't is eerst Buitenwesten, dus iedereen met Kubus (die overigens een gebroken arm heeftquote:Op zondag 2 oktober 2005 18:42 schreef Catch22- het volgende:
oehhh ff iemand zoeken die kan cappen
Er staat "Kubus en DuvelDuvel" en het duurt een uur. Is het dan gewoon het hele buitenwesten optreden?
Net Vloeistof toch maar eens gehaald. Ik wist niet dat de brandstof CD writable is, nu ff brandstof aan het branden. Cool concept
Nee hij had een gebroken arm @ die show, Buitenwesten begin dit jaar in de Melkweg.quote:Op zondag 2 oktober 2005 20:53 schreef jimjim1983 het volgende:
heeft ie nog steeds een gebroken arm? duurt wel lang dan.
oh ok, daar was ik bijquote:Op zondag 2 oktober 2005 21:06 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Nee hij had een gebroken arm @ die show, Buitenwesten begin dit jaar in de Melkweg.
Ben bezig met zoeken naar tooltjes, volgens mij heb ik iets gevondenquote:Op zondag 2 oktober 2005 20:42 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
't is eerst Buitenwesten, dus iedereen met Kubus (die overigens een gebroken arm heeft), en daarna de Opgezwolle show ipv Duvelduvel.
En als 't je lukt om em te laten cappen, hou me op de hoogte aub.
quote:Op maandag 3 oktober 2005 02:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik heb het zelf "gecapt". Op de volgende manier:
Ik heb TVHome, die geeft 3voor12TV door. Dus ik heb 't opgenomen @ video. Nu heb ik vandaag onze camera voor de tv gezet (), en de audio met een kabeltje gefixt. Video aangezet, camera aan, alles opgenomen, @ comp gegooit, en geknipt.
Kwaliteit is echt matig, en je ziet weerspiegeling van onze woonkamer af en toe
.
Maargoed heb 't @ comp dus das wel aardig.
Als ik ooit de mogelijkheid heb om te cappen heb ik 't iig op video.
als 't weer komt moet je 't ff melden dan kan ik 't wel cappenquote:Op maandag 3 oktober 2005 02:04 schreef Evil_Koekje het volgende:
Ik heb het zelf "gecapt". Op de volgende manier:
Ik heb TVHome, die geeft 3voor12TV door. Dus ik heb 't opgenomen @ video. Nu heb ik vandaag onze camera voor de tv gezet (), en de audio met een kabeltje gefixt. Video aangezet, camera aan, alles opgenomen, @ comp gegooit, en geknipt.
Kwaliteit is echt matig, en je ziet weerspiegeling van onze woonkamer af en toe
.
Maargoed heb 't @ comp dus das wel aardig.
Als ik ooit de mogelijkheid heb om te cappen heb ik 't iig op video.
Mja heb er ff mee zitten kutten, maar volgensmij miste ik een kabel.quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:23 schreef Henkmanz het volgende:
[..]![]()
.
Als het goed is heeft je videorecorder een SCART-out of in elk geval een soort van Video out, dat hoeft niet per se via coax te gaan namelijk. Die kun je dan direct aansluiten op je camera. Net als dat je de tv ook direct kan aansluiten op de camera zodat je niet meer op Video op hoeft te nemen...
quote:Op maandag 3 oktober 2005 13:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als 't weer komt moet je 't ff melden dan kan ik 't wel cappen![]()
t was de laatste keerquote:Op maandag 3 oktober 2005 13:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als 't weer komt moet je 't ff melden dan kan ik 't wel cappen![]()
Ongeveer 180 mb. Maar dit is mn matige rip (zie paar posts hierboven). Vriend van me gaat em binnenkort rippen, en dan issie gewoon goed prolly. En een stuk groter ook... dus ff zien hoe en wat.quote:Op maandag 3 oktober 2005 19:24 schreef Catch22- het volgende:
hoeveel is het bijelkaar ?
best veel zie ik zo.. Ik heb helaas geen webspace dervoor..
de Now & Wow, waar zit dat ook alweer? opgezwolle, pete philly en dave clarke klinkt erg goedquote:Op maandag 3 oktober 2005 20:01 schreef DubzOne het volgende:
Kreeg vandaag een flyer onder mijn neus gedrukt van Now & Wow.
Opgezwolle, DuvelDuvel en Pete Philley stonden daar tussen de line-up met o.a Dave Clarke en Brian S... Dus binnenkort worden o.a. Opgezwolle en DuvelDuvel gelanceerd bij het 'hippe' partypubliek![]()
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:41 schreef Catch22- het volgende:
ik heb waarschijnlijk een ingang naar de illegale feesteneen kennis heeft connecties..
En dat wordt hier dan ook ff gedeeldquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:57 schreef Catch22- het volgende:
Nee dat is het niet.. Die feesten worden altijd aangekondigd en die kerel krijgt dat altijd te horen. Zo gauw er weer wat is, licht hij mij in
Yup, wordt geregeld.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:02 schreef Hellrazor het volgende:
Evil_Koekje heb je ook de clip van jawat en die van opgezwolle opgenomen ?
zo ja zou jij(of je vriend) die ook kunnen rippen
Spread da word! Op die manier worden illegale feestjes juist een succes!quote:
De info niet posten op fok! Het heet niet voor niets illegaal feestje. Dus in beperkte kringen wordt het gehouden. Je mag mij wel inlichten via MSNquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 17:57 schreef Catch22- het volgende:
Nee dat is het niet.. Die feesten worden altijd aangekondigd en die kerel krijgt dat altijd te horen. Zo gauw er weer wat is, licht hij mij in
Via MSN is idd wel hééél anders dan via Fok :x jezus, wat een shyte. Al post je het hier, denk je dan echt dat er volksstammen naartoe gaan?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 14:57 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
De info niet posten op fok! Het heet niet voor niets illegaal feestje. Dus in beperkte kringen wordt het gehouden. Je mag mij wel inlichten via MSN
De heren in het blauw kijken hier ook mee....
Misschien wordt bij jou MSN afgetapt door de polizie. Bij mij niet dus daarom is het anders jahquote:Op woensdag 5 oktober 2005 15:07 schreef Henkmanz het volgende:
[..]
Via MSN is idd wel hééél anders dan via Fok :x jezus, wat een shyte. Al post je het hier, denk je dan echt dat er volksstammen naartoe gaan?
quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:33 schreef Quatertemper het volgende:
Ik kwam net 1 van die lui tegen in de Edah hier in Holtenbroek volgens mij.
Dus als je regelmatig op een forum komt, hoef je maar niet naar optredens te gaan, want nee, dan ben je niet straat genoeg?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:30 schreef Henkmanz het volgende:
Ik vind het maar een beetje kinderachtig. Denk je echt dat die gasten zitten te wachten op een paar internetkiddies?
nee, dan moet je niet naar een illegaal feestje gaan dat alleen voor genodigden is omdat je opgezwolle zo goed vindt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:12 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dus als je regelmatig op een forum komt, hoef je maar niet naar optredens te gaan, want nee, dan ben je niet straat genoeg?![]()
ik wil later jou wordenquote:Op donderdag 6 oktober 2005 15:33 schreef Quatertemper het volgende:
Ik kwam net 1 van die lui tegen in de Edah hier in Holtenbroek volgens mij.
Precies. Wat hij zegt.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee, dan moet je niet naar een illegaal feestje gaan dat alleen voor genodigden is omdat je opgezwolle zo goed vindt.
Hmmsz... als het voor genodigden only is. Maar is dat het? Ik heb geen ervaring met zulke party's maar het lijkt me wel eens vet om mee te maken.quote:Op donderdag 6 oktober 2005 17:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
nee, dan moet je niet naar een illegaal feestje gaan dat alleen voor genodigden is omdat je opgezwolle zo goed vindt.
het is natuurlijk niet alleen voor genodigden met dat ze een gastenlijst hebben ofzoquote:Op donderdag 6 oktober 2005 18:49 schreef S-Two het volgende:
[..]
Hmmsz... als het voor genodigden only is. Maar is dat het? Ik heb geen ervaring met zulke party's maar het lijkt me wel eens vet om mee te maken.
wat had ie dan?quote:Op donderdag 6 oktober 2005 21:25 schreef Devlinsect het volgende:
Inmiddels zijn twee van de feesten die ze afgelopen jaar (jaren) hadden vroegtijdig beëindigd door de politie...
En Kubus heeft / had niet zijn arm gebroken![]()
goh...quote:Op donderdag 6 oktober 2005 22:53 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
last van zijn arm zodat het in een mitella moest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |