en vertrouwt roel helemaalquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:54 schreef Gert het volgende:
[..]
Rob is heel trots op Roel.![]()
Rob: "Als ik één iemand vertrouw die niet gaat roken.." Heerlijk.![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:55 schreef scanman01 het volgende:
Rob tegen Roel: "Als ik één iemand vetrouw die niet gaat roken....."
Het laatste.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:55 schreef cevece het volgende:
Moet iedereen nu stoppen met roken of mogen de rokers nu alleen nog sigaretten halen bij de rookpolitie ??
Und SCHNEL!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Zie het nu eens positief in jij!quote:
quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Und SCHNEL!!!!!!!!!!!!!!! [afbeelding]
Nog een petje op en het is hem helemaalquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Und SCHNEL!!!!!!!!!!!!!!! [afbeelding]
Hij weet gewoon hoe Tanja in elkaar zit, hij is getraind om gedrag te observeren.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:53 schreef scanman01 het volgende:
Roel: "Tanja wil constant complimentjes... een dikke veer in haar reet dat ze gestopt is met roken"
ik denk ook wel dat hummie dat heeft gezegd, dat er 1 is die in het geheim mag roken.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:56 schreef Kimske het volgende:
volgens mij weet Rob wel dat er een geheime missie aan de gang is....
Ik neem aan dat Roel zijn sigaretjes niet hoeft in te leveren want de rookpolitie weet niet dat ie ze heeft..... als hij zijn sigaretten ook niet meer stiekum kan hebben kan hij toch NOOIT die opdracht halen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:57 schreef Kinga het volgende:
BB heeft dat gedaan, om het Roel even moeilijk te maken..
Ja want ze willen niet lappen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:57 schreef Kinga het volgende:
BB heeft dat gedaan, om het Roel even moeilijk te maken..
hij zal het niet zeker weten maar wel vermoedenquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:56 schreef Kimske het volgende:
volgens mij weet Rob wel dat er een geheime missie aan de gang is....
Precies..ze hebben een missie....waarschijnlijk worden zij beloond als ze degene betrappen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:58 schreef b0ng het volgende:
[..]
ik denk ook wel dat hummie dat heeft gezegd, dat er 1 is die in het geheim mag roken.
Zo snugger is Rob wel, dat er weer een twist aan de missie zit. Net zoals dat bij dat eierengedoe was bijvoorbeeld. Alleen denkt ie dan, denk ik, dat niet Roel maar iemand anders een geheime missie heeft en wellicht met de redenatie: "Roel heeft al een geheime missie gehad"quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:59 schreef Knurkie het volgende:
[..]
hij zal het niet zeker weten maar wel vermoeden
Ja ?? hoeveel al dan ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja want ze willen niet lappen.
Roel heeft er al meer dan 5 op en dat was nu ook weer niet de bedoeling van Sjonnie.![]()
Degene die dit bedacht heeft wordt ook ontslagen.![]()
Welnee, nog geen 5quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja want ze willen niet lappen.
Roel heeft er al meer dan 5 op en dat was nu ook weer niet de bedoeling van Sjonnie.![]()
Degene die dit bedacht heeft wordt ook ontslagen.![]()
dat zou wel lullig zijn want ze hoeven maar 3 personen in de gaten te houdenquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:58 schreef b0ng het volgende:
ik denk ook wel dat hummie dat heeft gezegd, dat er 1 is die in het geheim mag roken.
Rijstcrackers zo te zien. Kruimelt helemaal niet in je bed of zoquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:02 schreef b0ng het volgende:
tanja zit te eten op bed.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:01 schreef wickie het volgende:
Roel heeft er al 5 op, en dat hadden ze niet verwacht, ze zijn erachter gekomen dat hij die 10000 euri makelijk bij elkaar gaat roken, dus daar gaan ze snel een stokje voor steken.
ze hebben waarschijnlijk te horen gekregen dat iemand gerookt heeft en dat ze genomineerd worden als ze de roker niet pakkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:03 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoorde net Joost zeggen dat ze 'de eerste waarschuwing' al te pakken hebben en ook meteen de laatste... Iemand die weet waar dat over gaat?
Ik gok zeven.quote:
Als ze niet fanatieker worden, staan ze de volgende keer genomineerd.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:03 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoorde net Joost zeggen dat ze 'de eerste waarschuwing' al te pakken hebben en ook meteen de laatste... Iemand die weet waar dat over gaat?
quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:05 schreef cevece het volgende:
BTW.... Roel zijn geheime missie doet hem goed ! In de poll op de bb site heeft ie Lieske bijna ingehaald. Ralph is nu voorlopig het haasje op de bank
het gaat om hele sigarettenquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik gok zeven.![]()
Hij is gisteravond voortvarend van start gegaan en niet iemand die van elf tot acht slaapt dus Roel zal zijn taak serieus opgenomen hebben.
Weet iemand tot hoever die peuken van Roel opgerookt moeten worden??![]()
Ik ken adhd-ers die meer dan halve peuken uitdrukken en dan de volgende nemen.![]()
voor Liesje maakt dat verder niet uit, maar Rob... aiaiquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:06 schreef scanman01 het volgende:
Als ze niet fanatieker worden, staan ze de volgende keer genomineerd.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze niet fanatieker worden, staan ze de volgende keer genomineerd.
staat er een streepje op?quote:
Ik heb gezien hoe verslaafd ze is en ik ben oprecht trots op haar.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:08 schreef Kimske het volgende:
nou kinders, 3 camera's op Tanja, nu niet meer zeuren dat ze stiekem rookt he
Welnee. Lieske is alweer vergeten dat ze een opdracht heeft, Joost vind het voornamelijk vervelend voor hemzelf (klaag, klaag, klaag) en Rob is volgens zichzelf veel te tof om mensen niet te vertrouwen.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:05 schreef cevece het volgende:
Dan is het dus klaar met de opdracht voor Roel![]()
Er zijn 3 mensen rookpolitie en er zijn er 3 die niet mogen roken.
Loop de hele dag met iemand mee (1 op 1) en je hebt ze te pakken.
Je kan zeggen wat je wil, ze doet wel heel fanatiek aan (haar) weekopdracht mee.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:08 schreef Kimske het volgende:
werd ze maar betrapt op roken... nominatie...quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:08 schreef Kimske het volgende:
Dat gaat niet door, wordt pas uitbetaald vanaf 5 sigaretten.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:05 schreef cevece het volgende:
PS: Als Roel slim is en het risico te groot wordt stopt ie nu ECHT met roken. Heeft ie in ieder geval het geld wat ie nu bij elkaar gerookt heeft binnen.
Mag Tanja nu al heen en weer lopen naar het babykamertje?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:09 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb gezien hoe verslaafd ze is en ik ben oprecht trots op haar.
* flugeltje zou het niet kunnen
Ze ligt al 23 uur te slapenquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, ze doet wel heel fanatiek aan (haar) weekopdracht mee.
Ze heeft het al 24 uur volgehouden
23 uur op bed gelegen volgens mij.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil, ze doet wel heel fanatiek aan (haar) weekopdracht mee.
Denk jij.....quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:10 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan nóg vind ik het knap...quote:
Voor een crackhoer wel ja.quote:
En nu weer geen, dan zal ze haar kinders wel weer dood aan het roken zijnquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:08 schreef Kimske het volgende:
Dit is niet gezond hoorquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:16 schreef Kinga het volgende:
Die zijn gek...
Hij is een beetje aan het ijsberen op het moment.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:16 schreef Falco het volgende:
Roel doet toch anders dan normaal vind ik hoor...
Wrom zou het klaar zijn voor Roel.. hij spreekt in algemeenheid gewoon over de weekopdracht.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:05 schreef cevece het volgende:
Dan is het dus klaar met de opdracht voor Roel![]()
Er zijn 3 mensen rookpolitie en er zijn er 3 die niet mogen roken.
Loop de hele dag met iemand mee (1 op 1) en je hebt ze te pakken. Dan kan Roel dus never roken behalve 's nachts en juist zijn creativiteit overdag was zo super !
BTW.... Roel zijn geheime missie doet hem goed ! In de poll op de bb site heeft ie Lieske bijna ingehaald. Ralph is nu voorlopig het haasje op de bank
PS: Als Roel slim is en het risico te groot wordt stopt ie nu ECHT met roken. Heeft ie in ieder geval het geld wat ie nu bij elkaar gerookt heeft binnen.
Bedenk nog wat..... mag dat eigenlijk wel.... iemand geld geven om juist te roken. Stivoro gaat helemaal uit zijn plaat volgens mij !
Daarbij lijkt hij een stuk nerveuzer en hij heeft hij het gewoon over zijn niet-roken tegen meerdere bewoners. Maar dat laatste kan juist een goede tactiek zijn om te zorgen dat de rookpolitie hem niet teveel in de gaten houden.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hij is een beetje aan het ijsberen op het moment.
Kat uit de boom aan het kijken.quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:16 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Hij is een beetje aan het ijsberen op het moment.
Ik dacht een week toch ?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:12 schreef Pinball het volgende:
Ze zijn echt helemaal gefascineerd al door eten. 1 dag rantsoen
Ik ben heel benieuwd hoe lang BB dit laat duren
BB kennendequote:
Enige gelijkenis met jouw UI is wel aanwezig.quote:
dat had je nu niet moeten doen Scanman zo vlak voor het slapen!!quote:
Het is een geintje. Ken je mede-users.quote:
Hij heeft al meer dan 5 sigaretten gerookt, dus vanaf nu is het kassa voor Roel, zolang hij niet betrapt wordt !quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:12 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Dat gaat niet door, wordt pas uitbetaald vanaf 5 sigaretten.
Kan ik me niet echt voorstellen. Ze worden nu al bijna gek, over 3 dagen zit Roel 's ochtends gebakken placenta te eten. "Daar doen ze in een derdewereldland een moord voor joh..".quote:
quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:22 schreef Pinball het volgende:
[..]
Kan ik me niet echt voorstellen. Ze worden nu al bijna gek, over 3 dagen zit Roel 's ochtends gebakken placenta te eten. "Daar doen ze in een derdewereldland een moord voor joh..".
quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:20 schreef Pinball het volgende:
[..]
Enige gelijkenis met jouw UI is wel aanwezig.
Nou ja zegquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:22 schreef Pinball het volgende:
[..]
Kan ik me niet echt voorstellen. Ze worden nu al bijna gek, over 3 dagen zit Roel 's ochtends gebakken placenta te eten. "Daar doen ze in een derdewereldland een moord voor joh..".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |