Precies. Ik heb een hekel aan Nederlandse literatuur. Zelf lees ik hele andere boekenquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:59 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik vind lezen wel leuk.. doe ik ook veel.. maar t moet dan wel vrijwillig zijn want dat gedwongen lezen vind ik kut
maatschappelijke culturele vorming ofzo?quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:01 schreef Jaguarized het volgende:
Waar staat MCV voor?
de magnetron!!!!!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:02 schreef Imberr het volgende:
[..]
maatschappelijke culturele vorming ofzo?![]()
zelf bedacht![]()
Ga gewoon zo slap lullen, dat zij gaan geloven dat jij nog diepere betekenissen ziet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:59 schreef Jaguarized het volgende:
Ik had er een 6 op ofzo. Hij koos 2 titels en ik 1. Uiteraard van het dunste en makkelijkste boekje.
Ik kon echt een enorm goed verhaal ophangen bij die vent. Op een gegeven moment waren we halverwege het derde boek, zegt ie ineens "Ah ik zie dat de tijd op is."quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:02 schreef dady het volgende:
[..]
Ga gewoon zo slap lullen, dat zij gaan geloven dat jij nog diepere betekenissen ziet.
"Ik weet ook wel dat jij geen enkel boek gelezen hebt, maargoed jij weet op alles te antwoorden, dus kan niet veel anders dan je een 7.8 te geven"
Slap lullen is nou net iets wat ik niet kan. En dan is het heel klote om daar te zittenquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:05 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik kon echt een enorm goed verhaal ophangen bij die vent. Op een gegeven moment waren we halverwege het derde boek, zegt ie ineens "Ah ik zie dat de tijd op is."![]()
Mwoah gewoon een kwestie van goed improviseren van tevoren. Wat standaardantwoorden uit je hoofd leren enzo.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:06 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Slap lullen is nou net iets wat ik niet kan. En dan is het heel klote om daar te zitten![]()
Ik was blij toen ik die 5 kreeg, toen zij die: En nu wegwezen voordat ik me bedenkquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:08 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Mwoah gewoon een kwestie van goed improviseren van tevoren. Wat standaardantwoorden uit je hoofd leren enzo.Achteraf ben je wel blij dat je er vanaf bent. Bij ons werd het gesprek ook opgenomen.
Inderdaadquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:58 schreef dady het volgende:
[..]
Oh mijn god, dit is toch sarcasme. Ik geloof dat 9 van de 10 mensen helemaal niks meer leest tegenwoordig en dan vind die dit stoer.
Lekker dan.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:10 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik was blij toen ik die 5 kreeg, toen zij die: En nu wegwezen voordat ik me bedenk
Hup, nu eten jij.quote:
Bierquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga naar de winkel toe, Bier halen![]()
Wat voor bier?quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga naar de winkel toe, Bier halen![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:27 schreef Fwnk het volgende:
HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
quote:
Leuke dag gehad?quote:
Ja, ik ben anderhalf uur de stad in geweest, 20 minuten de parkeertoren omhoog, 20 naar beneden. 20 minuten zoeken naar een andere parkeerplek 20 minuten gewacht en 10 minuten daadwerkelijk wat gedaan (Stuurtje gekocht voor Live For Speed op me pcquote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:35 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja, ik ben anderhalf uur de stad in geweest, 20 minuten de parkeertoren omhoog, 20 naar beneden. 20 minuten zoeken naar een andere parkeerplek 20 minuten gewacht en 10 minuten daadwerkelijk wat gedaan (Stuurtje gekocht voor Live For Speed op me pc)
Nice!quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:35 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja, ik ben anderhalf uur de stad in geweest, 20 minuten de parkeertoren omhoog, 20 naar beneden. 20 minuten zoeken naar een andere parkeerplek 20 minuten gewacht en 10 minuten daadwerkelijk wat gedaan (Stuurtje gekocht voor Live For Speed op me pc)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |