Hierop reageerde coz met het volgende:quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het gaat mij erom dat de icoontjes afschrikken en natuurlijk kan je er nog RUTH achter zetten, maar om te beginnen schrikt het af, denk ik![]()
Kijk, Truth heeft om te beginnen al een hoge drempel (niet voor jou of anderen maar sommigen) en als je dan een overduidelijke "kliekjes" OP maakt dan nodigt het niet uit om mee te doen. Ik vind hem prachtig hoor, daar niet van, maar als ik hier nieuw zou zijn dan zou ik er geen zin in hebben zeg maar![]()
Mijn reactie daarop was:quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:37 schreef coz het volgende:
[..]
True , het kan overkomen als niet uitnodigend , maar om te beginnen zou ik bij een subforum al niet als eerste kijken in het SC topic .. de SC's zijn in elk subforum gewoon puur SC ... mss is een "welkom" topic daar wel beter voor , waarin we eea uitleggen , wegwijs maken enz ...en als die er komt zou ik zeggen dat die een sticky verdient en deze vanzelf wel boven blijft drijven
Nokwanda's reactie hierop was:quote:Op vrijdag 23 september 2005 02:48 schreef Morwen het volgende:
[..]
*knijp
Daar zat ik dus ook aan te denken, maar dan in combi met Tarot, reiki op afstand, I-Tjing, van alles en nog wat wat mij betreftMaar dan in combinatie met de SC, dus een sticky met alles in 1 en dat het dan de titel "Welkom in Truth" of iets dergelijks krijgt.
De echte SC zou dan even op slot moeten (tijdelijk) om te kijken of dit werktIk weet het niet hoor, maar dat zou misschien meer users hierheen kunnen trekken?
Mijn reactie:quote:Op vrijdag 23 september 2005 07:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is het de bedoeling dat er meer users getrokken moeten worden dan? Ik had niet de indruk dat het om marketing ging. Meer over de verhouding kwaliteit/kwantiteit. Je kunt wel duizenden users trekken. Maar als die alleen maar gaan baggeren lijkt me dat nou net niet de bedoeling.
En een nieuwe user gaat, zoals eerder gezegd imo toch eerst voor de topics. Daar kom je dan weer users tegen waarvan er een aantal ook regelmatig in een SC komen.
De bedoeling van dit topic is niet -perse- dat jullie alleen je mening over dit onderwerp geven, maar het Forum, de sfeer, de onderwerpen etc etc. Als je alles prima vind zoals het is, mag je dat hier ook zeggenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Misschien niet perse hele bergen nieuwe users (*krijgt er een beeld bij van hordes mensen die truth overspoelen), maar misschien wel een aantal die nu die drempel te hoog vinden?
Het is overigens maar een ideetje hoor, gewoon 1 van mijn vele hersenspinsels![]()
dan heb je blijkbaar de laatste maanden niet meegemaakt.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
. je kan hier serieus je verhaal of je mening vertellen zonder dat je gelijk voor idioot word uitgemaakt.
Hoe zou jij het anders doen? Dit is niet perse een "Truth is ok holadiejee"- topic, maar een topic om te brainstormen over hoe het anders/beter kan mocht dat nodig zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
dan heb je blijkbaar de laatste maanden niet meegemaakt.
kijk ik vind het hardstikke leuk hoor zon positief wat vind je van truth topic maar wat hebben we er aan , het probleem licht namelijk hoe men truth gebruikt niet hoe men truth vind.
lees de topic titel eens... er word gevraagt wat we er van vinden... dus daarom zeg ik datquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
kijk ik vind het hardstikke leuk hoor zon positief wat vind je van truth topic maar wat hebben we er aan , het probleem licht namelijk hoe men truth gebruikt niet hoe men truth vind.
Oh, wat diepzinnig, Nickquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:17 schreef Nickthedick het volgende:
Ik kom hier nooit omdat hier veel te gevoelige types rondlopen die logica al gebash vinden; er wordt hier van iedereen verwacht dat ze maar wat ja-knikken en af en toe 'oh wat diepzinnig' of 'oh, wat mooi' posten.
Niet mijn kopje thee.
Geloof me, je wil me hier niet hebben.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Oh, wat diepzinnig, Nick![]()
Maar goed, mensen kan je niet veranderen natuurlijk. Hoe zou jij het dan anders doen? Wat zou er moeten veranderen om jou hierheen te halen?
Of heb je gewoon zowiezo niks met dit subforum, kan ook nog natuurlijk![]()
Zullen we het er dan maar op houden dat je niks met dit forum of de onderwerpen hebtquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:01 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Geloof me, je wil me hier niet hebben.![]()
Laat het gewoon zoals het is. Zij vallen mij niet lastig en ik probeer hun niet tot op het bot af te zeiken. Lijkt me een prima deal.
Bovendien moeten blowers, mensen met psychische afwijkingen en mensen die anti-depressiva slikken toch ook ergens hun ei kwijt kunnen?![]()
Lijkt me niks. Dat is hetzelfde als SM met een safety word.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:09 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zullen we het er dan maar op houden dat je niks met dit forum of de onderwerpen hebt![]()
Misschien een idee om een bash-forum op te richten en dat we daar iedereen verbaal af kunnen slachten als we daar de behoefte toe voelen![]()
Ben het voor de verandering een keer met je eensquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:01 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Geloof me, je wil me hier niet hebben.![]()
Laat het gewoon zoals het is. Zij vallen mij niet lastig en ik probeer hun niet tot op het bot af te zeiken. Lijkt me een prima deal.
Bovendien moeten blowers, mensen met psychische afwijkingen en mensen die anti-depressiva slikken toch ook ergens hun ei kwijt kunnen?![]()
Zeker, als het mijn intentie was geweest om in TRU te gaan posten had ik als nick waarschijnlijk: NicktheSensitiveHumorlessSpinelessWussie gehad.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:31 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ben het voor de verandering een keer met je eens![]()
Je bewijst maar weer eens hoe zeer je je nick eer aan doet.
Ach welnee, zo is het al 5 jaar, sinds het ontstaan van TRU, niks veranderd, sommige periodes is het erger dan de ander.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mwoah... tis natuurlijk maar net wat je onder humor en spine enzo verstaat.quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:36 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Zeker, als het mijn intentie was geweest om in TRU te gaan posten had ik als nick waarschijnlijk: NicktheSensitiveHumorlessSpinelessWussie gehad.![]()
Ik weet meestal wel aan de TT af te lezen hoe het in TRU vergaat.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mwoah... tis natuurlijk maar net wat je onder humor en spine enzo verstaat.![]()
Aangezien je niet ziet dat het een het ander niet uitsluit snap ik best dat je de typische Truth humor niet snapt hoor. Kun je niks aan doen.
Maar blijkbaar lurk je hier best graag aangezien je wel op de hoogte lijkt te zijn van wat hier gepost wordt
Wat jammer.... dan sluit je zoveel uit. Ook nieuwe users. Sommige users zijn heel jong maar dat sluit het kritisch nadenken en interesse nog niet uit. En sommigen zijn zich nog helemaal aan het vormen. Leeftijd is geen criterium imo.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:56 schreef JoZzephus het volgende:
wanneer ik op fok ben kom ik alleen hier in truth...
er zitten hier veel jongeren zo te lezen...daar heb ik niks mee...
bijdehandjes die hier soms komen zoals "nickhetlulletje" types als hierboven komen m'n strot uit., daarom reageer ik niet (meer) op die kneuzen...het is allemaal al zielig genoeg voor die stakkers..zelf denken dat soort types misschien dat ze populair zijn..haha, ik lach me rot..![]()
voor de rest bestaat het fokforum voor een groot gedeelte uit "werkelozen-universiteitsukkels, en ander soort gehersenspoeld schooltuig welke weinig zelfstandig kunnen denken.
dat is mijn ervaring tenminste.
toch kijk ik wanneer ik de tijd heb even snel hier op truth voor onderwepen of antwoorden die ik wil weten..de rest lees ik ergens anders op fora.
er zijn een handjevol users die ik serieus neem en waarvan ik kan leren of wil weten..
ik kom hier nu ongeveer een jaar en weet zo'n beetje welke users ik wil lezen en welke ik zeker niet wil lezen..
zo wordt het makkelijker voor me want als ik alles moet lezen ben ik te veel tijd kwijt...ik werk, zit op een "hell of een cursus' met veel homework en heb nog zat andere dingen te doen.
quote:de groeten
ps ik ben niet negatief, ik spreek de waarheid en ben altijd eerlijk.![]()
Is dit je afscheidspost? Sterkte.quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:56 schreef JoZzephus het volgende:
wanneer ik op fok ben kom ik alleen hier in truth...
er zitten hier veel jongeren zo te lezen...daar heb ik niks mee...
bijdehandjes die hier soms komen zoals "nickhetlulletje" types als hierboven komen m'n strot uit., daarom reageer ik niet (meer) op die kneuzen...het is allemaal al zielig genoeg voor die stakkers..zelf denken dat soort types misschien dat ze populair zijn..haha, ik lach me rot..![]()
voor de rest bestaat het fokforum voor een groot gedeelte uit "werkelozen-universiteitsukkels, en ander soort gehersenspoeld schooltuig welke weinig zelfstandig kunnen denken.
dat is mijn ervaring tenminste.
toch kijk ik wanneer ik de tijd heb even snel hier op truth voor onderwepen of antwoorden die ik wil weten..de rest lees ik ergens anders op fora.
er zijn een handjevol users die ik serieus neem en waarvan ik kan leren of wil weten..
ik kom hier nu ongeveer een jaar en weet zo'n beetje welke users ik wil lezen en welke ik zeker niet wil lezen..
zo wordt het makkelijker voor me want als ik alles moet lezen ben ik te veel tijd kwijt...ik werk, zit op een "hell of een cursus' met veel homework en heb nog zat andere dingen te doen.
ik zal hier nooit een topic gaan openen, ik kijk wel uit.
ik heb veel ervaring, mensenkennis en gaves, maar denk maar niet dat ik ze ga delen hier...
de reden waarom staat hierboven al uitgelegd....waarom zou ik?
wanneer ik mod was kon je lachen hier, echt dat meen ik..
ik had er al heel wat uitgeschopt, wanneer degene het er niet mee eens is blaat je het maar in Feedback..
ik had fonkmeistah nooit een ban gegeven..
vecht het maar uit met z'n tweeen had ik gezegd...(van mijn part per e-mail) iemand monddood maken vind ik LAF, of allebei een ban of allebei NIET.
de groeten
ps ik ben niet negatief, ik spreek de waarheid en ben altijd eerlijk.![]()
Kerel... ik kom hier nooit.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kijk nou zou Nickthegreec ook niet gelijk mijn beste TRU maatje zijn dat is nog geen reden voor JoZzephus om hem zo af te zeiken.... beeeeeetje jammer, natuurlijk mag nick zijn eigen mening hebben netzoals de rest ... zolang we die maar niet aan elkaar opdringen is dat prima
Alleen komt Nick doorgaans nooit in Truth, behalve om iets of iemand af te zeiken. Dus krijgt ie nu een antwoord.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
kijk nou zou Nickthegreec ook niet gelijk mijn beste TRU maatje zijn dat is nog geen reden voor JoZzephus om hem zo af te zeiken.... beeeeeetje jammer, natuurlijk mag nick zijn eigen mening hebben netzoals de rest ... zolang we die maar niet aan elkaar opdringen is dat prima
dat zeg ik prima!quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:24 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Kerel... ik kom hier nooit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |