het enigste wat ik nodig heb ben jij geile hengstquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:54 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
moet ik nog iets meenemen lieverd?![]()
![]()
nog eventjes volhouden schat ik kom eraanquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:58 schreef Talietje het volgende:
[..]
het enigste wat ik nodig heb ben jij geile hengst
omfg
ik kom ook vaak in het weekend, alleen gaat dat in het geheim... geen idee waaromquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:14 schreef Sjowhan het volgende:
Jaajaa..
Ik moet het hand matig doen, en jij hebt voorzieningen getroffen doordeweeks...
Lekker ben jij
vandaar dat ze altijd sigaretten moest halenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:15 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik kom ook vaak in het weekend, alleen gaat dat in het geheim... geen idee waarom![]()
ja, vond je het niet raar dat ze uren weg bleef voor een pakje sigarettenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
vandaar dat ze altijd sigaretten moest halen
idd..quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:19 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja, vond je het niet raar dat ze uren weg bleef voor een pakje sigaretten![]()
ja hallo wat verwacht je nouquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:23 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
idd..
En dat terwijl ik gekookt had, en dus pardoes het eten liet aanbranden omdat ze maar niet thuis kwam
Tss.. ze neukt niet veel met je, anders had je wel geweten dat ze daar geen last van heeft (weinig orgasmesquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:25 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ja hallo wat verwacht je noudat ze voor een orgasme weggaat omdat jij het eten klaar hebt
![]()
waar zei ik dat ? ik zei alleen dat ze niet voor een orgasme weggaat omdat jij het eten klaar hebtquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tss.. ze neukt niet veel met je, anders had je wel geweten dat ze daar geen last van heeft (weinig orgasmes)
owjaquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:31 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
waar zei ik dat ? ik zei alleen dat ze niet voor een orgasme weggaat omdat jij het eten klaar hebt![]()
Als er tiet is, neem ik het wel/quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:34 schreef Talietje het volgende:
wat is jullie opinie over "op z'n russisch"
mwoah weet leukere dingenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:34 schreef Talietje het volgende:
wat is jullie opinie over "op z'n russisch"
trustequote:Op dinsdag 4 oktober 2005 00:36 schreef Sjowhan het volgende:
Zal wel moe zijn, ik ga nu echt pitte
Ciao!
tuurlijk schat ik ben al onderweg... ik type dit via GPRS in de autoquote:
quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:25 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
tuurlijk schat ik ben al onderweg... ik type dit via GPRS in de auto![]()
ja je moet maar eens mee gaan stukje rijden, kan je me lekker zuigenquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 01:30 schreef Talietje het volgende:
[..]kan dat tegenwoordig ook al fok!ken in de auto
hemelsche uitvinding
ach ik wordt dagelijks gepakt en dan zeg ik:quote:oh enkijk maar uit dat je niet........
Geget word door die scotoe[/whiggah]
ok lieverd tot zoquote:
niet teruglezen sjowhiequote:
hallo schat, je bent je string vergeten... of ehhh was het een kadootjequote:
wuuuuuquote:Op dinsdag 4 oktober 2005 20:48 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
hallo schat, je bent je string vergeten... of ehhh was het een kadootje![]()
hoe gaat ie nou ? met mij wel goed ben alleen nog een beetje schraal van al die sex![]()
je mist je string? tja moet je hem maar meenemen hoorquote:
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:03 schreef Tranceptor het volgende:
Had ik vandaag al gezegd dat alle vrouwen hoeren waren?![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dan zal ik het nog maar even zeggen vandaag:
Alle vrouwen zijn hoeren!
![]()
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 11:52 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Dan zal ik het nog maar even zeggen vandaag:
Alle vrouwen zijn hoeren!
![]()
whehehe jammer joh life goes on niet miepen nouquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:26 schreef Sjowhan het volgende:
heb nog geen ander kleurtje
trouwens, een 7,0 (2de keer toets) en 6.4 (de eerste keer) voor me 2 laatste cisco-modules
Nu alleen nog final
er is ook nog geen med, dus wie weetquote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:36 schreef Talietje het volgende:
[..]
whehehe jammer joh life goes on niet miepen nouen goed gedaan van jou
![]()
en ik danquote:
hihi weet je nog dat ze vroeger altijd zeiden dat je je wens niet mocht uitspreken omdat hij anders niet zou uitkomen?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
er is ook nog geen med, dus wie weet
owjaquote:Op woensdag 5 oktober 2005 18:06 schreef Talietje het volgende:
[..]
hihi weet je nog dat ze vroeger altijd zeiden dat je je wens niet mocht uitspreken omdat hij anders niet zou uitkomen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |