Rob maakt alleen schoon omadt ie dan een beetje sociaal overkomt. IRL is het volgens mij een grote egoïst!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:49 schreef Isabeau het volgende:
Ik krijg schoonmaakkriebels van RobErnstig hè
Waarom niet een stream op de badkamer?
7quote:Op zaterdag 24 september 2005 11:57 schreef TRiXeS het volgende:
Hoeveel sigaretten heeft Roel al gerookt?
Hehequote:Op zaterdag 24 september 2005 12:00 schreef flugeltje het volgende:
Mogge![]()
![]()
Nog steeds hetzelfde topic als toen ik ging slapen. Niet veel gebeurd dus vannacht.
Ik baal dus wél dat ik het roken van Roel gemist heb, ben ik verdorie hartstikke lang voor wakker gebleven![]()
tja, daar hebben we wel vaker last van... Talpa is dan ook altijd zo snel om dat aan te passenquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:08 schreef teamlead het volgende:
waarom is het geluid nu weer zo belachelijk zacht
quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:09 schreef Sassefras het volgende:
leuk dat voetbal gepraat tussen ralph er rob
Waarschijnljik omdat ze hun eigen dromen niet boeiend genoeg vinden om te blijven pittenquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:13 schreef Rianne84 het volgende:
booooooooooring, waarom staan de 2 saaiste nou altijd als eerste op...
Zodat het dadelijk lijkt alsof het heel leuk en spannend is als de rest opstaatquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:13 schreef Rianne84 het volgende:
booooooooooring, waarom staan de 2 saaiste nou altijd als eerste op...
Ah hij heeft weer 1 van z'n 'had ik nog maar 2 benen' momentenquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:12 schreef Lolalala het volgende:
Rob doet een verkapte oproep aan iedereen om jeugdfoto's van zichzelf te krijgen, omdat hij die niet heeft.
Yupz...quote:Op zaterdag 24 september 2005 12:17 schreef qo_ob het volgende:
Ah hij heeft weer 1 van z'n 'had ik nog maar 2 benen' momenten
Maar wél lekkerquote:Op zaterdag 24 september 2005 12:20 schreef TRiXeS het volgende:
Roomboter + Pindakaas + Suiker... dat moet dan een vette, zeer zoete boterham zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |