In Pirates is het vuur niet bedoeld voor vernietiging?quote:Op zondag 25 september 2005 01:24 schreef Sheridana het volgende:
Pirates is de film die er niet bij hoort inderdaad...maar niet om bovenstaande redenen....
Mja. Eh. De dames kunnen in beide gevallen op afstand vuur doen ontstaan. Dat heb ik Keira nog niet zien doen...quote:Op zondag 25 september 2005 01:26 schreef Sheridana het volgende:
Wat hebben Carrie en Firestarter gemeen?
Slaap ze!quote:Op zondag 25 september 2005 01:31 schreef Sheridana het volgende:
Ik ga richting bed.....
Ga intussen maar door met een andere vraag of zo
Slaap lekker straks!
Dat dacht ik ook al, ja. Maar toch, misschien dat The Craft één van die twee films nog is? D'r zijn tenslotte genoeg films met heksende dames.quote:Op zondag 25 september 2005 01:34 schreef Sokolsky het volgende:
Maar het lijkt me sterk dat in de twee films die wij niet kennen de dames dat ook kunnen.
Maar... Keiraquote:Op zondag 25 september 2005 01:34 schreef Sokolsky het volgende:
Misschien eh... in Pirates is de hoofdpersoon niet vrouwelijk?
Ow.quote:Op zondag 25 september 2005 01:47 schreef EricusMaximus het volgende:
Is stephen king niet gewoon de link?
Dreamcatcher, carrie....
-edit
en firestarter ook uiteraard
Poei. Klein plaatje. Nog geen belletjes. Ik kan ook niet zeggen dat ik zo snel iemand herken op dat plaatje. Nog even turen dan...quote:
Omdat die titel me totaal niets zei, heb ik 'm maar even opgezocht. Enneh... je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 25 september 2005 02:23 schreef California het volgende:
L'Auberge Espagnole?
En dat is het goede antwoord!!quote:Op zondag 25 september 2005 01:47 schreef EricusMaximus het volgende:
Is stephen king niet gewoon de link?
Dreamcatcher, carrie....
-edit
en firestarter ook uiteraard
-2e edit
Het antwoord is dus Pirates, omdat die film niet gebaseerd is op een boek van Stephen King.
Inderdaadquote:Op zondag 25 september 2005 02:23 schreef California het volgende:
L'Auberge Espagnole?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |