlijk opvatten doe ik niet.
LOL. Het is een soort dualiteit die ik zelf ook wel heb. Aan de ene kant een nette man die mij begrijpt en accepteert voor alles dat ik ben. Aan de andere kant een ruwe man die me misbruikt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:24 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik eigenlijk 2 persoonlijkheden bezit:
De ene wil een langdurige relatie waarin ik alles kan delen met een lieve vriendin die mij accepteert voor wie ik ben.
En de andere wil vrouwen zo gruwelijk mogelijk misbruiken totdat ze geen enkel zelfrespect meer hebben en ze daarna naakt op straat flikkeren.
Maar... ik voel me er comfortabel onder.![]()
En ik heb er nog niet eens over nagedacht hoe ik haar zal dumpen, goed he?quote:
Er zijn ook Nederlandse moslims.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:25 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
niet dus want RR is zuiver nederlands maar dat wist je al.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:24 schreef Nickthedick het volgende:
En de andere wil vrouwen zo gruwelijk mogelijk misbruiken totdat ze geen enkel zelfrespect meer hebben en ze daarna naakt op straat flikkeren.
We hebben alle vertrouwen in je improvisatietalentquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:27 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
En ik heb er nog niet eens over nagedacht hoe ik haar zal dumpen, goed he?![]()
Jij en ik... 't zou kunnen werken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
LOL. Het is een soort dualiteit die ik zelf ook wel heb. Aan de ene kant een nette man die mij begrijpt en accepteert voor alles dat ik ben. Aan de andere kant een ruwe man die me misbruikt.
Al is het wel enigszins genuanceerd. Ik wil geen watjes, maar ook geen seriemoordenaars.
Improvisatie is mijn sterkste punt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
We hebben alle vertrouwen in je improvisatietalent.
Om on-topic te blijven zouden we het nu nog even toe moeten passen op alle mannen en vrouwen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:29 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Jij en ik... 't zou kunnen werken.![]()
Dat vind ik niet zo'n prestatiequote:Op zaterdag 24 september 2005 22:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zijn ook buitenlandse moslims die het Nederlands beter beheersen dan RR.
Evenals buitenlandse moslims die hun vrouw beter onder de duim kunnen houden dan RR.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zijn ook buitenlandse moslims die het Nederlands beter beheersen dan RR.
Abdul Jabbar van de Ven had ook een Nederlandse naam die hij ergens in een van zijn ladekasten verstopt heeft. Wat niet wil zeggen dat hij daardoor niet even stompzinnig als jij is.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:25 schreef RobbieRicardo het volgende:
[..]
niet dus want RR is zuiver nederlands maar dat wist je al.
Maar die Nederlandse mannen zijn er ook. Het verschil zit hem ergens tussen zeggen en doen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Evenals buitenlandse moslims die hun vrouw beter onder de duim kunnen houden dan RR.
Iedereen zou gewoon dubbele relaties moeten hebben: 1 mietje 1 hengst, 1 huisvrouw 1 slet. Simpel.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Om on-topic te blijven zouden we het nu nog even toe moeten passen op alle mannen en vrouwen.
Voelde me dan ook zeer vereerdquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:26 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Brennie kent mijn 'gevoelige' kant.![]()
dat zij een ander had had ik niet in handen een gebrek aan respect voor mij kun je niet bedwingen! aub een beetje respectquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Evenals buitenlandse moslims die hun vrouw beter onder de duim kunnen houden dan RR.
Ligt aan de vrouw in kwestie. Zo iemand als jij zou nog een hele strijd zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:32 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar die Nederlandse mannen zijn er ook. Het verschil zit hem ergens tussen zeggen en doen.
Ze zit gebakkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:27 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
En ik heb er nog niet eens over nagedacht hoe ik haar zal dumpen, goed he?![]()
Er is recent al een samenlevingscontract tussen 3 personen gesloten, dus binnenkort wordt het vast mogelijk.quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:33 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Iedereen zou gewoon dubbele relaties moeten hebben: 1 mietje 1 hengst, 1 huisvrouw 1 slet. Simpel.
Dat klinkt helemaal niet slechtquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:33 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Iedereen zou gewoon dubbele relaties moeten hebben: 1 mietje 1 hengst, 1 huisvrouw 1 slet. Simpel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |