quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:52 schreef jimjim1983 het volgende:
"ik kijk scheit nog altijd in de zandbak, als ik langsloop" of iets dergelijks
Ik vind die clip eigenlijk best strakquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:45 schreef Catch22- het volgende:
met die spittbattles vond ik hem niet zo heel sterk.. Hij had wel heel vaak 'kanker' 'tering' en 'tyfus' nodig..
maar verder over opgezwolle!
Ik zag net de clip van Zwarte Koffie, Jawat! ft. Opgezwolle
K vind em een beetje el cheapo om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 19 november 2005 16:52 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik vind die clip eigenlijk best strak![]()
Niet iedereen heeft een belachelijk hoog budget..quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:55 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
K vind em een beetje el cheapo om eerlijk te zijn.Maar alsnog wel leuk.
Hoe dan?quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:30 schreef fretclick het volgende:
maar voor dat budget kan de clip véél doper.
Dat snap ik wel uiteraard. Ik vind de clip van Verre Oosten bijvoorbeeld wel vet. En die van Rustug al helemaal.. dus ze kunnen 't wel kennelijk.quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:04 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft een belachelijk hoog budget..
Ik vind deze dus juist ook wel vet. Die van Rustug heb ik dus alleen in die teaser gezien maar die clip lijkt me wel vet. Verre Oosten vind ik niet echt bijzonder.quote:Op zaterdag 19 november 2005 19:49 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Dat snap ik wel uiteraard. Ik vind de clip van Verre Oosten bijvoorbeeld wel vet. En die van Rustug al helemaal.. dus ze kunnen 't wel kennelijk.
Ja maar hij komt niet zo lame over als Zwarte Koffie.. ik ben niet zo van de verkleedpartijtjes geloof ik.quote:Op zaterdag 19 november 2005 21:32 schreef jimjim1983 het volgende:
Verre Oostendat is pas een low budget clip.
Lijkt eerder een fabriek.quote:Op zaterdag 19 november 2005 22:14 schreef Catch22- het volgende:
volgens mij is zwarte koffie gewoon in een cheapo museum opgenomen met wat overalls die ze overhielden aan de tijd bij Stork
Like, all?quote:Op zaterdag 19 november 2005 23:33 schreef Misstique het volgende:
Vanaaf eindelijk erachter gekomen dat het nummer wat vaak gedraaid wordt tijdens de B-ball wedstrijden van Landstede Basketball van Opgezwolle is. Wie helpt me aan wat meer titels van deze lui in de stijl van "Zwolle"?
Verre Oosten vind ik minder. Skeit en De Tijd Leert zijn al beter. Ben nu gewoon alles aan t downen van ze, mn buren zijn blij met mequote:Op zondag 20 november 2005 11:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Like, all?
Er zijn niet echt titels als Zwolle.. Verre oosten misschien..
ja je moet ook gewoon alles van ze downloaden. bijna alles is wel goed, paar uitzonderingen daargelaten.quote:Op zondag 20 november 2005 12:09 schreef Misstique het volgende:
[..]
Verre Oosten vind ik minder. Skeit en De Tijd Leert zijn al beter. Ben nu gewoon alles aan t downen van ze, mn buren zijn blij met me![]()
Rustug is idd top!quote:Op zondag 20 november 2005 13:16 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja je moet ook gewoon alles van ze downloaden. bijna alles is wel goed, paar uitzonderingen daargelaten.
denk dat je rustug ook wel vet vindt.
Eens!quote:Op zondag 20 november 2005 16:42 schreef Radobe het volgende:
Tjappies en mammies is ook leuk.
ik absoluut nietquote:Op zondag 20 november 2005 18:01 schreef dWc_RugRidder het volgende:
Ik vind 50Cent en G-Unit toch wel beter dan Opgezwolle.
Je weet niet wat je mist.quote:
quote:Op zondag 20 november 2005 18:01 schreef dWc_RugRidder het volgende:
Ik vind 50Cent en G-Unit toch wel beter dan Opgezwolle.
Hardcore rap staat toch op Brandstofquote:Op zondag 20 november 2005 17:47 schreef Steve-O het volgende:
Microphone colossus vind ik nogsteeds een paar erg lekkere nummers op staan
Hardcore rap
Je vond verre-oosten niet vet? dat vind ik één van de gruwelijkste tracksquote:Op zondag 20 november 2005 16:57 schreef Misstique het volgende:
bla
Kvind t geen topper. Waarheid van het uur is wel erg lekker iddquote:Op zondag 20 november 2005 20:55 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Je vond verre-oosten niet vet? dat vind ik één van de gruwelijkste tracks. Waarheid van het uur is ook ziek.
* noteertquote:Op maandag 21 november 2005 10:06 schreef fretclick het volgende:
[..]
release party van Opgezwolle in Hedon de 18e..
ill be therequote:Op maandag 21 november 2005 10:06 schreef fretclick het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 november 2005 15:09 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ill be there
ik hoorde btw dat de bandleden voor elk verkochte cd 50 cent krijgen trouwens.. dan vraag ik me af waar die andere 15,50 euro van mijn Vloeistof blijven..
Wat jij wilquote:Op maandag 21 november 2005 16:40 schreef Catch22- het volgende:
maakt mij ook niet uit, want ik wil die cd gewoon hebben..
en marketing enzo valt allemaal wel mee..
Heb het er net met een vriend over, we'll be therequote:Op maandag 21 november 2005 10:06 schreef fretclick het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 november 2005 15:55 schreef Misstique het volgende:
Er is niet voor niets een artiest die zich heeft vernoemd naar het bedrag wat ie per CDtje ontvangt..
Vanaf nu onthouden: Als het op de site van de concertzaal/club staat, is het waar.quote:Op maandag 21 november 2005 10:20 schreef fretclick het volgende:
ik weet niet of het waar is hoor, want ik heb er verder nog niks over gehoord. maar het staat op de site van hedon.. maarja, je kan maar beter de 18e vrij houden voor als het wel waar is
Op lange termijn kan het nog weleens onder voorbehoud zijn...quote:Op maandag 21 november 2005 20:05 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Vanaf nu onthouden: Als het op de site van de concertzaal/club staat, is het waar.
aub
oke oke, bijna altijd.quote:Op maandag 21 november 2005 20:08 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Op lange termijn kan het nog weleens onder voorbehoud zijn...
Same here. Goed interview ook, state is toch een stuk proffesioneler dan bijvoorbeeld nlhiphop.quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:00 schreef S-Two het volgende:
Dik interview, die ga ik ff lezen.
edit: gelezen, mooi interview en ik begin steeds meer uit te kijken naar het nieuwe album
Dat state proffesioneler is dan NLhiphop of HIJS is niet zo gek. NLHH en HIJS draaien op vrijwilligers. Achter state zit Top Notch (personeel, informatie, kennis) en Heineken (bak met geld).quote:Op dinsdag 22 november 2005 19:41 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Same here. Goed interview ook, state is toch een stuk proffesioneler dan bijvoorbeeld nlhiphop.
Ben ook erg benieuwd naar Fakkelteit, al had die wat mij betreft ook met Rico mogen zijn ipv Sticks.
We krijgen een beetje overload aan sticks nummers lately.Niet dat ze niet vet zijn natuurlijk.
Ah oke, dat wist ik niet.quote:Op woensdag 23 november 2005 17:01 schreef SpadeAce het volgende:
[..]
Dat state proffesioneler is dan NLhiphop of HIJS is niet zo gek. NLHH en HIJS draaien op vrijwilligers. Achter state zit Top Notch (personeel, informatie, kennis) en Heineken (bak met geld).
Rico dusquote:Op woensdag 23 november 2005 23:15 schreef Syytön het volgende:
Ok, ik weet niet hoe die gekleurde jongen heet, maar ik kwam er vandaag achter dat hij schuin tegenover mij woont.
Ik vind Bla Bla ook wel ok ja! Kwam laatst ook een nummer tegen van hem op een oude cd van de Grote Prijs van Nederlandquote:Op donderdag 24 november 2005 17:20 schreef S-Two het volgende:
Ik hoor Bla Bla (wij zijn dat eigenlijk? JJ toch ook?) ook wel regelmatig in nummers met Opgezwolle en vind ze eigenlijk ook best goed, jullie?
JJ werkt bij de brittain in enschede volgens mij.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:20 schreef S-Two het volgende:
Ik hoor Bla Bla (wij zijn dat eigenlijk? JJ toch ook?) ook wel regelmatig in nummers met Opgezwolle en vind ze eigenlijk ook best goed, jullie?
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:01 schreef Mip1988 het volgende:
ik vindt persoonlijk Bla Bla net zo overrated als Typhoon
*bergt zich
Ik ga trouwens naar utrecht op 2 decemberquote:Nieuw album Opgezwolle heet Eigen Wereld
door FLORIS BRANDRIET
3 NOVEMBER 2005 - ZWOLLE - Het nieuwe album van hiphopgroep Opgezwolle gaat Eigen Wereld heten en komt vanaf 23 januari in de winkels te liggen.
Het Zwolse trio heeft alle nummers voor zijn derde album opgenomen, maar soebat nog over welke nummers het album moeten halen. ‘Dat gaat volgens het principe twee tegen een’, aldus rapper Junte Uiterwijk, alias Stickert.
Volgende maand wordt de cd gemasterd in België.
Eigen Wereld komt net als voorganger Vloeistof uit bij het label Top Notch/PiaS. Het debuutalbum Spuugdingen Op De Mic werd in eigen beheer uitgegeven. Met de komst van de nieuwe plaat gaat ook een volledig vernieuwde website van de groep in de lucht.
Opgezwolle toert de komende maanden door het land. Onder de noemer Buiten Westen treedt het trio met de Zwollenaren Jawat!, Kubus, Typhoon en het Rotterdamse Duvel Duvel op in Effenaar, Eindhoven (13-11), Patronaat, Haarlem (19-11), Tivoli, Utrecht (2-12) en Oosterpoort, Groningen (8-12).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |