Haha, nee gelukkig niet! Ben blij dat ik al ruim 3 jaar ingeschreven staquote:Op dinsdag 18 oktober 2005 14:46 schreef Gimmick het volgende:
Oh, dat wist ik niet. Ik dacht dat er ook nog iets van wie eerst komt, wie eerst maalt bij komt kijken.
quote:Op woensdag 19 oktober 2005 16:31 schreef Nouk het volgende:
Lekkere tosti's Jef!
Hey alles kitquote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:58 schreef Jvvianen het volgende:
[..]
als je maar niet het hele verhaal gaat neergooien hier
... dan stenig ik je
Was wel gezellig geloof ik hè?
Hé ik ken jou!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 22:58 schreef Jvvianen het volgende:
[..]
als je maar niet het hele verhaal gaat neergooien hier
... dan stenig ik je
Was wel gezellig geloof ik hè?
Dits echt ronduit belachelijk zeg! In die papieren die bij het contract zaten stond nog half november. Ik ga hier maandag gelijk over bellenquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 16:40 schreef Jesper_ het volgende:
nou, ik heb vorige week dekey gemaild over internet, en ik kreeg als antwoord terug "waarschijnlijk 1 januari", nogal belachelijk als je mij vraagt, dus ik mail gelijk terug waarom en hoe dat kan etc. en daar krijg ik dan geen antwoord op (nu al 5dagen)![]()
![]()
![]()
Een klachtenbrief is niet zo'n gek idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 18:16 schreef Jvvianen het volgende:
We kunnen ook effe een nette officiele brief opstellen en handtekeningen verzamelen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |