Net als Engels en Frans, zit ook nauwelijks verschil tussen zeker?quote:
Als je in Venlo gaat winkelen is 80% duits van de mensen die daar zijn.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:18 schreef Imberr het volgende:
[..]
waren t oude mensen die je aanspraken? want die lullen meestal wel limburgs tegen iedereen![]()
In Geleen zijn de treinen of precies op tijd of zelfs 2/3 min. te vroegquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Weet ik, dat is ook sarcasme.Busjes wachten op de trein volgens mij. Ook al is de trein 5 mnuten te laat.
![]()
Nee hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je in Venlo gaat winkelen is 80% duits van de mensen die daar zijn.
Dus tonks zal wel gewoon door een duitser zijn aangesproken.
okeequote:Op zaterdag 24 september 2005 14:22 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als je in Venlo gaat winkelen is 80% duits van de mensen die daar zijn.
Dus tonks zal wel gewoon door een duitser zijn aangesproken.
Laatst kwam ik met de trein het station van Winterswijk binnen en toen zag ik de bus naar Enschede net weg rijden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:21 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Weet ik, dat is ook sarcasme.Busjes wachten op de trein volgens mij. Ook al is de trein 5 mnuten te laat.
![]()
Haha dat is een stuk beter. Ik moet hier nog wel eens een sprintje trekken om op tijd een bus te halen. Laatst was er weer es iemand voor de trein gesprongen dacht men. Een half uur stil gestaan voor niks uiteindelijk. Wel weer 2,27 euro gekregen van de NS.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:22 schreef Imberr het volgende:
[..]
In Geleen zijn de treinen of precies op tijd of zelfs 2/3 min. te vroeg![]()
![]()
Dat is dan zwaar balen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:26 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Laatst kwam ik met de trein het station van Winterswijk binnen en toen zag ik de bus naar Enschede net weg rijden.![]()
Niet doen, anders leer ik het ook nogquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:35 schreef Imberr het volgende:
minsje, ich gao efkes get te aete haole.. bis sjtrak![]()
k*t.. nou ben ik een in limburgse bui.. kan ik de rest van de dag in t limburgs gaan praten
quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:37 schreef the_legend_killer het volgende:
Hey !
Mijn vaderquote:Op zaterdag 24 september 2005 14:37 schreef Lizz-n het volgende:
[..]![]()
Wat moet jij met mijn idool als ondertitel![]()
hey timmiequote:Op zaterdag 24 september 2005 14:39 schreef tonks het volgende:
Hey saar
Dus ik ben jou idool.quote:Op zaterdag 24 september 2005 14:37 schreef Lizz-n het volgende:
[..]![]()
Wat moet jij met mijn idool als ondertitel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |