Sulleke, die Stockingerquote:
En ''Mooi Weer De Leeuw'' van Paul de Leeuwquote:Op dinsdag 15 november 2005 11:57 schreef spookygirl het volgende:
op zaterdag krijgen de nieuwe afl van Rex ook niet echt veel kijkers meer maar ja wat wil je als je t onder Idols uitzend![]()
Dit was in het begin.quote:Op dinsdag 15 november 2005 22:21 schreef freddygonzales het volgende:
Wat is er nu eigenlijk met Brandtner (Gedeon Burkhard) gebeurt? Is hij nog een dood gestorven of hebben ze hem gewoon uit de serie geknikkert net zoals Böck. Vind de eerste 4 reeksen met Moser het best. Brandtner deed het ook aardig maar die twee die het nu doen zijn![]()
Dat weet ik niet eens meerquote:Op woensdag 16 november 2005 00:40 schreef Knoekie het volgende:
Die Moser had toch altijd zo'n zwarte Alfa Romeo?![]()
Van mij ook Moser en Rex saampjesquote:De combinatie Rex en Moser vind ik de beste. Ook met Stockinger erbij. De volgende serie met Bock, ook nog wel, maar daarna eigenlijk niet meer. Moser is altijd mijn favoriete Rex-partner geweest
Dat was afgelopen donderdagquote:Op maandag 21 november 2005 10:38 schreef GoldenLady het volgende:
Wil je me even laten weten welke aflevering dat was, dan kijk ik 'm even terug op de band.
Ik ben nu wel heel benieuwd !!!
Dat klopt wat je zegt.quote:Op maandag 21 november 2005 10:54 schreef CANARIS het volgende:
De nieuwe Comisaris is overigens een halve Nederlandse.
Elke Winkens
( een mooie meid)
[afbeelding]
Ja, dat klopt wel héquote:Op maandag 21 november 2005 11:33 schreef GoldenLady het volgende:
want Moser en Rex trekken eerder je aandacht ...........
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |