polygame noemen ze dat, is een patch die ervoor zorgt dat je meerdere accounts tegenlijkertijd aan kan hebben ipv standaard 1... ff googlen of zoquote:Op maandag 31 oktober 2005 16:46 schreef Werewolf het volgende:
Ik heb gezien dat je op een machine met XP makkelijk kunt switchen tussen verschillende MSN accounts. Aangezien ik met meerdere mensen op 1 (Windows 2000) PC gebruik maak van MSN vroeg ik me af of het ook hiermee mogelijk is.
XP installeren is geen optie!
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 31 oktober 2005 18:29 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
polygame noemen ze dat, is een patch die ervoor zorgt dat je meerdere accounts tegenlijkertijd aan kan hebben ipv standaard 1... ff googlen of zo
extra - opties - beveiliging - dit is een openbare computer dus geen tabs weergevenquote:Op dinsdag 1 november 2005 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
hee dat met die patches schiet niet echt opIk heb Apatch gedraaid en eens gekeken wat er overblijft als ik ALLES er uit sloop wat je maar kan aanvinken. Dan zit ik nog steeds met die hoere-tabs aan de linkerkant. Juist het ENIGE wat ik echt kwijt wil
Anyone?
Dat werkt nogquote:Op dinsdag 1 november 2005 17:06 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
extra - opties - beveiliging - dit is een openbare computer dus geen tabs weergeven
(of werkt dit niet meer bij 7.5)
Die pullbar zou echt in alle versies terug te moeten vinden zijn, en bij mijn weten werkt elke MSN Messenger op zowel Xp als 2000 (zelfs nog lager).quote:Op dinsdag 1 november 2005 07:51 schreef Werewolf het volgende:
Bedankt voor de tip.
Het gaat er niet echt om dat ik ze tegelijk wil gebruiken, maar dat ik in 2000 net als in XP een pulldown menu krijg met alle gebruikers die ooit zijn ingelogd.
Nu moet ik telkens emailadres en wachtwoord intikken (en ik ben lui)
Als je even pagina terug las dan had je em kunnen vindenquote:Op woensdag 2 november 2005 22:01 schreef MaddoxX het volgende:
heeft iemand nog die fok.nl smileys pack voor msn
zoja upload ze ffies
quote:
installeer dat versie dan gwoon? de nieuwste is 7.5.0311 en jij hebt waarschijnlijk 7.5.0306quote:Op donderdag 3 november 2005 16:47 schreef bonke het volgende:
hoe kom je van dat " er is een nieuwere versie beschikbaar gedoe " af
ik heb dus 7.5 maar ik krijg nu wel elke keer dat rotschermpie in beeld
ik wil gewoon niet elke keer een nieuwe msn hoeven te instalerenquote:Op donderdag 3 november 2005 19:25 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
installeer dat versie dan gwoon? de nieuwste is 7.5.0311 en jij hebt waarschijnlijk 7.5.0306
Is dat niet de Windows Messenger?quote:Op donderdag 3 november 2005 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
4.7 werkte toch ook goed zou je denken
ja. Dat gezeik iedere keer met nieuwe versies... WEER meer tabs erin waar niemand om vraagt. dat ze gewoon een uiteindelijke versie op de markt brengenquote:
4.7 werkte nooit helemaal goed bij mij, dus nee, weg drmeequote:Op donderdag 3 november 2005 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
4.7 werkte toch ook goed zou je denken
Een nieuwe omdat er in de oude een bug zit die hinderlijk genoeg is om mensen te pressen om een nieuwe te installeren, en wat geeft het in godsnaam dat je elke maand (ahum) een nieuwe moet installeren, je instellingen wordt steeds meegenomen naar de nieuwe.quote:Op donderdag 3 november 2005 20:22 schreef bonke het volgende:
[..]
ik wil gewoon niet elke keer een nieuwe msn hoeven te instaleren
tis elke keer weer raak, heb je net een verse, moet je een maandje later weer een nieuwe halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |