abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30896957
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 19:56 schreef JoZzephus het volgende:
wanneer ik op fok ben kom ik alleen hier in truth...
er zitten hier veel jongeren zo te lezen...daar heb ik niks mee...
bijdehandjes die hier soms komen zoals "nickhetlulletje" types als hierboven komen m'n strot uit., daarom reageer ik niet (meer) op die kneuzen...het is allemaal al zielig genoeg voor die stakkers..zelf denken dat soort types misschien dat ze populair zijn..haha, ik lach me rot..
voor de rest bestaat het fokforum voor een groot gedeelte uit "werkelozen-universiteitsukkels, en ander soort gehersenspoeld schooltuig welke weinig zelfstandig kunnen denken.
dat is mijn ervaring tenminste.
Dat doe ik ook, ik reageer op wie ik wil reageren. Soms vind ik het leuk om uit te vinden waarom iemand reageert zoals ie reageert. En heel soms pakt dat toch anders uit dan ik gedacht had, vandaar mijn vraag aan NickdeDick (grappige naam wel ). Ik vind ieders mening interessant hoe verschillend die ook van mij is, daar leer ik oa van
quote:
toch kijk ik wanneer ik de tijd heb even snel hier op truth voor onderwepen of antwoorden die ik wil weten..de rest lees ik ergens anders op fora.
er zijn een handjevol users die ik serieus neem en waarvan ik kan leren of wil weten..
ik kom hier nu ongeveer een jaar en weet zo'n beetje welke users ik wil lezen en welke ik zeker niet wil lezen..
zo wordt het makkelijker voor me want als ik alles moet lezen ben ik te veel tijd kwijt...ik werk, zit op een "hell of een cursus' met veel homework en heb nog zat andere dingen te doen.
En wederom doe ik het ook min of meer zoals jij, met dan die extra uitdaging om eens in gesprek te gaan met iemand die volledig anders is dan mij
quote:
ik zal hier nooit een topic gaan openen, ik kijk wel uit.
ik heb veel ervaring, mensenkennis en gaves, maar denk maar niet dat ik ze ga delen hier...
de reden waarom staat hierboven al uitgelegd....waarom zou ik?
Heh, wat jammer nou Dat is oa de reden van dit topic. Wat zou jou ertoe kunnen zetten om toch je ervaringen te delen? Ik kan me namelijk nog 1 en ander van jou herinneren en zou meer van jou willen weten/leren
quote:
wanneer ik mod was kon je lachen hier, echt dat meen ik..
ik had er al heel wat uitgeschopt, wanneer degene het er niet mee eens is blaat je het maar in Feedback..
Bedoel je strakker modereren? Ik weet niet of dat zou gaan werken, ik denk van niet want iemand als Iteejer met al veel modervaring heeft volgens mij ooit eens aangeven dat dat niet werkt (kan het me niet helemaal meer herinneren)
quote:
ik had fonkmeistah nooit een ban gegeven..
vecht het maar uit met z'n tweeen had ik gezegd...(van mijn part per e-mail) iemand monddood maken vind ik LAF, of allebei een ban of allebei NIET.
Daar weet ik veel te weinig van af, maar het komt dan weer neer op strakker modereren?
quote:
de groeten
ps ik ben niet negatief, ik spreek de waarheid en ben altijd eerlijk.

Groetjes terug

[/quote]
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
  zaterdag 24 september 2005 @ 20:42:38 #27
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_30897267
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 20:24 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Alleen komt Nick doorgaans nooit in Truth, behalve om iets of iemand af te zeiken. Dus krijgt ie nu een antwoord.
Heb ik dat hier ooit gedaan? Kan ik me niet herinneren.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  zaterdag 24 september 2005 @ 20:43:48 #28
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_30897303
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 20:42 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Heb ik dat hier ooit gedaan? Kan ik me niet herinneren.
geloof het wel toen ik nog lurkte

[offtopic] wie is die dude op je avatar?[/offtopic]
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  zaterdag 24 september 2005 @ 20:46:33 #29
106776 Nickthedick
pi_30897402
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 20:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

geloof het wel toen ik nog lurkte

[offtopic] wie is die dude op je avatar?[/offtopic]
Dan ben je vast in de war met een ander sub-forum.

Alex uit A clockwork orange.
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  zaterdag 24 september 2005 @ 20:48:31 #30
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_30897458
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 20:46 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

volgens mij las ik toen alleen nog maar TRU
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_30897491
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 20:46 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Of was het gewoon het vooringenomen zijn tegen vaste truth-users in andere subfora of het per definitie aar truth verwijzen van afwijkende visies? Ik ben te lui om het op te zoeken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  zaterdag 24 september 2005 @ 20:54:17 #32
106776 Nickthedick
pi_30897661
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 20:49 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Of was het gewoon het vooringenomen zijn tegen vaste truth-users in andere subfora of het per definitie aar truth verwijzen van afwijkende visies? Ik ben te lui om het op te zoeken.
Ach, TRU mensen zijn ook zo gevoelig. Was het dus hier waar ze altijd kwamen uithuilen? Ik weet niet eens wie er regelmatig op TRU komt, dus het was niet bewust (als het al zo is).
  zaterdag 24 september 2005 @ 20:55:52 #33
106776 Nickthedick
pi_30897713
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 20:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

volgens mij las ik toen alleen nog maar TRU
Daar weet ik niks van.
pi_30898152
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 20:54 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Ach, TRU mensen zijn ook zo gevoelig. Was het dus hier waar ze altijd kwamen uithuilen? Ik weet niet eens wie er regelmatig op TRU komt, dus het was niet bewust (als het al zo is).
Zal je radar wel zijn dan
En het was niet zozeer gevoeligheid. Het was opmerkzaamheid.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_30898278
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 20:05 schreef nokwanda het volgende:
Wat jammer....
jammer voor wie dan?
quote:
dan sluit je zoveel uit. Ook nieuwe users.
ja en hebben over het algemeen een geest of ufo gezien...gaaap dus.
ik geloof het allemaal best wel maar de reacties en oneliners die daarop volgen interesseren me gewoon niet..
quote:
Sommige users zijn heel jong maar dat sluit het kritisch nadenken en interesse nog niet uit.
een jong iemand die kritisch nadenkt pik ik er zo uit...is altijd goed..
quote:
En sommigen zijn zich nog helemaal aan het vormen.

ze vormen maar een eind weg..ik hoef dat niet te weten...
quote:
Leeftijd is geen criterium imo.
dat klopt...ervaring rules...komt met de jaren..
pi_30898437
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 20:33 schreef Morwen het volgende:
En wederom doe ik het ook min of meer zoals jij, met dan die extra uitdaging om eens in gesprek te gaan met iemand die volledig anders is dan mij
nou ik heb daar geen behoefte aan morwen, misschien dat vrouwen daar meer geinteresseerd in zijn..
quote:
Wat zou jou ertoe kunnen zetten om toch je ervaringen te delen?
ik zie het nut er niet van in, sorry.
misschien ooit nog eens, ik vertel het wel soms aan mensen om mij heen, is makkelijker voor me want dan zie ik in en aan hun ogen wat er in ze omgaat op dat moment..
quote:
Ik kan me namelijk nog 1 en ander van jou herinneren en zou meer van jou willen weten/leren
wat wil je van me weten morwen?
ik moet eten als ik opsta anders word ik misselijk..
ik weet nooit wat ik gedroomd heb dus ik ga ervan uit dat ik nooit droom, maar aangezien iedereen droomt dus ik ook zal het wel zijn dat ik het mij niet kan herinneren.
zoiets?
wat wil je nog meer weten morwen?
quote:
Bedoel je strakker modereren? Ik weet niet of dat zou gaan werken, ik denk van niet want iemand als Iteejer met al veel modervaring heeft volgens mij ooit eens aangeven dat dat niet werkt (kan het me niet helemaal meer herinneren)
natuurlijk, dat geloof ik ook wel dat het zo niet werkt..ik baal gewoon van veel reacties hier..nou ja niks aan te doen, behalve mezelf inhouden.
quote:
Daar weet ik veel te weinig van af, maar het komt dan weer neer op strakker modereren?
ik weet daar ook te weinig van af, alleen dat soort type users moet je niet bannen is mijn mening, tenzij ze het er na gemaakt heeft maar dat vind ik wel meevallen...emotie of temperamentvol reageren vind ik altijd prachtig om te zien of om te lezen...het is echt en puur...i love it..

[ Bericht 1% gewijzigd door JoZzephus op 25-09-2005 01:50:40 ]
pi_30898703
Normaal tref je op forums over paranormale dingen vaak mensen (vaak tieners) aan die zeggen dat ze paranormaal begaafd zijn "en daarover willen praten". Ik ben hier nog niet zolang en tot nu toe heb ik weinig van die mensen aangetroffen.

Maar ik zou wel wat meer pittige discussies willen zien. Rokwanda lijkt me wel iemand die graag over de dingen nadenkt en niet zomaar klakkeloos alles aanneemt. Ook mensen die zo nuchter zijn als een volkorenbrood kunnen hier dan deelnemen (en bijvoorbeeld een antwoord geven die wetenschappelijk te verklaren is). En het gaat vaak over UFO's (kom ik zo op terug) en paranormale gaven, maar ook wil ik weleens discussieren over dingen die we allemaal een keer (gaan) meemaken, bijvoorbeeld dat je iets droomt wat later uitkomt.

Over UFO's nu. Wat zouden het precies zijn. Zijn dat per definitie ruimteschepen en zien aliens eruit als grijze mannetjes met zwarte ogen. Of zou het helemaal anders kunnen zijn?

En het belangrijkste. Hou jezelf en anderen niet voor de gek. Ik zeg niet dat jullie dat doen maar omdat mensen soms zo'n grote fantasie kunnen hebben durf ik niet zomaar van alles aan te nemen.
pi_30898955
@JoZzephus:

Duidelijk, ik vind het jammer, maar ik snap je wel enigzins

Enne, ik wil alles van je weten, echt alles Grapje natuurlijk, ik denk dat je wel weet wat ik bedoel. Ik vind op Truth juist de persoonlijke ervaringen zo mooi en waardevol. Maar doordat ze zo persoonlijk zijn, zijn ze extra kwetsbaar........moeilijk.

In ieder geval bedankt voor je reactie en het meedenken
Only Human
pi_30899175
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:23 schreef Netflier het volgende:
Normaal tref je op forums over paranormale dingen vaak mensen (vaak tieners) aan die zeggen dat ze paranormaal begaafd zijn "en daarover willen praten". Ik ben hier nog niet zolang en tot nu toe heb ik weinig van die mensen aangetroffen.

Maar ik zou wel wat meer pittige discussies willen zien. Rokwanda lijkt me wel iemand die graag over de dingen nadenkt en niet zomaar klakkeloos alles aanneemt. Ook mensen die zo nuchter zijn als een volkorenbrood kunnen hier dan deelnemen (en bijvoorbeeld een antwoord geven die wetenschappelijk te verklaren is). En het gaat vaak over UFO's (kom ik zo op terug) en paranormale gaven, maar ook wil ik weleens discussieren over dingen die we allemaal een keer (gaan) meemaken, bijvoorbeeld dat je iets droomt wat later uitkomt.

Over UFO's nu. Wat zouden het precies zijn. Zijn dat per definitie ruimteschepen en zien aliens eruit als grijze mannetjes met zwarte ogen. Of zou het helemaal anders kunnen zijn?

En het belangrijkste. Hou jezelf en anderen niet voor de gek. Ik zeg niet dat jullie dat doen maar omdat mensen soms zo'n grote fantasie kunnen hebben durf ik niet zomaar van alles aan te nemen.
Wat houdt je tegen om een dergelijk topic te openen?
Only Human
pi_30900136
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 21:23 schreef Netflier het volgende:
Ook mensen die zo nuchter zijn als een volkorenbrood kunnen hier dan deelnemen (en bijvoorbeeld een antwoord geven die wetenschappelijk te verklaren is).
Dat kan nu toch ook?
pi_30900571
Nickthedick,
dit topic was om je mening te geven.
om te vertellen waarom je hier wel of niet post, wat je drempel is, waarvan je denkt dat een drempel zou kunnen zijn etc...
Jij hebt je mening gegeven.
Dank je wel daarvoor.
Verdere offtopic reacties mag je inslikken.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 24 september 2005 @ 23:05:02 #42
106776 Nickthedick
pi_30902211
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:13 schreef Mirage het volgende:
Nickthedick,
dit topic was om je mening te geven.
om te vertellen waarom je hier wel of niet post, wat je drempel is, waarvan je denkt dat een drempel zou kunnen zijn etc...
Jij hebt je mening gegeven.
Dank je wel daarvoor.
Verdere offtopic reacties mag je inslikken.
Dit bedoel ik...

Ik geef m'n mening, mensen betrekken mij in een verdere discussie; geen humor, geen tolerantie.

TRU neemt zichzelf veel te serieus.

En Mirage... lees even het hele topic door ok?
  zondag 25 september 2005 @ 00:12:18 #43
58043 cyber_rebel
Einddoel van de evolutie
pi_30904008
Ik kom ook maar even mijn bescheiden mening geven al kom ik eigenlijk steeds minder en tegenwoordig bijna nooit meer in truth. Op zich heb ik weinig op met de meeste topics in truth. Waarschijnlijk ben ik simpelweg wat te nuchter voor dit subforum. Als ik al even de namen van de topics langsga die er nu zijn dan kan ik een glimlach niet onderdrukken.
Maar goed soms staat er iets interessants of leuks tussen, zoals bijvoorbeeld een topic over buitenaardse wezens die ons in 2006 zouden bezoeken. En ook al geloof ik er dan vaak niet in is het toch prikkelend om zoiets te lezen.

Posten doe ik sowieso niet snel (op heel fok niet), omdat de meeste discussies vaak om hetzelfde draaien die voor de duizendste keer met van beide kanten dezelfde argumenten worden gevoerd. Als ik iets zou posten zou het waarschijnlijk een kritische noot (ja ik ben een onverbeterlijke scepticus ) zijn.
Verder vind ik dat sommige users wat kritischer naar hun eigen ideeen zouden mogen kijken. Uiteraard is het geheel aan hun of ze wel of niet de mogelijkheid overwegen dat ze ernaast kunnen zitten. Maar zoals weleens verlangd wordt dat men openstaat voor spirituele ideeen mag je ook verwachten dat men openstaat voor het onjuist zijn van deze ideeen.
Ook vind ik het, als scepticus, jammer dat sceptici, wetenschappers soms in een negatieve hoek worden geplaatst. Dit is waarschijnlijk te danken aan de soms stompzinnige opmerkingen van een aantal users hier, maar er zijn ook genoeg sceptici die wel op een normale onderbouwde en rustige manier kritiek kunnen geven ipv een paar simpele oneliners. En die hebben het recht op een andere mening en het recht deze naar voren te brengen.

Kortom ik vind dat als iemand bv beweert god te zijn dat er best mag geadviseerd worden om psychiatrische hulp te zoeken zonder hierop direct afgezeikt te worden voor dat soort advies. Maar ik denk dat dat ook wel zou kunnen hier.
pi_30905319
Ik kom hier af en toe wel eens gluren misschien herkennen jullie me nu een beetje. Zo nu en dan reageer ik ergens op, maar erg inhoudelijk is het niet, omdat ik er gewoonweg niet zoveel verstand van heb als jullie maar desalniettemin vind ik het reuze interessant om te lezen en steek ik er wel wat van op. Dus ga gewoon lekker door Dit subforum gaat z'n gangetje en zolang ze hem niet sluiten is er niets aan de hand. Overigens is daar niet echt een reden voor, omdat er genoeg gepost wordt.
pi_30906495
Ik heb twee punten: onverdraagzaamheid, en kliekvorming.

• Onverdraagzaamheid: als mensen denken en zeggen god te zijn, ja dan is er wel iets fout, en dan zullen we als crew ook wel reageren.
    Dat er dan reacties komen als 'zoek psychiatrische hulp' is begrijpelijk. Zou zelfs menslievend en bezorgdheid kunnen zijn, ware het niet dat uit de context van dergelijke mededelingen eerder een spottende dan een curatieve intentie af te leiden is.
    En dát is niet acceptabel.

De onverdraagzaamheid tegen alles wat anders is, en de impliciet getrokken conclusie dat je alles wat anders is DUS ook belachelijk mag maken, kunt kleineren en uitschelden, is wat mij bovenmatig stoort.
    Je gaat toch ook geen mensen in rolstoelen uitschelden? Alhoewel dat in onze maatschappij ook steeds dichterbij komt: alleen de gezonden, de sterken, de rationelen tellen mee.
    De mens zien als nummer, als onderdeel van een economische machine - geen gezeur over zaken die irrationeel en oneconomisch zijn. Die mentaliteit willen we hier buiten de deur houden.
    Niet omdat we onze eigen ideologie willen opdringen, of andere ideologien niet zouden verdragen.
    Maar omdat het onderwerp van de truth júist als eerste afvalt wanneer acceptatie van het afwijkende moeilijk wordt, en het rationele bij voorbaat als enige juiste wordt gezien.

• Kliekvorming. Valt eigenlijk wel mee. Dat woord klopt ook eigenlijk niet hier, maar kweet ff niets beters. De OP van slowchat suggereert dat er bepaalde gebruikers zijn die daar thuis horen, kan een kliek suggereren. Daarom wordt er bij alle slowchattopics op fok op aangedrongen om geen namen te noemen of usericons neer te zetten. Ik zou die OP bij slowchat, hoe leuk die er ook uit ziet, dan ook graag zonder usernamen of -icons willen zien. Het wekt écht de indruk dat het een soort besloten clubjes is namelijk.
    Ook moeten we voorkomen dat soms in de gewone topics ook een soort slowchat ontstaat tussen mensen die, geheel offtopic, een stukje slowchat neer gaan zetten, en aldus de indruk geven dat ook dat topic een soort ontmoetingsplek voor bekenden is.
    Het gaat in truth om mysterieuze en onverklaarbare zaken, het gaat er niet om jezelf als persoon te profileren. Onze 'opponenten' nemen ons absoluut niet serieus, laten we dan tenminste zelf onze topics wél serieus nemen.

Verder ben ik zeer tevreden. Er gaat veel meer wel goed, dan dat er niet goed gaat; het aantal positieve reacties overtreft het aantal negatieve: zie het bovenstaande dan ook niet als een aanval, maar als opbouwende kritiek
  • pi_30906937
    quote:
    Op zaterdag 24 september 2005 21:30 schreef Morwen het volgende:
    @JoZzephus:
    Enne, ik wil alles van je weten, echt alles Grapje natuurlijk, ik denk dat je wel weet wat ik
    grapje? hmm jammer,
    jij mag alles weten hoor.
    quote:
    Op zaterdag 24 september 2005 20:05 schreef nokwanda het volgende:

Wat jammer.... dan sluit je zoveel uit. Ook nieuwe users. Sommige users zijn heel jong maar dat sluit het kritisch nadenken en interesse nog niet uit. En sommigen zijn zich nog helemaal aan het vormen. Leeftijd is geen criterium imo
    daarop schreef ik..
    quote:
    ze vormen maar een eind weg..ik hoef dat niet te weten
    ik begrijp jou ook wel nokwanda, en zo bedoel ik het niet letterlijk, is meer algemeen bedoeld...
    toen je dat schreef bedoelde je natuurlijk die andere user. EW he? en zoniet dan is het gewoon toeval?

even wat meer nuanceren hoor liefjes...
    quote:
    er zitten hier veel jongeren zo te lezen...daar heb ik niks mee...
    ik heb wél wat met jongeren alleen ik heb niks of weinig met algemene reacties hier (van dat soort jongeren) op een onderwerp welke ik belangrijk of interessant vind.
    bewijsjesbewijsjes
    quote:
    voor de rest bestaat het fokforum voor een groot gedeelte uit "werkelozen-universiteitsukkels, en ander soort gehersenspoeld schooltuig welke weinig zelfstandig kunnen denken.
    dat is mijn ervaring tenminste.
    dit kan ik ook beter en positiever nuanceren maar daar heb ik nu even geen zin in (en morgen ook niet) omdat ik zometeen ga slapen, wat dacht je anders?
    quote:
    er zijn een handjevol users die ik serieus neem en waarvan ik kan leren of wil weten..
    er zijn er veel meer maar met dit soort talk komt de tekst sterker over..
    quote:
    ik kom hier nu ongeveer een jaar en weet zo'n beetje welke users ik wil lezen en welke ik zeker niet wil lezen..
    ik bedoel meer de topics die ik niet lees (zoals bv die 'Jan Sloot topic' zout op met die kerel denk ik dan, zijn jullie nu nog niet klaar met je bytjes en bewijsjesrtalk opzouten naar dig. of wfl, wat moeten we ermee, allemaal achterafgelul..
    voor de rest valt het wel mee hiero, (en daaro) het is best wel leuk zo met z'n allen elkaar op de hoogte houden van eh..'whatever'..
    pi_30906943
    Ook wil ik nog even zeggen dat Mirage als mod een uitstekende keus is gebleken. Ze is hier in truth aktief, maar ook in de crewfora. Waar ze bepaald geen makkelijke dame blijkt te zijn. Maar daar had ik ook niet op gerekend Veel dingen lijken vanzelf te gaan, zoals bv die wiki. Dat het zo goed is verlopen is echter absoluut níet vanzelf gegaan; mede door haar felle optreden achter de schermen is er een goede samenwerking tussen met name Slarioux en ons eigen wiki-team tot stand gekomen. Ruzie zoeken en de verschillen tussen mensen vinden is zo moeilijk niet; het beste uit mensen halen is een stuk lastiger.
    En zij is daar goed in. Wou ik nog even gezegd hebben
      zondag 25 september 2005 @ 02:29:44 #48
    106776 Nickthedick
    pi_30907034
    Bullshit, ze herkent niet eens het natuurlijk verloop van een discussie. Dit is geen TRU-topic, dit is een topic over wat buitenstanders en insiders van TRU vinden.

Ze hoeft er geen bitch over te zijn die mijn eerste post nog maar eens bevestigt.
    pi_30907141
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 02:29 schreef Nickthedick het volgende:
    Bullshit, ze herkent niet eens het natuurlijk verloop van een discussie. Dit is geen TRU-topic, dit is een topic over wat buitenstanders en insiders van TRU vinden.

Ze hoeft er geen bitch over te zijn die mijn eerste post nog maar eens bevestigd.
    Ze heeft behoorlijk genoeg van mensen die onverdraagzaam reageren, en niet open staan voor écht andere zienswijzen en mogelijkheden.
    Dit forum is een discussie-forum, discussieren over wel of niet kan dus altijd. Maar er zijn velen die zonder argumenten een beetje lacherig komen doen: kennelijk vinden zij het feit dat zíj dat vinden dermate indrukwekkend en overtuigend, dat dat geen nader bewijs behoeft.
      zondag 25 september 2005 @ 02:36:06 #50
    106776 Nickthedick
    pi_30907179
    quote:
    Op zondag 25 september 2005 02:34 schreef iteejer het volgende:

[..]

Ze heeft behoorlijk genoeg van mensen die onverdraagzaam reageren, en niet open staan voor écht andere zienswijzen en mogelijkheden.
    Dit forum is een discussie-forum, discussieren over wel of niet kan dus altijd. Maar er zijn velen die zonder argumenten een beetje lacherig komen doen: kennelijk vinden zij het feit dat zíj dat vinden dermate indrukwekkend en overtuigend, dat dat geen nader bewijs behoeft.
    En doe ik dat dan? Ik dacht dat dit een openbaar topic was?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')