Ik speel meestal Tekken, Soul Calibur, Pro Evo en San Andreas.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:32 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Maar er zijn er maar 3 of zo die ik echt leuk vind en vaak speel....
Tekken, Mortal Kombat....en Crash Bandicoot!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik speel meestal Tekken, Soul Calibur, Pro Evo en San Andreas.
Inderdaad. Tami Stronach heet ze.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:36 schreef Sheridana het volgende:
The neverending story...?
Je hebt nog zo'n oude playstation?quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:37 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Tekken, Mortal Kombat....en Crash Bandicoot!!Ja, ik weet het...het is echt iets voor meisjes....
Geweldig boekquote:Op zaterdag 24 september 2005 16:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Inderdaad. Tami Stronach heet ze.
Sheridana +1
Is ook de enige film waar in ze speelde, ze is bekend danseres.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:39 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Geweldig boek
Haar naam had ik nooit geraden....
quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:39 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je hebt nog zo'n oude playstation?
natuurlijk!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:44 schreef dolle_hond het volgende:
house of sand and fog
Ik weet nog niet welke ik straks ga kopen PS3 of een 360.quote:Op zaterdag 24 september 2005 16:44 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Maar een vriend van me heeft ps2 en daar speel ik de nieuwste Crash
helemaal goedquote:Op zaterdag 24 september 2005 17:07 schreef ArtyShock het volgende:
Een spijker in een plank. BK Was namelijk druk bezig het huis waar ze uit is gezet te verbouwen...
Tja, maar wel weer een close-but-no-cigar momentje...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |