Bagel & Juicequote:
Geitenkaas met honing, thijm en walnoten uit de oven.quote:
Ik val op jonger..quote:Op zondag 25 september 2005 21:14 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Maar ik ben wel 3 weken jonger dan jij
Aaah..platonisch?quote:Op zondag 25 september 2005 22:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
17 is dan weer iets te jong...
Hooguit voor iets platonisch
Ik vind de nieuwe kleur breezers en de breakout niet zo boeiend meer inmiddelsquote:Op zondag 25 september 2005 22:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Aaah..platonisch?
Ben k alleen daar goed voor![]()
Ik wel danquote:Op zondag 25 september 2005 22:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe kleur breezers en de breakout niet zo boeiend meer inmiddels
De meeste 17 jarigen wel, en die willen daar ook steed sover pratenquote:
Jah, en ik kom helpenquote:Op zondag 25 september 2005 22:25 schreef Timmah het volgende:
Wij komen het topic een beetje Reviven.
We doen ons best G_E... We doen ons best.quote:Op zondag 25 september 2005 22:34 schreef Great_Expectations het volgende:
Maar hier gebeurt dus verder ook helemaal geen ene ruk?.
Concert van de dijkquote:Op zondag 25 september 2005 22:32 schreef Timmah het volgende:
Wat is er vannacht?
Die herrie is toch al achter de rug?quote:
*zich hierbij aansluit*quote:
t dreunt hier nog flink hoorquote:Op zondag 25 september 2005 22:35 schreef Timmah het volgende:
[..]
Die herrie is toch al achter de rug?.
Mjah. Maar het wil nog niet echt hè.quote:Op zondag 25 september 2005 22:34 schreef Timmah het volgende:
[..]
We doen ons best G_E... We doen ons best..
#1 is Bief... maar wie is die ander?quote:Op zondag 25 september 2005 22:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mjah. Maar het wil nog niet echt hè..
De avond is pas geslaagd als Niet-nader-te-noemen-Fok!er-#1 of Niet-nader-te-noemen-Fok!er-#2 foto's van zichzelf gaat posten..
Als ik kan helpen dan hoor ik het wel ?quote:Op zondag 25 september 2005 22:34 schreef Timmah het volgende:
[..]
We doen ons best G_E... We doen ons best..
Hebben je ouders nog last gehad van Amelie open-air?quote:Op zondag 25 september 2005 22:37 schreef Suus-chan het volgende:
[..]
t dreunt hier nog flink hoor. Nu hoor ik t wel
.
Of #3 mag ook, mits het een beetje pikante foto's zijn.quote:Op zondag 25 september 2005 22:38 schreef Timmah het volgende:
[..]
#1 is Bief... maar wie is die ander?.
Hij word vannacht pas uitgezonden.quote:Op zondag 25 september 2005 22:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Heb je een torrent-linkje of is dit weer van dat inhoudsloze pubergekwek?.
Wat heb je met je wijsvinger uitgespookt dan?quote:Op zondag 25 september 2005 22:39 schreef petre86 het volgende:
gnaaf
[zeikmodus]
mijn wijsvinger doet zeer
[/zeikmodus]
en luie mensen liggen lang in bed..
Niets over gehoord...quote:Op zondag 25 september 2005 22:39 schreef Timmah het volgende:
[..]
Hebben je ouders nog last gehad van Amelie open-air?.
Het wordt vannacht pas uitzonden, morgen zijn er genoeg torrentlinkjes te vindenquote:Op zondag 25 september 2005 22:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Heb je een torrent-linkje of is dit weer van dat inhoudsloze pubergekwek?.
MSN.quote:Op zondag 25 september 2005 22:40 schreef petre86 het volgende:
torrentlinkjes via msn vanwege policy?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |