hij zal het niet zeker weten maar wel vermoedenquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:56 schreef Kimske het volgende:
volgens mij weet Rob wel dat er een geheime missie aan de gang is....
Precies..ze hebben een missie....waarschijnlijk worden zij beloond als ze degene betrappen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:58 schreef b0ng het volgende:
[..]
ik denk ook wel dat hummie dat heeft gezegd, dat er 1 is die in het geheim mag roken.
Zo snugger is Rob wel, dat er weer een twist aan de missie zit. Net zoals dat bij dat eierengedoe was bijvoorbeeld. Alleen denkt ie dan, denk ik, dat niet Roel maar iemand anders een geheime missie heeft en wellicht met de redenatie: "Roel heeft al een geheime missie gehad"quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:59 schreef Knurkie het volgende:
[..]
hij zal het niet zeker weten maar wel vermoeden
Ja ?? hoeveel al dan ?quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja want ze willen niet lappen.
Roel heeft er al meer dan 5 op en dat was nu ook weer niet de bedoeling van Sjonnie.![]()
Degene die dit bedacht heeft wordt ook ontslagen.![]()
Welnee, nog geen 5quote:Op vrijdag 23 september 2005 23:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja want ze willen niet lappen.
Roel heeft er al meer dan 5 op en dat was nu ook weer niet de bedoeling van Sjonnie.![]()
Degene die dit bedacht heeft wordt ook ontslagen.![]()
dat zou wel lullig zijn want ze hoeven maar 3 personen in de gaten te houdenquote:Op vrijdag 23 september 2005 23:58 schreef b0ng het volgende:
ik denk ook wel dat hummie dat heeft gezegd, dat er 1 is die in het geheim mag roken.
Rijstcrackers zo te zien. Kruimelt helemaal niet in je bed of zoquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:02 schreef b0ng het volgende:
tanja zit te eten op bed.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:01 schreef wickie het volgende:
Roel heeft er al 5 op, en dat hadden ze niet verwacht, ze zijn erachter gekomen dat hij die 10000 euri makelijk bij elkaar gaat roken, dus daar gaan ze snel een stokje voor steken.
ze hebben waarschijnlijk te horen gekregen dat iemand gerookt heeft en dat ze genomineerd worden als ze de roker niet pakkenquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:03 schreef flugeltje het volgende:
Ik hoorde net Joost zeggen dat ze 'de eerste waarschuwing' al te pakken hebben en ook meteen de laatste... Iemand die weet waar dat over gaat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |