quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Foo Fighters maken sowieso goede muziek. Ik heb er ook wat muziek van.
Hoest met de ziekte?quote:
Wat had je precies?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
Beter.. voel me iig niet zo bagger als gister![]()
Beterschap iig.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:36 schreef Imberr het volgende:
[..]
geen idee.. zal wel n koutje zijn ofzo..
huiswerk op zaterdag?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:45 schreef Renesite het volgende:
* Renesite heet veeeel huiswerkOe oe oe oe lalaaaa
Ik ben er anders ook zondag nog wel mee bezig hoorquote:
Heb vaak op zondag wel wat andersquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:49 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik maak morgen mijn huiswerk wel, vandaag geen zin in
Ik al 2 uur en 8 minuten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:50 schreef RaymanNL het volgende:
Ik ben kalar met werken(al een uur maar dat boeit niet)
op mbo nog veel minderquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op de middelbare school boeit het idd niet
Dat heb ik eens voor Engels gehad. Ik moest een boek lezen "A Christmas Carol" van Charles Dickens, omdat ik nogal weinig tijd had heb ik gewoon het stripboek gelezen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:50 schreef Imberr het volgende:
ik moet voor maandag nog een boekverslag maken maar ik heb t boek nog niet es uit![]()
Losers, dus...quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:51 schreef Imberr het volgende:
[..]
huiswerk maken is voor mensen die graag hun school willen afmaken![]()
bij mij welquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Op de middelbare school boeit het idd niet
quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat heb ik eens voor Engels gehad. Ik moest een boek lezen "A Christmas Carol" van Charles Dickens, omdat ik nogal weinig tijd had heb ik gewoon het stripboek gelezen.![]()
![]()
ja goed, heb ik ook wel gedaan. maar deze x moet ik er details in gaan opschrijven en weet ik veel wat.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:54 schreef Modwire het volgende:
Ik heb zoveel verslagen ingeleverd zonder het boek te lezen.. ben ik dan echt zo rebels... of zijn jullie gewoon een stel engeltjes...
tofquote:
Voor Engels heb ik nooit een boek gelezen. Voor Nederlands een paar omdat er aan het einde van het jaar vanalles over de inhoud gevraagd werd. Gelukkig werden er vragen gesteld over de boeken die ik wel gelezen had.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:54 schreef Modwire het volgende:
Ik heb zoveel verslagen ingeleverd zonder het boek te lezen.. ben ik dan echt zo rebels... of zijn jullie gewoon een stel engeltjes...
Wat een kutschool heb jijquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:55 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja goed, heb ik ook wel gedaan. maar deze x moet ik er details in gaan opschrijven en weet ik veel wat.en ik krijg er een pw over..
![]()
Nee hoor, je gaat toch ook geen boek lezen als het je totaal niet boeit en als er samenvattingen van zijn?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:54 schreef Modwire het volgende:
Bij mij dus Dinsdagquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
tof
Ik kan niet wachten op me loonstrookje(+loon natuurlijk
)
Kreeg je ook een mondeling over je boekenlijst?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:56 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Voor Engels heb ik nooit een boek gelezen. Voor Nederlands een paar omdat er aan het einde van het jaar vanalles over de inhoud gevraagd werd. Gelukkig werden er vragen gesteld over de boeken die ik wel gelezen had.
Tja, zo dacht ik er ook over...quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee hoor, je gaat toch ook geen boek lezen als het je totaal niet boeit en als er samenvattingen van zijn?![]()
Oh mijn god, dit is toch sarcasme. Ik geloof dat 9 van de 10 mensen helemaal niks meer leest tegenwoordig en dan vind die dit stoer.quote:
Wij kregen een Tentamen over je de boekverslagen die je gemaakt had.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Kreeg je ook een mondeling over je boekenlijst?
Ja, ik had er een 5 voor. Was precies genoegquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lexicon is je redder. Geen enkel boek gelezen voor Nederlands toch een 7.8 voor me mondeling. Echt top is dat, heb je ook vast op school liggen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
ik vind lezen wel leuk.. doe ik ook veel.. maar t moet dan wel vrijwillig zijn want dat gedwongen lezen vind ik kutquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:58 schreef dady het volgende:
[..]
Oh mijn god, dit is toch sarcasme. Ik geloof dat 9 van de 10 mensen helemaal niks meer leest tegenwoordig en dan vind die dit stoer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |