abonnement Unibet Coolblue
pi_30877375
quote:
ROOSENDAAL - Een ’trio-huwelijk’ in Roosendaal. Victor de Bruijn ’trouwde’ gisteren met zijn twee bruiden Mirjam en Bianca.

Volgens de wet kan het niet, maar voor het drietal voelt het als een echt huwelijk. Ze tekenden een samenlevingscontract bij de notaris. De bruidegom in kostuum, zijn twee vrouwen in bruidsjurk. De trouwringen in de aanslag. Notaris Lugtenberg uit Roosendaal had zo zijn bedenkingen, maar liet Victor de Bruijn (46), zijn vrouw Bianca de Bruijn (31) en hun gemeenschappelijke vriendin Mirjam Geven (35) gisteren toch het samenlevingscontract tekenen.

,,Voor ons gevoel trouwen we,’’ zei Victor na het bijzondere moment. ,,Ik hou van Bianca én van Mirjam. Dit is ons toevallig overkomen.’’

Familie en vrienden, uitgenodigd voor het etentje bij de Griek en de gezellige avond thuis, deelden in de feestvreugde. Maar niet iedereen stond te springen bij het besluit van het trio om de verbintenis te bezegelen met een samenlevingscontract.



Zo stelde het SGP-Kamerlid Van der Staaij vragen aan minister Donner (Justitie). de stap van de drie een sluiproute op weg naar polygamie, ofwel veelwijverij. ,,Als een man bij notariële acte met twee vrouwen samenwoont, met wie woont hij dan samen volgens de wet?’’ vraagt Van der Staaij zich af. De SGP’er verzoekt de minister het contract alsnog te ontbinden.

,,Dit is de grootste flauwekul die ik gehoord heb,’’ reageert De Bruijn. ,,Voor de wet kunnen we niet trouwen. Alleen in Marokko, maar dat wordt niet in Nederland geaccepteerd. Toch wilden we iets officieels en hoe we dat persoonlijk beleven ligt aan onszelf. Studenten die samenwonen kunnen ook een contract opstellen.’’

Victor de Bruijn en zijn vrouw leerden de gescheiden Mirjam Geven uit Middelburg 2,5 jaar geleden kennen via een chatbox op internet. Twee maanden later trok ze bij het stel in. Het trio kocht een groot bed en is sindsdien onafscheidelijk.

,,We horen gewoon bij elkaar en het is niet alleen voor de seks,’’ zegt Victor. ,,Jaloezie speelt geen rol, want Bianca en Mirjam zijn biseksueel. Met twee heterovrouwen was het moeilijker geweest.’’

Zelf zien ze dus het samenlevingscontract als een huwelijk. Notais Lugtenberg twijfelde of hij de drie als cliënt wilde aannemen. ,,Ik kan weigeren, maar ik vond geen zwaarwegende redenen.’’

Victor en zijn twee vrouwen zijn blij dat ze de stap hebben gezet. ,,Het is voor ons belangrijk en wat anderen er van vinden maakt ons niet uit.’’
Al ze het maar naar hun zin hebben... ze doen er niemand kwaad mee...
pi_30877506
Op zich geen probleem, tot het erfrecht om de hoek komt kijken, dan moet je alles strak geregeld hebben wil je dat 't goed gaat.
pi_30877583
hmm ik zou dan zeggen beter 1 knappe dan 2 lelijke (zie foto) .
pi_30877631
Op ieder potje passen tegenwoordig dus 2 deksels
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_30877685
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 01:49 schreef Brennie het volgende:
Op ieder potje passen tegenwoordig dus 2 deksels
zekering heet dat, dan gaat ie nooit meer open
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_30877732
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 01:52 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

zekering heet dat, dan gaat ie nooit meer open


Een lekker stel is het trouwens
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_30877781
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 01:55 schreef Brennie het volgende:

[..]



Een lekker stel is het trouwens
peper en peper en zout of zout, zout en peper?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_30877802
2 zoutzakken en een pepermolen
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_30877842
Zo'n constructie lijkt me trouwens ook niet geheel onwenselijk.
nuff said.
pi_30877859
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 02:00 schreef Brennie het volgende:
2 zoutzakken en een pepermolen
O, dus dat is veelwijverij. Nou, ik gun ze alle energie die ze nodig hebben
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  zaterdag 24 september 2005 @ 02:22:43 #11
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_30878079
Het idee is goed, hij voert het alleen verkeerd uit.
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_30878092
Geweldig!
pi_30878097
die neuken als een gek, gek
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_30878138
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 02:06 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

O, dus dat is veelwijverij. Nou, ik gun ze alle energie die ze nodig hebben
Hij zal wel iets goed doen
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_30878147
Het is mij een raadsel waarom meerdere mensen niet kunnen trouwen, en het bijvoorbeeld niet toegestaan is met je broer of je moeder te trouwen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_30878174
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 02:27 schreef heiden6 het volgende:
Het is mij een raadsel waarom meerdere mensen niet kunnen trouwen, en het bijvoorbeeld niet toegestaan is met je broer of je moeder te trouwen.
Dan krijgt de staat kindertjes met gebreken, die waarschijnlijk niet kunnen werken, en dan kan de staat er niet van profiteren, maar moeten ze worden gespekt?

Btw
Brennie
  zaterdag 24 september 2005 @ 02:32:08 #17
58842 Karzeuler
Hey jij daar!!!
pi_30878196
quote:
Zo stelde het SGP-Kamerlid Van der Staaij vragen aan minister Donner (Justitie). de stap van de drie een sluiproute op weg naar polygamie, ofwel veelwijverij. ,,Als een man bij notariële acte met twee vrouwen samenwoont, met wie woont hij dan samen volgens de wet?’’ vraagt Van der Staaij zich af. De SGP’er verzoekt de minister het contract alsnog te ontbinden.
Wat een huichelaars
kweetnie hoeveel bijbelse personages hebben complete harems
Salomon, uit de bijbel, had zelfs 1000 vrouwen. Wat klaagt dat SGP dan?

Ik vind dat als die vrouwen en die man daar allemaal zelf voor kiezen, dan is er niks mis mee
Mensen die zich snel gekwetst voelen zijn een grotere bedreiging voor de vrije samenleving dan mensen die graag bewust andere mensen beledigen. Ik hoop dat ik hiermee niet andere mensen kwets. Het is slechts mijn mening :-)
pi_30878268
Waar ze over zeurt is dat het in ons burgerlijk wetboek staat dat polygamie verboden is.
Dat vind ik zelf overigens een moraliserende bepaling die wat mij betreft mag worden geschrapt, maar feit is wel, dat hij er staat. Je moet hem alleen niet ook nog eens extensief gaan interpreteren, wat zij dus wil doen zodat het contract kan worden ontbonden op de basis dattie in strijd is met de wet... Lukt ze nooit.
pi_30878282
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 02:30 schreef Glinzdorff het volgende:

[..]

Dan krijgt de staat kindertjes met gebreken, die waarschijnlijk niet kunnen werken, en dan kan de staat er niet van profiteren, maar moeten ze worden gespekt?

Btw
Brennie
Wie heeft het over kinderen dan?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_30878300
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 02:39 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Wie heeft het over kinderen dan?
Die kunnen er van komen heh
pi_30878339
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 02:40 schreef Glinzdorff het volgende:

[..]

Die kunnen er van komen heh
Vaak een ' logisch' gevolg ja.

Hai Glinz
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_30878353
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 02:42 schreef Brennie het volgende:

[..]

Vaak een ' logisch' gevolg ja.

Hai Glinz
Hoe is het meis?

Vertel vertel vertelll
En wat zit er vanacht in je koelkast?
pi_30878362
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 02:40 schreef Glinzdorff het volgende:

[..]

Die kunnen er van komen heh
Die kunnen er ook zonder huwelijk komen, en je kunt ook trouwen zonder kinderen te krijgen. Kortom, het is een verband wat lang niet altijd opgaat, en ik vind niet dat je dat dusdanig kunt generaliseren om homohuwelijken, polygamie en dergelijke als onwettig te beschouwen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_30878369
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 02:43 schreef Glinzdorff het volgende:

[..]

Hoe is het meis?

Vertel vertel vertelll
En wat zit er vanacht in je koelkast?
Wel ok, en jij?
Beetje offtopic hier
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_30878384
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 02:44 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Die kunnen er ook zonder huwelijk komen, en je kunt ook trouwen zonder kinderen te krijgen. Kortom, het is een verband wat lang niet altijd opgaat, en ik vind niet dat je dat dusdanig kunt generaliseren om homohuwelijken, polygamie en dergelijke als onwettig te beschouwen.
Wat ik me wel af vroeg, omdat jij met die vraag kwam.
Speelt dat al een tijdje in je hoofd?
Heb je een lekkere zus of tante of nichtje ofzo die je wel ziet zitten?
pi_30878400
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 02:46 schreef Glinzdorff het volgende:

[..]

Wat ik me wel af vroeg, omdat jij met die vraag kwam.
Speelt dat al een tijdje in je hoofd?
Heb je een lekkere zus of tante of nichtje ofzo die je wel ziet zitten?
of een broer, oom of neef?
  zaterdag 24 september 2005 @ 03:37:18 #27
129569 SpugendeLama
Hallowed are the Ori
pi_30878946
Zo zie je dus maar weer wat het internet al niet te weeg kan brengen
I have an imaginary friend too. His name is loopy. He’s a polar bear who helps me fight crime.
  zaterdag 24 september 2005 @ 12:15:55 #28
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_30883049
Wat vinden ze in zo een man...? oK...een warm hart zeker...
ha ha ha ha ha
  zaterdag 24 september 2005 @ 12:20:55 #29
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_30883190
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 02:27 schreef heiden6 het volgende:
Het is mij een raadsel waarom meerdere mensen niet kunnen trouwen, en het bijvoorbeeld niet toegestaan is met je broer of je moeder te trouwen.
Dat is mij ook altijd een raadsel geweest. En wat is er nou zo vreemd aan om met meerdere mensen te trouwen. Het is zelf minder vreemd dan een homohuwelijk wat door een heleboel mensen als discriminatie wordt beschouwd als die niet met elkaar kunnen trouwen.

Eindelijk weer iemand die voor zijn rechten opkomt.
pi_30883266
Lelijke vent met lelijke wijven...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_30883588
bla

[ Bericht 34% gewijzigd door sp3c op 24-09-2005 13:43:25 ]
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_30884352
moet kunnen. huwelijken zijn persoonlijk en daar heeft wmb niemand iets over te zeggen als het om meerderjarigen gaat. bovendien is het liefde en dat is altijd mooi.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_30884434
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 13:06 schreef zoalshetis het volgende:
moet kunnen. huwelijken zijn persoonlijk en daar heeft wmb niemand iets over te zeggen als het om meerderjarigen gaat. bovendien is het liefde en dat is altijd mooi.
en als het een vrouw was die met 2 mannen trouwde, denk je er dan net zo over?
pi_30884457
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 13:09 schreef PsyCha het volgende:

[..]

en als het een vrouw was die met 2 mannen trouwde, denk je er dan net zo over?
ehm ja, tuurlijk, dat schreef ik toch net? ook bij 5 mannen die allemaal niet langer dan 1 meter 50 zijn...
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  zaterdag 24 september 2005 @ 13:18:40 #35
95998 -DailaLama-
Het is Dalai, niet Daila!
pi_30884695
Gatver, al die op uiterlijk gefixeerde personen in dit topic.

"Whihihhi lelijk whihihiihihihi "
pi_30886151
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 13:18 schreef -DailaLama- het volgende:
Gatver, al die op uiterlijk gefixeerde personen in dit topic.

"Whihihhi lelijk whihihiihihihi "
Die vent is gewoon écht lelijk...

Maar die moeten er ook zijn, heb ik tenminste het idee dat het bij mij allemaal nog wel meevalt .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_30886344
Vraag me toch af wat ie heeft, z'n uiterlijk niet mee in ieder geval.
Misschien een vette bankrekening.
  zaterdag 24 september 2005 @ 14:56:03 #38
9740 Knarf
Ik hou niet van titels
pi_30887474
Ik vraag mij af hoe hun pensioen en/of levensverzeking geregeld is. Want dat is altijd maar met 1 partner. (Bigamie is verboden, dus is het altijd maar met 1 partner).

Ik denk zelfs dat de meeste financiele regelingen een probleem zijn.
Don't Hold Me Back, This Is My Own Hell.
No keyboard found, press F1 to continue
  zaterdag 24 september 2005 @ 14:57:05 #39
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_30887506
Volgens mij moet de TT trouwens zijn: "Man trouwt met twee "vrouwen".
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_30887619
Mijn god zeg... is de norm van elke Fok!ker hier nou dat alle vrouwen slanke modellen dienen te zijn en dat en alle mannen brad pitt-achtig moeten zijn?... get real... Het gaat hier om mensen in de 40 hoor... en niet iedereen ziet eruit als een top-model...
Oppervlakkige posters zitten hier tussen zeg...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')