Nee en dat probleem wat ik had een paar posts hier boven komt ook door apatch. De eerste keer had ik het er over heen gehaald. Nu niet en nu werkt heit prima.quote:Op vrijdag 9 december 2005 18:53 schreef WEST het volgende:
toch klopt die Apatch niet helemaal
er was ook een optie om onveilige bestanden versturen uit te schakelen, maar als ik een .exe aan iemand stuur dan breekt windows hem nog steeds af![]()
Zoiets noem je "Polygame" , tis geen plugin (ken geen plugins die dat kunnen) maar een patch, en velen gebruiken hier A-Patch, neem toch gwoon Messpatch, ik heb nooit problemen met die messpatch.quote:Op vrijdag 9 december 2005 10:31 schreef WEST het volgende:
ik heb een vraag
ik had onder een oudere msn versie een plugin waarbij je 2 msn messengers tegelijk kon laten draaien
hoe heet die en waar kan ik die vinden? vond het nogal handig om contacten te scheiden
Heb jij je map documenten anders zitten dan op C? Heb je een ingewikkelde naam?quote:Op zondag 1 januari 2006 22:22 schreef WEST het volgende:
ik heb een probleem, als iemand mij een bestand stuurt en ik die wil accepteren krijg ik een melding
"Kan bestand niet opslaan. De bestandsnaam bevat tekens die niet kunnen worden gelezen, de bestandsnaam en het pad zijn te lang of de map is alleen-lezen, verwijderd of niet beschikbaar. Geef een andere bestandsnaam op en/of kies een andere map. "
ik kan alleen een bestand binnen halen die naar mij gestuurd wordt via "bestand opslaan" maar accepteren zodat hij direct naar mijn ontvangen bestanden gaat dat wil niet.
weet iemand wat de oorzaak kan zijn?
7.0 downen, patchen met messpatch, sloop eruit wat je niet wilt is geen optie?quote:Op maandag 9 januari 2006 15:58 schreef onderjas het volgende:
Hoi,
Ik wil graag msn 6.2 gaan gebruiken. Maar microsoft heeft daar een 'beveiliging' op gezet. Ik MOET de nieuwere versie downloaden. Ik vroeg me af of er niet een simpel progamma bestaat (patch) die die beveiliging verwijdert. (Liever geen discussie van waarom gebruik je niet msn 7, want msn 7 is gewoon kut, het heeft niks beters wat mij beteft.)
Is natuurlijk een optie, maar die optie heb ik al een keer gehad. Ik hebt liever msn 6.2 (aangezien je na al het eruit slopen eigenlijk alleen nog maar msn 6.2 over het). Als het echt niet gaat moet ik dat maar weer doen ja.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
7.0 downen, patchen met messpatch, sloop eruit wat je niet wilt is geen optie?
Ik ken geen andere oplossingen iig![]()
Klein tipje, kijk na het patchen welke bestanden de extensie backup of zoiets hebben in programfiles\msn messenger\ en kopieer de niet-backupbestanden naar andere map, maak een selfinstallertje met winrar.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:10 schreef onderjas het volgende:
[..]
Is natuurlijk een optie, maar die optie heb ik al een keer gehad. Ik hebt liever msn 6.2 (aangezien je na al het eruit slopen eigenlijk alleen nog maar msn 6.2 over het). Als het echt niet gaat moet ik dat maar weer doen ja.
hij zit iig niet op C neequote:Op maandag 9 januari 2006 16:07 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb jij je map documenten anders zitten dan op C? Heb je een ingewikkelde naam?
Ken je regedit? Zo ja, post dan de volgende waarden van deze key voor me: [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\User Shell Folders]
Dat is wel zelfde lokatie als ik heb toevallig, ennuh dat ie prompt opent klopt niet, het zou een windowsachtige venster moeten openen.quote:Op maandag 9 januari 2006 17:01 schreef WEST het volgende:
[..]
hij zit iig niet op C nee
D:\MIJN DOCUMENTEN (ORGINEEL) dit is de bestandsnaam.
ff kijken of ik regedit kom
ik typ bij start >> uitvoeren regedit in en hij opent de promp zwart scherm en verder gebeurt er niks![]()
![]()
ik ben nu bij die adres wat jij gaf, waar moet ik nu zoeken?quote:Op maandag 9 januari 2006 17:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Dat is wel zelfde lokatie als ik heb toevallig, ennuh dat ie prompt opent klopt niet, het zou een windowsachtige venster moeten openen.
Down eens Crapcleaner, daar zit ook een registeropschoner in, mij lijkt het dat je hele register opgefukt is door een virus (heb wel eens gelezne dat een virus de regedit vernielde zodat een virus niet te uninstalleren was)....
edit: het werkt bij mij met regedit, maar goed, geen idee waarom bij jou exe erachter moet....
ik wil de lachende duckhunt hond in 't groot en geanimeerdquote:Op zondag 2 oktober 2005 22:33 schreef KumA het volgende:
weet iemand hoe je grote emoticons kan toevoegen? als ik een grote toevoeg dan verkleint msn 'm automatisch. maar andere mensen gebruiken wel altijd grote (geanimeerde) emoticons.
Dat komt omdat hij ook een regedit.com heeft - een verschijnsel dat vaak voorkomt als je een virus hebt!quote:Op maandag 9 januari 2006 17:11 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
edit: het werkt bij mij met regedit, maar goed, geen idee waarom bij jou exe erachter moet....
Verkeerde extensie? Eentje die MSN dus niet sliktquote:Op zondag 12 maart 2006 16:24 schreef Bommel12 het volgende:
Wie kan me helpen ?? Ik kan geen schermafbeelding wijzigen!!![]()
ik krijg deze foutmelding...
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Kun je met de rechtermuisklik niet voor add smiley kiezen? (werkt niet bij alle versies, alleen vanaf 7, als ik het goed heb)quote:Op zondag 26 maart 2006 13:42 schreef RemCOW het volgende:
Hoe sla je die smiles op als iemand een custom smile doet in een gesprek? Die je zelf kan toevoegen dmv Add/Toevoegen? Ik wil ze op mijn computer hebben...
Zo, 't was even zoeken, maar ze staan in:quote:
FAQ - Algemene kleine vragen. Part 2.quote:Op maandag 29 mei 2006 14:17 schreef Asmooh het volgende:
waar is msn fok smilie pack ?
uit eerste deel werkt niet..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |