Dat doe ik ook, ik reageer op wie ik wil reageren. Soms vind ik het leuk om uit te vinden waarom iemand reageert zoals ie reageert. En heel soms pakt dat toch anders uit dan ik gedacht had, vandaar mijn vraag aan NickdeDick (grappige naam welquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:56 schreef JoZzephus het volgende:
wanneer ik op fok ben kom ik alleen hier in truth...
er zitten hier veel jongeren zo te lezen...daar heb ik niks mee...
bijdehandjes die hier soms komen zoals "nickhetlulletje" types als hierboven komen m'n strot uit., daarom reageer ik niet (meer) op die kneuzen...het is allemaal al zielig genoeg voor die stakkers..zelf denken dat soort types misschien dat ze populair zijn..haha, ik lach me rot..![]()
voor de rest bestaat het fokforum voor een groot gedeelte uit "werkelozen-universiteitsukkels, en ander soort gehersenspoeld schooltuig welke weinig zelfstandig kunnen denken.
dat is mijn ervaring tenminste.
En wederom doe ik het ook min of meer zoals jij, met dan die extra uitdaging om eens in gesprek te gaan met iemand die volledig anders is dan mijquote:toch kijk ik wanneer ik de tijd heb even snel hier op truth voor onderwepen of antwoorden die ik wil weten..de rest lees ik ergens anders op fora.
er zijn een handjevol users die ik serieus neem en waarvan ik kan leren of wil weten..
ik kom hier nu ongeveer een jaar en weet zo'n beetje welke users ik wil lezen en welke ik zeker niet wil lezen..
zo wordt het makkelijker voor me want als ik alles moet lezen ben ik te veel tijd kwijt...ik werk, zit op een "hell of een cursus' met veel homework en heb nog zat andere dingen te doen.
Heh, wat jammer nouquote:ik zal hier nooit een topic gaan openen, ik kijk wel uit.
ik heb veel ervaring, mensenkennis en gaves, maar denk maar niet dat ik ze ga delen hier...
de reden waarom staat hierboven al uitgelegd....waarom zou ik?
Bedoel je strakker modereren? Ik weet niet of dat zou gaan werken, ik denk van niet want iemand als Iteejer met al veel modervaring heeft volgens mij ooit eens aangeven dat dat niet werkt (kan het me niet helemaal meer herinneren)quote:wanneer ik mod was kon je lachen hier, echt dat meen ik..
ik had er al heel wat uitgeschopt, wanneer degene het er niet mee eens is blaat je het maar in Feedback..
Daar weet ik veel te weinig van af, maar het komt dan weer neer op strakker modereren?quote:ik had fonkmeistah nooit een ban gegeven..
vecht het maar uit met z'n tweeen had ik gezegd...(van mijn part per e-mail) iemand monddood maken vind ik LAF, of allebei een ban of allebei NIET.
quote:de groeten
ps ik ben niet negatief, ik spreek de waarheid en ben altijd eerlijk.
Heb ik dat hier ooit gedaan? Kan ik me niet herinneren.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alleen komt Nick doorgaans nooit in Truth, behalve om iets of iemand af te zeiken. Dus krijgt ie nu een antwoord.
geloof het wel toen ik nog lurktequote:Op zaterdag 24 september 2005 20:42 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Heb ik dat hier ooit gedaan? Kan ik me niet herinneren.![]()
Dan ben je vast in de war met een ander sub-forum.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:43 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
geloof het wel toen ik nog lurkte
[offtopic] wie is die dude op je avatar?[/offtopic]
volgens mij las ik toen alleen nog maar TRUquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:46 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dan ben je vast in de war met een ander sub-forum.
Alex uit A clockwork orange.
Of was het gewoon het vooringenomen zijn tegen vaste truth-users in andere subfora of het per definitie aar truth verwijzen van afwijkende visies? Ik ben te lui om het op te zoeken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:46 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dan ben je vast in de war met een ander sub-forum.
Alex uit A clockwork orange.
Ach, TRU mensen zijn ook zo gevoelig. Was het dus hier waar ze altijd kwamen uithuilen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Of was het gewoon het vooringenomen zijn tegen vaste truth-users in andere subfora of het per definitie aar truth verwijzen van afwijkende visies? Ik ben te lui om het op te zoeken.
Daar weet ik niks van.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
volgens mij las ik toen alleen nog maar TRU
Zal je radar wel zijn danquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:54 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ach, TRU mensen zijn ook zo gevoelig. Was het dus hier waar ze altijd kwamen uithuilen?Ik weet niet eens wie er regelmatig op TRU komt, dus het was niet bewust (als het al zo is).
jammer voor wie dan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:05 schreef nokwanda het volgende:
Wat jammer....
ja en hebben over het algemeen een geest of ufo gezien...gaaap dus.quote:dan sluit je zoveel uit. Ook nieuwe users.
een jong iemand die kritisch nadenkt pik ik er zo uit...is altijd goed..quote:Sommige users zijn heel jong maar dat sluit het kritisch nadenken en interesse nog niet uit.
quote:En sommigen zijn zich nog helemaal aan het vormen.
dat klopt...ervaring rules...komt met de jaren..quote:Leeftijd is geen criterium imo.
nou ik heb daar geen behoefte aan morwen, misschien dat vrouwen daar meer geinteresseerd in zijn..quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:33 schreef Morwen het volgende:
En wederom doe ik het ook min of meer zoals jij, met dan die extra uitdaging om eens in gesprek te gaan met iemand die volledig anders is dan mij![]()
ik zie het nut er niet van in, sorry.quote:Wat zou jou ertoe kunnen zetten om toch je ervaringen te delen?
wat wil je van me weten morwen?quote:Ik kan me namelijk nog 1 en ander van jou herinneren en zou meer van jou willen weten/leren
natuurlijk, dat geloof ik ook wel dat het zo niet werkt..ik baal gewoon van veel reacties hier..nou ja niks aan te doen, behalve mezelf inhouden.quote:Bedoel je strakker modereren? Ik weet niet of dat zou gaan werken, ik denk van niet want iemand als Iteejer met al veel modervaring heeft volgens mij ooit eens aangeven dat dat niet werkt (kan het me niet helemaal meer herinneren)
ik weet daar ook te weinig van af, alleen dat soort type users moet je niet bannen is mijn mening, tenzij ze het er na gemaakt heeft maar dat vind ik wel meevallen...emotie of temperamentvol reageren vind ik altijd prachtig om te zien of om te lezen...het is echt en puur...i love it..quote:Daar weet ik veel te weinig van af, maar het komt dan weer neer op strakker modereren?
Wat houdt je tegen om een dergelijk topic te openen?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:23 schreef Netflier het volgende:
Normaal tref je op forums over paranormale dingen vaak mensen (vaak tieners) aan die zeggen dat ze paranormaal begaafd zijn "en daarover willen praten". Ik ben hier nog niet zolang en tot nu toe heb ik weinig van die mensen aangetroffen.
Maar ik zou wel wat meer pittige discussies willen zien. Rokwanda lijkt me wel iemand die graag over de dingen nadenkt en niet zomaar klakkeloos alles aanneemt. Ook mensen die zo nuchter zijn als een volkorenbrood kunnen hier dan deelnemen (en bijvoorbeeld een antwoord geven die wetenschappelijk te verklaren is). En het gaat vaak over UFO's (kom ik zo op terug) en paranormale gaven, maar ook wil ik weleens discussieren over dingen die we allemaal een keer (gaan) meemaken, bijvoorbeeld dat je iets droomt wat later uitkomt.
Over UFO's nu. Wat zouden het precies zijn. Zijn dat per definitie ruimteschepen en zien aliens eruit als grijze mannetjes met zwarte ogen. Of zou het helemaal anders kunnen zijn?
En het belangrijkste. Hou jezelf en anderen niet voor de gek. Ik zeg niet dat jullie dat doen maar omdat mensen soms zo'n grote fantasie kunnen hebben durf ik niet zomaar van alles aan te nemen.
Dat kan nu toch ook?quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:23 schreef Netflier het volgende:
Ook mensen die zo nuchter zijn als een volkorenbrood kunnen hier dan deelnemen (en bijvoorbeeld een antwoord geven die wetenschappelijk te verklaren is).
Dit bedoel ik...quote:Op zaterdag 24 september 2005 22:13 schreef Mirage het volgende:
Nickthedick,
dit topic was om je mening te geven.
om te vertellen waarom je hier wel of niet post, wat je drempel is, waarvan je denkt dat een drempel zou kunnen zijn etc...
Jij hebt je mening gegeven.
Dank je wel daarvoor.
Verdere offtopic reacties mag je inslikken.
grapje? hmm jammer,quote:Op zaterdag 24 september 2005 21:30 schreef Morwen het volgende:
@JoZzephus:
Enne, ik wil alles van je weten, echt allesGrapje natuurlijk, ik denk dat je wel weet wat ik
daarop schreef ik..quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:05 schreef nokwanda het volgende:
Wat jammer.... dan sluit je zoveel uit. Ook nieuwe users. Sommige users zijn heel jong maar dat sluit het kritisch nadenken en interesse nog niet uit. En sommigen zijn zich nog helemaal aan het vormen. Leeftijd is geen criterium imo
ik begrijp jou ook wel nokwanda, en zo bedoel ik het niet letterlijk, is meer algemeen bedoeld...quote:ze vormen maar een eind weg..ik hoef dat niet te weten
ik heb wél wat met jongeren alleen ik heb niks of weinig met algemene reacties hier (van dat soort jongeren) op een onderwerp welke ik belangrijk of interessant vind.quote:er zitten hier veel jongeren zo te lezen...daar heb ik niks mee...
dit kan ik ook beter en positiever nuanceren maar daar heb ik nu even geen zin in (en morgen ook niet) omdat ik zometeen ga slapen, wat dacht je anders?quote:voor de rest bestaat het fokforum voor een groot gedeelte uit "werkelozen-universiteitsukkels, en ander soort gehersenspoeld schooltuig welke weinig zelfstandig kunnen denken.
dat is mijn ervaring tenminste.
er zijn er veel meer maar met dit soort talk komt de tekst sterker over..quote:er zijn een handjevol users die ik serieus neem en waarvan ik kan leren of wil weten..
ik bedoel meer de topics die ik niet lees (zoals bv die 'Jan Sloot topic' zout op met die kerel denk ik dan, zijn jullie nu nog niet klaar met je bytjes en bewijsjesrtalk opzouten naar dig. of wfl, wat moeten we ermee, allemaal achterafgelul..quote:ik kom hier nu ongeveer een jaar en weet zo'n beetje welke users ik wil lezen en welke ik zeker niet wil lezen..
Ze heeft behoorlijk genoeg van mensen die onverdraagzaam reageren, en niet open staan voor écht andere zienswijzen en mogelijkheden.quote:Op zondag 25 september 2005 02:29 schreef Nickthedick het volgende:
Bullshit, ze herkent niet eens het natuurlijk verloop van een discussie. Dit is geen TRU-topic, dit is een topic over wat buitenstanders en insiders van TRU vinden.
Ze hoeft er geen bitch over te zijn die mijn eerste post nog maar eens bevestigd.
En doe ik dat dan? Ik dacht dat dit een openbaar topic was?quote:Op zondag 25 september 2005 02:34 schreef iteejer het volgende:
[..]
Ze heeft behoorlijk genoeg van mensen die onverdraagzaam reageren, en niet open staan voor écht andere zienswijzen en mogelijkheden.
Dit forum is een discussie-forum, discussieren over wel of niet kan dus altijd. Maar er zijn velen die zonder argumenten een beetje lacherig komen doen: kennelijk vinden zij het feit dat zíj dat vinden dermate indrukwekkend en overtuigend, dat dat geen nader bewijs behoeft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |