Niet veel. Even een paar uurtjes gemaft, nu is mijn kater weg. Straks fris naar de kroeg.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:49 schreef marcb1974 het volgende:
zoiets wel ja
jij nog wat spannends?
Bij mij niet hoor, als ik uit wil gaan en ik kan niet uit gaan ofzo, (en dat gebeurd nog wel eens) dan vind ik dat toch echt niet prettigquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:02 schreef dawg het volgende:
Nee hoor. Dat gevoel is sowieso een erg goed gevoel. Altijd welkom.
Als je zorgt dat je de sluitpost hebtquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:03 schreef QyRoZ het volgende:
Volgens mij gaat die laatste regel in de OP er gewoon in blijven.
Mwa, mijn humeur is bijna niet kapot te krijgen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:05 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Bij mij niet hoor, als ik uit wil gaan en ik kan niet uit gaan ofzo, (en dat gebeurd nog wel eens) dan vind ik dat toch echt niet prettig
Ik ga echt niet alleen..quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:22 schreef dawg het volgende:
[..]
Mwa, mijn humeur is bijna niet kapot te krijgen.
Maar waarom kan je niet dan? Vriendinnen die niet kunnen ofzo? Want dan zou je ook alleen kunnen gaan.
Why not? Als je alleen gaat, ontmoet je doorgaans meer mensen. Waarvan er maar enkele echt interessant zijn, maar dat terzijde.quote:
Ik zie dat dus echt niet zitten, alleen uitgaan. Zeker in een stad waar ik echt niemand ken, in Enschede deed ik het alleen als ik 90% zeker wist dat ik wel bekenden tegen ging komen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:24 schreef dawg het volgende:
[..]
Why not? Als je alleen gaat, ontmoet je doorgaans meer mensen. Waarvan er maar enkele echt interessant zijn, maar dat terzijde.
Ik wil hem nog wel weg (laten) halen voor je...........quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:03 schreef QyRoZ het volgende:
Volgens mij gaat die laatste regel in de OP er gewoon in blijven.
Ik niet, ik vind het zo wel goed. Ik wil een leven, dat is wat anders, maar daar ben ik aan aan het werkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:29 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil een vriendin.
Voor mij heeft dat geen nut hoor, hou maar lekker zelf, heb je vast meer aanquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:29 schreef dawg het volgende:
Zal ik wat positieve energie jullie kant op gooien?
Hear Hear! daarom zit ik op zaterdag avond ook thuisquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:27 schreef _Kimmie_ het volgende:
Mja.. nee.. ik ben niet zo sociaal ofzo
Juist als je niemand kent. Al ken ik meer mensen die niet snel alleen op stap gaan. Jammer eigenlijk, want nu zijn er bijna altijd groepjes. Groepje achteraan in de kroeg, vooraan, links en rechts. Iedereen kijkt elkaar weleens aan, zonder dat iemand op het idee komt eens een praatje te maken met een onbekende.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:28 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik zie dat dus echt niet zitten, alleen uitgaan. Zeker in een stad waar ik echt niemand ken, in Enschede deed ik het alleen als ik 90% zeker wist dat ik wel bekenden tegen ging komen.
Ik was alleen naar parkpop gegaan dit jaar, maar dat was ook toch maar niks, dus doe ik het gewoon nie meerquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:30 schreef nixxx het volgende:
[..]
Hear Hear! daarom zit ik op zaterdag avond ook thuisAlleen uitgaan... dat heb ik alleen tijdens mijn stage een paar keer gedaan.. viel ook niet mee
Ik kom er in om. And damn, that's one hell of a feeling!quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:30 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Voor mij heeft dat geen nut hoor, hou maar lekker zelf, heb je vast meer aan
die dus wel ja, alleen utrecht even vervangen met zuid-hollandquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:33 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben niet sociaal genoeg om alleen uit te gaan, zal niemand aanspreken, dan zit ik een beetje sippig aan de bar alleen bier te drinken, nee, daar maak je geen vrienden mee. Misschien is dat in Brabant anders, maar hier in de provincie Utrecht werkt dat niet zo.
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:33 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik kom er in om. And damn, that's one hell of a feeling!
Alleen naar een concert is een stuk beter te doen, ik ga binnenkort alleen naar een concert van dEUS, maar dat vind ik helemaal niet erg, kleine zaal (Tivoli) en grote kans dat er toch wel bekenden van me rondlopen. En ik ga toch voor de muziek.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:31 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ik was alleen naar parkpop gegaan dit jaar, maar dat was ook toch maar niks, dus doe ik het gewoon nie meer
Dat heb je zelf in de hand natuurlijk. Ik moet trouwens nog steeds een keer op stap in Utrecht. Een van de weinige grotere steden waar ik nog nooit op stap ben geweest. En Rotterdam, maar die slaan we over.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:33 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ben niet sociaal genoeg om alleen uit te gaan, zal niemand aanspreken, dan zit ik een beetje sippig aan de bar alleen bier te drinken, nee, daar maak je geen vrienden mee. Misschien is dat in Brabant anders, maar hier in de provincie Utrecht werkt dat niet zo.
nou inderdaad zuid holland en het zinnetje klopt voor mij ook wel (en dat bier natuurlijk weghalen)quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
die dus wel ja, alleen utrecht even vervangen met zuid-holland
oh ja, dat mag voor mij ook nog, meer dan 2 mag niet meerquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:34 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
nou inderdaad zuid holland en het zinnetje klopt voor mij ook wel (en dat bier natuurlijk weghalen)
hoezo niet?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
oh ja, dat mag voor mij ook nog, meer dan 2 mag niet meer![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:34 schreef nixxx het volgende:
Je hebt wel een punt hoor dawg.. maar als ik alleen uitga is het meest interessante gesprek dat ik heb .. "eens zien 7 duvels, dat word dan 24 euro"
In de stad Utrecht zou ik het misschien nog doen, maar hier in Amersfoort is uitgaan sowieso niet echt boeiend, gisteren uitgeweest hier, wat een dooie teringzooi. Gelukkig staat een verhuizing naar Utrecht City in de planning.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:34 schreef dawg het volgende:
[..]
Dat heb je zelf in de hand natuurlijk. Ik moet trouwens nog steeds een keer op stap in Utrecht. Een van de weinige grotere steden waar ik nog nooit op stap ben geweest. En Rotterdam, maar die slaan we over.
Dat bier mag dan wel naar mij toe, hier is het bijna op.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:34 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
nou inderdaad zuid holland en het zinnetje klopt voor mij ook wel (en dat bier natuurlijk weghalen)
owja.. even vergetenquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
schijnen mijn bloedverdunners het echt super op te doen, dan ga ik bloed zweten enzo
Wanneer ga je verhuizen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:36 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
In de stad Utrecht zou ik het misschien nog doen, maar hier in Amersfoort is uitgaan sowieso niet echt boeiend, gisteren uitgeweest hier, wat een dooie teringzooi. Gelukkig staat een verhuizing naar Utrecht City in de planning.
Das niet erg hoor, zolang ik het maar niet vergeetquote:
Wat heb je op het oog?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:38 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Dit jaar nog. Maandag hypotheekgesprek. Hoe eerder hoe beter.
Fragmin? Fraxiparine? Of een andere?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:36 schreef marcb1974 het volgende:
schijnen mijn bloedverdunners het echt super op te doen, dan ga ik bloed zweten enzo
dat heb ik vanmorgen nota bene nog gelezen.. ik schaam me doodquote:Op zaterdag 24 september 2005 21:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das niet erg hoor, zolang ik het maar niet vergeetmijn bloed is toch al veels te dun op het moment
Nu fenprocumon.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Fragmin? Fraxiparine? Of een andere?
wat voor neigingen dan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:44 schreef QyRoZ het volgende:
Bekend probleem. Je krijgt dan wel meer neigingen.
Gewoon tabletjes. Injecties is voor zover ik weet alleen vlak na een opname of als de nood erg hoor is. Fragmine had ik dus toen ik net het ziekenhuis uitkwam.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:49 schreef dawg het volgende:
[..]
Hmm, die ken ik niet. Ook middels een injectie? Of gewoon tabletjes?
Klinkt me wel ergens vaag bekend. Ik ken eigenlijk alleen de injecties, dus dan zal ik hem denk ik niet kennen, ookal klinkt het enigzins bekend.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gewoon tabletjes. Injecties is voor zover ik weet alleen vlak na een opname of als de nood erg hoor is. Fragmine had ik dus toen ik net het ziekenhuis uitkwam.
Fenprocumon ken je misschien wel als marcomar?
Zo ver ben ik nog niet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Details.
2 kamers? Hoe hoog? In goede staat? Etc etc.
Vroegâh was alles beter. Ook Fok!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:01 schreef QyRoZ het volgende:
Dat FOK! is ook niet meer wat het geweest is hè?
hmm, heb nog geen andere neigingen waargenomen eigenlijk!quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:44 schreef QyRoZ het volgende:
Bekend probleem. Je krijgt dan wel meer neigingen.
weinig keuze, ik moet verplicht niets doen!quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
Neem je tijd, dat komt vast nog wel
quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:42 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zou gewoon 10.000x Lost in Translation kijken.
Ga je dan ook 19 keer scheiden?quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:54 schreef QyRoZ het volgende:
Scarlet ja. Ik wil met haar trouwen. 20x.
quote:Op zondag 25 september 2005 02:41 schreef marcb1974 het volgende:
* marc gaat nu slapen
welterusten allemaal
Q! Ik hier ?quote:Op zondag 25 september 2005 11:12 schreef QyRoZ het volgende:
Twist.
Omdat we thuis verder gingen natuurlijkquote:Op zondag 25 september 2005 12:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
waarom ben je dan om half 3 alweer thuis?
Zijn er foto's van ?quote:Op zondag 25 september 2005 12:34 schreef melismay het volgende:
[..]
Omdat we thuis verder gingen natuurlijk
Hoe kan ik je overtuigen ?quote:
Lalalalalaaaaaaaaaaaalalalalalaaaaaaaaaaquote:Op zondag 25 september 2005 17:04 schreef Twisted_fok het volgende:
Ow ja, en Twist is aan t klussen met kijkers
Tis niet snel goed hequote:Op zondag 25 september 2005 20:10 schreef paarse_paashaas het volgende:
bah, vrouwen die altijd andere dingen willen doen dan film kijken!
Toen was ik er niet, dus dat kan niet.quote:Op zondag 25 september 2005 21:19 schreef Twisted_fok het volgende:
Nou, hier was het weekend anders wel gezellig hoor.
Ik had anders best een leuk weekend, maar wel zonder jullie.quote:Op zondag 25 september 2005 21:21 schreef Twisted_fok het volgende:
Dit weekend was een uitzondering Plato.
Jawel hoor, zo belangrijk zijn jullie nu ook weer niet voor me.quote:
Volgens mij is dat nu echt ubersaai overal. Kga ook maar weer wat anders doen.quote:Op zondag 25 september 2005 21:25 schreef Godlike02 het volgende:
Ik had het meer over fok
IN singles in elk gevalquote:Op zondag 25 september 2005 21:27 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nu echt ubersaai overal. Kga ook maar weer wat anders doen.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 25 september 2005 21:19 schreef Twisted_fok het volgende:
Hier niet.quote:Op zondag 25 september 2005 21:19 schreef Twisted_fok het volgende:
Nee, moet andere dingen doen en heb al vrij geplanned, anders zit ik daar en kan ik niets doen omdat er geen werk voor me is ingeplannedquote:Op zondag 25 september 2005 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi Melis
En dan ga je toch werken morgen Q?
http://www.imdb.com/title/tt0139239/combinedquote:Op maandag 26 september 2005 00:09 schreef melismay het volgende:
Go, ik heb er wel eens van gehoord, maar als je me nu vraagt waar het over gaat.....
Klinkt wel ok!quote:Op maandag 26 september 2005 00:13 schreef Breetai het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0139239/combined
Told from three perspectives, a story of a bunch of young Californians trying to get some cash, do and deal some drugs, score money and sex in Las Vegas, and generally experience the rush of life.
Ja, hij is met Katie Holmes.
Je moet 'm wel helemaal zien anders klopt ie niet.
Ik had 'm al een keer gezien bij een kennis van mij. Onlangs toch maar de DVD besteld. Hij blijft geweldig. Uiteindelijk komt het toevallig allemaal goed.quote:
Zo, lekker actief. Hoelang loop je daar nou op? Ik wil eigenlijk deze week beginnen met hardlopen, dus ben wel nieuwsgierig.quote:Op maandag 26 september 2005 08:51 schreef _Cara_ het volgende:
Goedemorgen allemaal..
* Cara begeeft zich weer voorzichtig onder de levenden....
Ik heb al mn 5 km gerend.. was al vroeg op.
Sorry, heb beetje te weinig geslapen.quote:Op maandag 26 september 2005 08:48 schreef dawg het volgende:
Ook goeiemorgen Kimmie. En omdat je het zo lief vraagt.
*then there was light*
Nou... ik heb een tijd stil gelegen.. ziek geweest... dus het ging niet zo heel hard, ben een aantal keren moeten stoppen. maar ik ben iig bezig geweest.. ik schat zo´n 25 minuten..quote:Op maandag 26 september 2005 08:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Zo, lekker actief. Hoelang loop je daar nou op? Ik wil eigenlijk deze week beginnen met hardlopen, dus ben wel nieuwsgierig.
Dus het ochtendhumeur heeft het vandaag gewonnen van het lieftallige ik-zal-eens-voor-iedereen-koffie-inschenken-humeur?quote:Op maandag 26 september 2005 08:57 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Sorry, heb beetje te weinig geslapen.
Maar goeiemorgen allemaal
Ahh. Dat valt me nog mee.quote:Op maandag 26 september 2005 09:00 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Nou... ik heb een tijd stil gelegen.. ziek geweest... dus het ging niet zo heel hard, ben een aantal keren moeten stoppen. maar ik ben iig bezig geweest.. ik schat zo´n 25 minuten..
morgen Kimmie..
Graag!quote:Op maandag 26 september 2005 09:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Dus het ochtendhumeur heeft het vandaag gewonnen van het lieftallige ik-zal-eens-voor-iedereen-koffie-inschenken-humeur?![]()
Koffie?
Gewoon even naar de lokale beddenboer.quote:Op maandag 26 september 2005 09:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Graag!
Heb ik wle behoefte aan!
Ook aan een bed maar dat kan je vast niet regelen
Ik ben vroeg klaarquote:Op maandag 26 september 2005 09:08 schreef dawg het volgende:
[..]
Gewoon even naar de lokale beddenboer.
Het ochtendhumeur wint wel vaker hoorquote:Op maandag 26 september 2005 09:02 schreef dawg het volgende:
[..]
Dus het ochtendhumeur heeft het vandaag gewonnen van het lieftallige ik-zal-eens-voor-iedereen-koffie-inschenken-humeur?![]()
Koffie?
Nou, vooruit dan. Weer omdat je het zo lief vraagt.quote:Op maandag 26 september 2005 09:11 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Het ochtendhumeur wint wel vaker hoormaar is vaak na 5 minuten ook wel weer over.
heb je ook thee? want koffie is best wel![]()
Als je daar geen Hästens-bed hebt staan, moet dat wel lukken ja.quote:Op maandag 26 september 2005 09:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ben vroeg klaar
Dus ik zing het maar ff uit![]()
Moet lukken toch tot 3 uur?
Nee die heb ik helaas nietquote:Op maandag 26 september 2005 09:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Als je daar geen Hästens-bed hebt staan, moet dat wel lukken ja.![]()
En dan kun jij nog uitslapen! er vanuit gaande dat je net wakker bentquote:Op maandag 26 september 2005 09:19 schreef Wolkje het volgende:
hoi![]()
opstaan wordt al steeds moeilijker, en het is pas net herfst ()
ja, ik moet om 10 uur op mn werk zijn.quote:Op maandag 26 september 2005 09:21 schreef dawg het volgende:
[..]
En dan kun jij nog uitslapen! er vanuit gaande dat je net wakker bent
Vooral op de maandagmorgen.quote:Op maandag 26 september 2005 09:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee die heb ik helaas niet
Het is behelpen dat werken
mooi lekker nix doen..quote:Op maandag 26 september 2005 09:24 schreef _Kimmie_ het volgende:
De winter is ook![]()
Ik ben gewoon vrij vandaag, echt heel fijn
Alle seizoenen.quote:Op maandag 26 september 2005 09:24 schreef _Kimmie_ het volgende:
De winter is ook![]()
Ik ben gewoon vrij vandaag, echt heel fijn
De kleurenpracht van de herfst is idd mooi om naar te kjken, maar als het zo triest en donker is...dan wordt ik daar niet echt vrolijk van..dan toch maar lekker véél zon...quote:Op maandag 26 september 2005 09:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Alle seizoenen.
Elk siezoen heeft zijn eigen charme.
Dat is nou ook weer niet helemaal waar, moet toch het nodige aan school doen en huisje schoonmaken .. maar het is geen werk.quote:
Nee dat snap ik, maar je kunt een ander tempo aan houden....en zelf alles indelen...quote:Op maandag 26 september 2005 09:28 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Dat is nou ook weer niet helemaal waar, moet toch het nodige aan school doen en huisje schoonmaken .. maar het is geen werk.
En dawg idd ieder seizoen heeft wel iets, maar de zomer is het minst fijn
*geeft aai over de "natte"bolquote:Op maandag 26 september 2005 09:29 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben al zeiknat geregend vandaag
Bij jou ook regen? hmmmm dan zal ik nog maar ff van dat zonnetje genieten.quote:Op maandag 26 september 2005 09:31 schreef Wolkje het volgende:
Ik kan gewoon echt niet goed tegen kou, heb nu al drie shirtjes over elkaar heen (en ik ben thuis)
En nou regent het ook nog eens, terwijl ik zo naar mn werk moet fietsen.. brr, herfst![]()
Heb jij meegespeelt?quote:Op maandag 26 september 2005 09:48 schreef marcb1974 het volgende:
Wij hebben weer verloren met hockeyen
De ratpack? sorry ik begrijp het niet...dat is?quote:Op maandag 26 september 2005 09:49 schreef Godlike02 het volgende:
Vrijdag iets gedaan
Weet nu al niet meer wat![]()
Zaterdag stad in geweest overdag
in de avond naar de ratpack in het theater
Natúúúurlijk gaat het over veldhockey..wist ik toch welquote:Op maandag 26 september 2005 09:53 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb een poging gedaan tot meedoen
Al ben ik daar niet echt heel blij van gedaan moet ik zeggen.
Het gaat over veldhockey, natuurlijk
http://www.rareexception.com/Garden/RatPack/Swingers.phpquote:Op maandag 26 september 2005 09:52 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
De ratpack? sorry ik begrijp het niet...dat is?
Gecondoleerdquote:Op maandag 26 september 2005 10:13 schreef Pheno het volgende:
Hallo, ik ben dood
Misschien wil je te veel en te snel? Gun jezelf iets meer tijd!quote:Op maandag 26 september 2005 10:05 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, dat wist je ook
Mijn conditie vooral, de uitslag zal wel.
En nee, het ging voor geen meter, ik voelde me ook niet op mijn gemak in het veld.
Hoi Pheno.., gaat ie?quote:Op maandag 26 september 2005 10:13 schreef Pheno het volgende:
Hallo, ik ben dood
Haha arme jij...quote:Op maandag 26 september 2005 10:25 schreef Pheno het volgende:
Nee, koppijn, ziek zwak en misselijk. En dan nog die teringlijers op de weg die denken dat hun auto kapot gaat als er regen op komt.....
De eerste 30km was ik aan het overwegen me ziek te melden en weer rechtsomkeer te maken.
Maar nee, hoor, ik voel me niet zoooo ziek dat ik me ga afmelden, dus ik ben maar doorgeredenstil gestaan
Ik zit op de derde verdieping, ik kan ook naar benedenquote:
Het hoeft ook niet meer dit decennium hequote:Op maandag 26 september 2005 11:40 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb mijn portie down voor dit jaar wel weer gehad.
Dan is up gaan idd goedquote:Op maandag 26 september 2005 11:40 schreef QyRoZ het volgende:
Arme jij...quote:Op maandag 26 september 2005 11:40 schreef QyRoZ het volgende:
75 euro maar, dat is hier toch een stuk meer binnenkortquote:Op maandag 26 september 2005 12:02 schreef nixxx het volgende:
Weekend was niet zo bijzonder... maar ben vandaag al wel redelijk actief geweest. Naar het ziekenhuis om een pasje te laten maken voor vrijwilligerswerk. Grappig detail, vrijwilligers krijgen gratis toegang tot parkeergarage, personeel moet 75 euro per jaar dokkenMaar nu even een lekker oplos-soepie maken en aan het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |