Keukenpapier neemt beter vocht en vet opquote:Op zaterdag 24 september 2005 11:45 schreef Sheridana het volgende:
Bakpapier, wat je in de oven doet.......dat hoort toch vet op te nemen?
Op zich valt het niet zo heel erg op, maar ik weet dat die vlek er zit!! Als iemand dan naar mijn schoenen kijkt denk ik gelijk:" oh, die kijkt naar mijn kaarsvetvlekken.... "
Ja, zal ik gewoon de andere schoen dezelfde behandeling geven en dan zeggen dat het zo hoort?
Bakpapier was niet echt de bedoeling.quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:45 schreef Sheridana het volgende:
Bakpapier, wat je in de oven doet.......dat hoort toch vet op te nemen?
Op zich valt het niet zo heel erg op, maar ik weet dat die vlek er zit!! Als iemand dan naar mijn schoenen kijkt denk ik gelijk:" oh, die kijkt naar mijn kaarsvetvlekken.... "
Ja, zal ik gewoon de andere schoen dezelfde behandeling geven en dan zeggen dat het zo hoort?
Suede opruwblokje?? Waar haal ik dat? Bij de schoenmaker?quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owja en na het stijken er overheen gaan met zon suede opruw blokje
ja... dat is een soort mislukt schuurspons blokje achtig iets.. daarmee zorg je dat die kleine "haartjes" omhoog gaan staanquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:26 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Suede opruwblokje?? Waar haal ik dat? Bij de schoenmaker?
Of een suedeborsteltje:quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
owja en na het stijken er overheen gaan met zon suede opruw blokje
quote:SUEDE/NUBUCK BORSTEL
Voor het verwijderen van het vuil op suède en nubuck schoenen is er de speciale suède/ nubuck borstel. Hiermee wordt het suède en nubuck opgeruwd en opgehaald, zodat de schoenen er weer als nieuw uitzien. Tip: na het gebruik de schoenen inspuiten met Nubuck spray.
als t nou nog steeds licht blijft kan je ook proberen een beetje schoenenpoets op borsteltje te doen en er voorzichtig overheen te borstelen;)quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:13 schreef Sheridana het volgende:
Oke, ik ga het nog met keukenpapier proberen.....en dat stomen klonk ook wel goed....ik laat nog weten of het gelukt is...bedankt in elk geval allemaal!
kan ook... wij hebben thuis zoiets :quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of een suedeborsteltje:
[afbeelding]
[..]
Bron
Hoeft niet meer, ik heb al nieuwequote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:02 schreef justme57 het volgende:
Ik wil het wel voor je verwijderen hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |