Met het risico dat ik nu een enorme newbe lijk.... Wat is GVK?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:25 schreef Coos het volgende:
Ik las net in de GVK dat uien weeën opwekkend zijn!
Dat is wel heel erg een open deurquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:25 schreef Coos het volgende:
Ja maar die cra.. eh Tanja heeft niet mee zitten kanen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:25 schreef Coos het volgende:
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:25 schreef newsman het volgende:
Goed, ik hoef niet naar de plee, maar duik me wijnkelder weer is in, tot morgen allemaal en de groeten aan Andre Harses bye bye
OPen jij de volgende maar.quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:27 schreef Falco het volgende:
Waar is de normale OP?
Waarvan ze zei: "Niet te vreten..."quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja maar die cra.. eh Tanja heeft niet mee zitten kanen.
Die kreeg van BB een vijfgangendiner geserveerd of zo...![]()
Het beeld van Tanja wijdbeens met een grote open deur is ook een prima verzekering voor een langdurige nachtmerrie straksquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:26 schreef scanman01 het volgende:
Dat is wel heel erg een open deur
Dat is zijn reserve brandweerspuit.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:28 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Heeft Ralph nou een boner
[afbeelding]
Ik krijg écht een Lieske-complex zo hoor...quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:26 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Met het risico dat ik nu een enorme newbe lijk.... Wat is GVK?
En dan stoppen bij 37quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:29 schreef APK het volgende:
[..]
Doe ik.![]()
Met twee uien, de nieuwe rage.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |