eehm wat is WFLquote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:54 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Zeg, vinden jullie het goed als ik al mijn WFL-vriendjes hier naartoe haal? Dan wordt het tenminste een échte seks-chat.![]()
In WFL hebben we al 276 topics volgekletst over seks.
Tss. Filosofie man, denk eens naquote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:18 schreef PieterCK het volgende:
[..]
eehm wat is WFL![]()
![]()
en aan de andere kant, hoemeer zielen hoemeer vreugde he...
Echt wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:21 schreef Sjowhan het volgende:
Tss. Filosofie man, denk eens na
Filosofie en Sex gaan sowieso niet naast elkaar
of gewoonff lekker liggen, na genieten en niks zeggen tegen elkaar....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Echt wel.Er is niks leuker dan een beetje filosoferen na een fikse neukpartij.
nou ehhh misschien ligt het aan mij maar ik heb nog nooit gefilosifeerd na een (fikse) neuk partijquote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:06 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nou ehhh misschien ligt het aan mij maar ik heb nog nooit gefilosifeerd na een (fikse) neuk partij![]()
Je weet NIET wat je mist!quote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:06 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nou ehhh misschien ligt het aan mij maar ik heb nog nooit gefilosifeerd na een (fikse) neuk partij![]()
wanneer heb je tijdquote:
jij wel danquote:
altijdquote:
Je lijkt wel 60+quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:10 schreef Talietje het volgende:
[..]
altijdlekker sigaretje drbij
cognacje
ik rook niet en ik drink nietquote:
Maar je drinkt cognac!quote:
niettesquote:
Ik rook en zuip.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:39 schreef Talietje het volgende:
[..]
niettes![]()
nou oke.... maar ik rook niet
ole! let's drink to thatquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:46 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Ik rook en zuip.
Kort leve mij.
Ik heb geen drank hier helaas.quote:
bluh slechte zaakquote:Op woensdag 12 oktober 2005 23:52 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Ik heb geen drank hier helaas.
Index / Seksualiteit / Centraal Slowchattopic # 23quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:43 schreef Ryan3 het volgende:
Dit is de sc van FOK!=SEX?
Een man wil dan gewoon slapen hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 10:10 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Alleen newbie's navigeren toch via Index? Mijn oog viel op dat andere topic via de actives lijst. Seks sc. Misschien nog een leuk alternatief voor Pol sc, sinds Fok!=Pol naar de kloten is gegaan door de sjunban van Holocaust. Ehm nee, de Holocaustban van Sj. Ik bedoel Aahtje had ook beter hier kunnen posten natuurlijk, dan in Fok!=Pol sc..quote:Op zondag 16 oktober 2005 22:49 schreef coz het volgende:
[..]
Index / Seksualiteit / Centraal Slowchattopic # 23
detective van beroep ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |