Ja joh, is echt prima fiets. Je kunt ook best iemand achterop hebben. Hij fietst ook erg lekker en als je mazzel hebt en het is een kwestie van afstellen heb je echt een hele goeie fiets. Anders heb je gewoon een fiets waarmee je niet teveel moet wisselen van versnelling.quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:13 schreef no1uknow het volgende:
Is ie stevig genoeg om mee te folderen
En bruikbaar als stationsfiets? Ja dus, overheen gekeken
Het is nog vroeg héa
Apeldoorn zei je, hé...quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:16 schreef 3rno het volgende:
[..]
Ja joh, is echt prima fiets. Je kunt ook best iemand achterop hebben. Hij fietst ook erg lekker en als je mazzel hebt en het is een kwestie van afstellen heb je echt een hele goeie fiets. Anders heb je gewoon een fiets waarmee je niet teveel moet wisselen van versnelling.Hij is echt stevig.
Als je morgenavond (laten we zeggen 18:00) nog steeds de hoogste bieder bent hebben we wat mij betreft 'n deal. Maandagochtend station Apeldoorn... eh... effe kijken, moet wel zoiets kunnen regelen. Hoe laat ben je daar ongeveer?quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:29 schreef Sport_Life het volgende:
Dan bied ik 30 Euro. Ik kan hem het beste maandag ochtend ophalen, lukt dat? Handigste zou zijn bij Station Apeldoorn. (want nee ik ga dr niet meer naar groningen fietsen..
)
Nee sorry, da's echt veel te laat. Ik kan er om 8:00 zijn ofzo, maar ik heb ook 'n baan weet je...quote:Op zaterdag 24 september 2005 19:58 schreef Sport_Life het volgende:
uuh uur of 10:00 ?
Btw ik ben ook beetje op marktplaats aan het zoeken, dus mocht ik daar een betere deal hebben dan geldt voor mij hetzelfde.
Hij is nog nooit gestolen geweest!quote:Op zondag 25 september 2005 18:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waar gestolen?
25E en donderdag weet ik of 'ie verkocht is...quote:Op zondag 25 september 2005 20:27 schreef on_the_mike het volgende:
voor hoeveel is ie verkcht, als hij niet verkocht is wil ik wel overbieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |