Wat moet ik halen dan?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, je zou even boodschappen voor me kunnen doen ofzo.
Dankjewel!
Nou nee, ik zat eerder te denken aan een kersenvlaaiquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:58 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Wat moet ik halen dan?
Een pockettarzan en een bak ben&jerry's zodat jij je weer gek kan masturberen en uit kan dijen tot proporties unknown to man?
Ik ga wel een glas multivitaminen pakken en verder fokken, een veel puiker idee.
Goedquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:59 schreef Ayaxola het volgende:
tonks, hoe is het met je moeder?
Die multivitamine van de Aldi is echt verslavend.quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:58 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Wat moet ik halen dan?
Een pockettarzan en een bak ben&jerry's zodat jij je weer gek kan masturberen en uit kan dijen tot proporties unknown to man?
Ik ga wel een glas multivitaminen pakken en verder fokken, een veel puiker idee.
Hoi. Heb jij nog plannen voor vanavond?quote:
Je blijft op en top limburgs hé?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou nee, ik zat eerder te denken aan een kersenvlaai!
Niet echt eigenlijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:00 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ook prima, wel eens mee gebeld?
Dat valt meequote:Op zaterdag 24 september 2005 14:00 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]
Je blijft op en top limburgs hé?
Misschien je tante of zusje dan, er nam een vrouw op iigquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:02 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat gaat redelijk moeilijk, dunkt me.
Who gives een fuck infantiel nichtje!quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:03 schreef tonks het volgende:
IJsmeis is geen limburger! woont kei dichtbij brabant.
Lijkt me vrij onwaarschijnlijkquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:03 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Misschien je tante of zusje dan, er nam een vrouw op iig
Ik woon ook dichtbij Duitsland, dat maakt mij geen Duitserquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:03 schreef tonks het volgende:
Gelderlandquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik woon ook dichtbij Duitsland, dat maakt mij geen Duitser!
Overigens kom ik uit Gelderland.
Ik ookquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat ik vlak bij zee woon kom ik toch ook niet uit Engeland?quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:03 schreef tonks het volgende:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zal later eens kijken naar de link met profielen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:08 schreef Gizmore het volgende:
OP is trouwens aangepast in de wiki, heb cerror zn originele account er ook maar bij gemikt
is goed, ben nu echt wegquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:10 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik zal later eens kijken naar de link met profielen.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:08 schreef Gizmore het volgende:
OP is trouwens aangepast in de wiki, heb cerror zn originele account er ook maar bij gemikt
Oke, excuus geaccepteerd, maar ik vind het nog wel jammerquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, daar staat een huis waar mijn ouders in wonen. En ik ben er maar bij gaan wonen
.
Ik ben geboren in Haarlem (de rrrrr) en woon in Drenthe/Overijssel (boer)quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:11 schreef tonks het volgende:
Limburg. moet je eens in venlo komen. krijg je een accent van gemixt duits met limburgs
Het zal ws alleen de avatar zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:10 schreef Duncan-Death het volgende:
[..]cerror heeft een ban in PUB.
Dat is dan ook overgoten met Duitsers.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:11 schreef tonks het volgende:
Limburg. moet je eens in venlo komen. krijg je een accent van gemixt duits met limburgs
Daar word je in het duits aangesprokenquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is dan ook overgoten met Duitsers.
Maastricht, Geleen enzovoorts zijn wel leuk.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dat is dan ook overgoten met Duitsers.
Maastricht, Geleen enzovoorts zijn wel leuk.
Dat heeft nog zo'n nostalgisch treinstation en een busstation bestaande uit 2 8-persoons-busjes.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Achterhoek![]()
Aalten![]()
Het gezelligste dorp van Nederland![]()
nietquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:13 schreef tonks het volgende:
[..]
Daar word je in het duits aangesproken.
Ik ben daar wel eens duits aangesprokenquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:15 schreef Imberr het volgende:
[..]
nietik praat alleen limburgs als iemand limburgs tegen mij begint te lullen
![]()
als iemand nederlands tegen me praat, praat ik ook nl![]()
waren t oude mensen die je aanspraken? want die lullen meestal wel limburgs tegen iedereenquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:16 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik ben daar wel eens duits aangesproken. of zie ik eruit als een duitser
.
We hebben in ieder geval ietsquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:15 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat heeft nog zo'n nostalgisch treinstation en een busstation bestaande uit 2 8-persoons-busjes.![]()
Ik zei toch duits ofniet.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:18 schreef Imberr het volgende:
[..]
waren t oude mensen die je aanspraken? want die lullen meestal wel limburgs tegen iedereen![]()
Weet ik, dat is ook sarcasme.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:18 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
We hebben in ieder geval iets
En een busstation is er niet echt meer.![]()
Net als Engels en Frans, zit ook nauwelijks verschil tussen zeker?quote:
Als je in Venlo gaat winkelen is 80% duits van de mensen die daar zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:18 schreef Imberr het volgende:
[..]
waren t oude mensen die je aanspraken? want die lullen meestal wel limburgs tegen iedereen![]()
In Geleen zijn de treinen of precies op tijd of zelfs 2/3 min. te vroegquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Weet ik, dat is ook sarcasme.Busjes wachten op de trein volgens mij. Ook al is de trein 5 mnuten te laat.
![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je in Venlo gaat winkelen is 80% duits van de mensen die daar zijn.
Dus tonks zal wel gewoon door een duitser zijn aangesproken.
okeequote:Op zaterdag 24 september 2005 14:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je in Venlo gaat winkelen is 80% duits van de mensen die daar zijn.
Dus tonks zal wel gewoon door een duitser zijn aangesproken.
Laatst kwam ik met de trein het station van Winterswijk binnen en toen zag ik de bus naar Enschede net weg rijden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Weet ik, dat is ook sarcasme.Busjes wachten op de trein volgens mij. Ook al is de trein 5 mnuten te laat.
![]()
Haha dat is een stuk beter. Ik moet hier nog wel eens een sprintje trekken om op tijd een bus te halen. Laatst was er weer es iemand voor de trein gesprongen dacht men. Een half uur stil gestaan voor niks uiteindelijk. Wel weer 2,27 euro gekregen van de NS.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
In Geleen zijn de treinen of precies op tijd of zelfs 2/3 min. te vroeg![]()
![]()
Dat is dan zwaar balen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Laatst kwam ik met de trein het station van Winterswijk binnen en toen zag ik de bus naar Enschede net weg rijden.![]()
Niet doen, anders leer ik het ook nogquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:35 schreef Imberr het volgende:
minsje, ich gao efkes get te aete haole.. bis sjtrak![]()
k*t.. nou ben ik een in limburgse bui.. kan ik de rest van de dag in t limburgs gaan praten
quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey !
Mijn vaderquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:37 schreef Lizz-n het volgende:
[..]![]()
Wat moet jij met mijn idool als ondertitel![]()
hey timmiequote:Op zaterdag 24 september 2005 14:39 schreef tonks het volgende:
Hey saar
Dus ik ben jou idool.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:37 schreef Lizz-n het volgende:
[..]![]()
Wat moet jij met mijn idool als ondertitel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |