Ik denk het welquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Als de opdracht gehaald wordt, moet Roel dan zeggen dat hij 10.000¤ gecasht heeft?
en als ie het moet vertellen zal hij de volgende zijn waar Tanja op stemt als Lieske er uit moetquote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:17 schreef Maurisico het volgende:
rob en Ingrid gaan met elkaar naar bed.....
[afbeelding]
Dan heeft Tanja een Dilemma....quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:17 schreef Knurkie het volgende:
[..]
en als ie het moet vertellen zal hij de volgende zijn waar Tanja op stemt als Lieske er uit moet
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:18 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Dan heeft Tanja een Dilemma....
Hoeft niet. Want Lieske hield 5.000¤ voor haarzelf, i.p.v. de groep van noodrantsoen af te helpen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:17 schreef Knurkie het volgende:
[..]
en als ie het moet vertellen zal hij de volgende zijn waar Tanja op stemt als Lieske er uit moet
je vergeet dat Tanja zich opofferde voor Roel (ok dat mocht niet en kon ze niet meer terug maar dat is wel de reden waarom ze nu niet meer rookt)quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hoeft niet. Want Lieske hield 5.000¤ voor haarzelf, i.p.v. de groep van noodrantsoen af te helpen.
Roel benadeelt de groep hier niet mee (als hij niet wordt betrapt)
dat weet niemandquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:20 schreef Knurkie het volgende:
ff iets anders is de opdracht mislukt nu Joost en Lieske zonder petje zitten?
jammerquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:21 schreef TRiXeS het volgende:
[..]
dat weet niemandmaar ik denk het niet, aangezien ze dat petje toch niet zeiknat kunnen laten worden.
sjankwal?quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:22 schreef Blue Thunder het volgende:
Dido denkt dat sjankwal wint
d8 het niet
leuk dat wij meer wetenquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:24 schreef Knurkie het volgende:
haha Roel zegt tegen Dido dat hij zich niet kan voor stellen dat iemand zich aan haar ergerd
ik erger me er maar soms aan haar, als het iets te veel ik ik ik ik ik wordt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:24 schreef Knurkie het volgende:
haha Roel zegt tegen Dido dat hij zich niet kan voor stellen dat iemand zich aan haar ergerd
Zou ie ut gehoord hebben?quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:25 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ik riep al Lees het Fok volgende week maar Sukkel
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |